Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi koin pakottavaa tarvetta lähestyä.
Kaikki on hyvin kunhan et tee sitä toiste
En tee. 😔
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa siinä on jos sinkkuna lähestyt toista sinkkua.
Se oiskin helppoa kun ei tarttis kohdata kuin omien tekojen seuraukset. Mut joudutaan ottamaan vastaan myös muiden tekojen seurauksia.
Kyllä silmäpelin voima on valtava. Kuppilassa tunti pari silmäilyä viereisen pöydän miehen kanssa, ja mies oli valmis poimittavaksi mukaan 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjalaislapset ei voi koskaan tietää mikä on se tunne, kun saa keväällä ekan kerran laittaa lenkkarit jalkaan talvikenkien sijaan. Yleensä oli vielä uudet lenkkarit. Ai että, tuli vaan mieleen lapsuudesta. Ekojen kevätpurojen lotina.
Kauden vaihtuminen mun lapsuudessa oli ikävä kokemus. Puuttui aina kaikki ja vanhoilla rikkinäisillä rytkyillä piti olla. Kesän tuleminen oli hyvin stressaavaa, kun ei ollut asianmukaisia vaatteita eikä kenkiä. Sama juttu kun talvi tuli. Ei kenkiä ei toppatakkia, edellisvuoden menneet pieneks tai rikki, varsinkin kengät. Villasukkia ei ollut koskaan 😬 Ja äiti stressaantui kun uusista mainitsi. Ihan hirveetä oli. Missä oli lastensuojelu 90luvulla? (Ruokaa sai vain koulussa, viikonloppusin yhden lämpimän ruuan kotona) Lapsuudesta niin hirvee kokemus että nyt mulla on kaapissa jopa uudet villasukat ens syksyä talvea varten odottamassa, ja kaupasta ostan liikaa ruokaa.
Kaikki pula-ajan lapset ja osa lama-ajan lapsista koki tuon. Normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä silmäpelin voima on valtava. Kuppilassa tunti pari silmäilyä viereisen pöydän miehen kanssa, ja mies oli valmis poimittavaksi mukaan 😘
Pari tuntia? Hidasta hommaa
Vain typerykset härkkivät muiden elämää huvin vuoksi. Se kertoo tyhmyydestä ja kunnioituksen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari tuntia? Hidasta hommaa
Mikäs kiire siinä on iltaa istuessa
Vierailija kirjoitti:
Vain typerykset härkkivät muiden elämää huvin vuoksi. Se kertoo tyhmyydestä ja kunnioituksen puutteesta.
Mitä tarkoittaa muiden elämän härkkiminen huvin vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa siinä on jos sinkkuna lähestyt toista sinkkua.
Aivan. Kunhan et kutsumatta
omin lupinesi 'ihastuksesi'
kotiovea sentään avaa.
Varsinkaan kun hän ei ole edes
nähnyt sinua.. x
Saatikka ilmaissut
minkäänlaista kiinnostusta
sinua kohtaan.. 🙄x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on hyvin kunhan et tee sitä toiste
En tee. 😔
Minulle saa tehdä toisenkin vaikka eka kerta meni pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuovi huutaa, aurinko paistaa, lämmin kesätuuli hellii. Vain sinä puutut.
Täällä minä vain kaipailen yhä ja kuuntelen myös kuovien kujertelua. Hellisin lempeän kesätuulen lailla sinua, jos voisin.
Kenelle kirjoitat, miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Lähestymisessä ei ole mitään pahaa. Eihän ihmiset tutustuisi uusiin ihmisiin, jos ne ei uskaltaisi puhua vieraalle . Eikä se lähestyminen tarkoita vielä mitään.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän. Aivokemiat väliaikaisesti temppuilee ja antaa käskyjä.
Kuullostat idiootilta
Ei haittaa miltä kuulostan tyhmän näkökulmasta. Näin se joka tapauksessa on, vaikka sinä et sitä ymmärtäisi.
Olet kuin pikku lapsi joka toistelee oppimaansa muka hienoa asiaa - vuodesta toiseen!
Lasten suusta se totuus kuullaan.
Ja muistetaan myös, että taivasten valtakunta kuuluu lasten kaltaisille.
Vierailija kirjoitti:
Avaa ovi. Oon sun oven takana.
Mitä ovessa lukee?
Vierailija kirjoitti:
🥱🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, leimahtaisiko roihu uudelleen, jos näkisin sinut. Voi olla.
Eipä kiinnosta
Ei sinua tarvitsekaan kiinnostaa vaan kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
Avaa ovi. Oon sun oven takana.
En ole sisällä enkä näe rakennuksen läpi.
"Mieti mitä teet, ajattele seurauksia," opetettiin minulle lapsena. Enimmäkseen se on pysynyt mielessä. Ei kuitenkaan aina. Jokainen tekee joskus tunnepohjaisia tyhmiä valintoja.