Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12741)
Kesätuuli vois helliä muakin
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, leimahtaisiko roihu uudelleen, jos näkisin sinut. Voi olla.
Minä en usko. Ennenkin näkeminen aiheutti hetkellisen blaah-olon. Hän on netissä kauniimpi kuin irl. Tykkään enemmän fantasia-hänestä kuin oikeasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua ja sitä yhteistä, joka oli.
Minäkin sinua mies. Tiedät et oon sun, vaikka mitä tulisi.
Maanantaina. 😊 Jaksatko oottaa sinne asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko mä täällä käydä lueskelemassa kaipaus keskustelua vaikka seurustelen :D
Kävin tätä ketjua lukemassa jo monia vuosia sitten ennen jo tätä nykyistä kumppania :D
Tää on kuitenkin hauska terveiset ketju xD
En varsinaisesti kaipaa ketään ..
Hmmm... Tuleeko bänniä xD
Mua sorsitaan täällä ainakin 😍😜 Jos käy täällä, ei saa harrastaa seksiä. Eikä varsinkaan kaivatun kanssa. Ps. Sain Antilta eilen munaa 😍😜
🥱🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Katseilla on jokin merkitys. Kerran olin kiinnostunut henkilöstä, joka ei koskaan vaihtanut katseita tai muutenkaan huomioinut minua. Aluksi kuvittelin hänet ujoksi tai varovaiseksi uusien ihmisten kanssa. Hetken yritettyäni jonkinlaista kommunikaatiota saada aikaan tajusin, ettei hän yksinkertaisesti voi sietää minua. Tapaus sai minut miettimään, miksi kiinnostun ihmisistä jotka kohtelevat minua kuin ilmaa...
Vastaus: kohtelet sinusta kiinnostuneita samalla tavalla. 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä toljotan kaivattua silloin kun hän ei nää, koska hän on niin hellyyttävä enkä saa silmiäni irti 🧡
Katsoisitko omaa aviomiestäsi mieluummin, tuo ei tunnu kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on toivottavaa, jos ei saa "toljottaa" eikä saa kääntää katsettaan poiskaan?
Ei mikään ellet ole "toivottu lähestyjä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi susta ei kuulu? Miehelle
Hiljaisuus on vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua ja sitä yhteistä, joka oli.
Minäkin sinua mies. Tiedät et oon sun, vaikka mitä tulisi.
En ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Kevät on parasta aikaa.
On🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko mä täällä käydä lueskelemassa kaipaus keskustelua vaikka seurustelen :D
Kävin tätä ketjua lukemassa jo monia vuosia sitten ennen jo tätä nykyistä kumppania :D
Tää on kuitenkin hauska terveiset ketju xD
En varsinaisesti kaipaa ketään ..
Hmmm... Tuleeko bänniä xD
Mua sorsitaan täällä ainakin 😍😜 Jos käy täällä, ei saa harrastaa seksiä. Eikä varsinkaan kaivatun kanssa. Ps. Sain Antilta eilen munaa 😍😜
🥱🥱🥱🥱
En ihmettele yhtään miks olet ilman kontaktia tai säpinää kaivattuun, ja jatkossakin olet ilman. Tuo sun ylimielisyys paistaa varmasti irl aika kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseilla on jokin merkitys. Kerran olin kiinnostunut henkilöstä, joka ei koskaan vaihtanut katseita tai muutenkaan huomioinut minua. Aluksi kuvittelin hänet ujoksi tai varovaiseksi uusien ihmisten kanssa. Hetken yritettyäni jonkinlaista kommunikaatiota saada aikaan tajusin, ettei hän yksinkertaisesti voi sietää minua. Tapaus sai minut miettimään, miksi kiinnostun ihmisistä jotka kohtelevat minua kuin ilmaa...
Tulee muuten tosi epäluotettava vaikutelma ihmisistä jotka ei katso silmiin. Vähän nilkkimäinen jotenkin. Sama kättelyn kanssa jos se on sellainen veltto. Ei sitä turhaan sanota että silmät on sielun peili, ja kättelyä käytetä kauppojen yhteydessä. Tuollaiset pienet signaalit kertoo paljon ihmisistä ja ne puuttuu kokonaan kaikessa nettikommunikoinnissa.
Kerropa tuo jollekin joka ihastuu pelkistä katseista ja saa aina pakit vaikka yrittäisi tutustua. Ei sitä välttämättä enää uskalla katsella silmiin ihmisiä joista viehättyy.
Vierailija kirjoitti:
Teet niin tai näin, niin aina teet väärin.
Tiedän sen. Teen väärin ja kärsin.
Mä en tiiä mikä muhun meni. Enää en ikinä pystyisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ps 🥱🤮
Et taida ymmärtää mua. Noh, en minäkään sinun valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Pää pois sieltä hanurista ja toimimaan IRL.
Ei pysty. Ilman vastavuoroisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiiä mikä muhun meni. Enää en ikinä pystyisi siihen.
Mitä teit?
Mutta eipä sillä ole väliä, kun mikään ei johtanut mihinkään.