Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12478)
Vierailija kirjoitti:
Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Niillä tiedoilla sitä toimii, joita on käytettävissä. Aina ei osaa ajatella kaikkia vaihtoehtoja ja millainen soppa voi syntyä. Mutta pitää ottaa opiksi.
Mitä kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Niillä tiedoilla sitä toimii, joita on käytettävissä. Aina ei osaa ajatella kaikkia vaihtoehtoja ja millainen soppa voi syntyä. Mutta pitää ottaa opiksi.
"Mieti mitä teet, ajattele seurauksia," opetettiin minulle lapsena. Enimmäkseen se on pysynyt mielessä. Ei kuitenkaan aina. Jokainen tekee joskus tunnepohjaisia tyhmiä valintoja.
Mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Se oiskin helppoa kun ei tarttis kohdata kuin omien tekojen seuraukset. Mut joudutaan ottamaan vastaan myös muiden tekojen seurauksia.
Komppaan.
Useampi kirjoittaa samasta aiheesta, kuten yleensäkin. Ja voi olla keksittyjäkin juttuja. Voi olla exiä ja nyxiä kalastelemassa. Tai ihan mitä vaan. Siksi tosielämä ratkaisee, ei tämä palstajorina.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa iltaa Emily😘 Varmaan tiedätkin, mutta mikään säälittävä pska ei ole minulta. Ja jos et tiedä, niin et tainnut ymmärtää minusta olennaista. T. Yksi päänsärkyinen jostakin
Jos minulle, niin fine.
Kuittaan. Kiitos ilmoituksesta.
Miellyttävää alkuiltaa -
oli viesti sitten minulle taikka
kenelle tahansa toiselle Eelle. x
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkä nenä. 🤷🏾
Tiedätkö että sulle nauretaan selän takana 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toljotan kaivattua silloin kun hän ei nää, koska hän on niin hellyyttävä enkä saa silmiäni irti 🧡
Se sivuprofiili 😍
Tiimalasivartalo ilmeisesti? Onhan se mukavaa katsottavaa, jos naisella on kurvit kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta, tässä olen pohtinut monesta eri tilanteesta ja näkökulmasta tilannettani. Ja olen tullut päätökseen että että... Pakko se on mennä ihan juttusille. Minä haluan saada sen totuuden mihin minulla on oikeus.
Täällä on jatkuvasti joku
laittamassa kommenttia pitkästä
tai perunanenästä tai sitten on
biisiklipissä artistilla valtava
klyyvari. Mä muistan itsekin
ajatelleeni olevani outo,
kun jalkani oli aikuisen koossa
jo 140-centtisenä pygminä.
Samoin kaikki muukin oli vielä
epäbalanssissa.
Ei tissejä ensinkään.
Täysin lauta. Muilla jo tissiliivit.
.
Mutta antaas olla, kun pituutta
tuli vielä yli 25 centtiä
ja bosat paisui tupladeehen.
Kaikki suhteettomuus ja
poikamainen laihuus poissa.
Kaikki asettui paikoilleen.
Minusta tuli tosi nätti nainen.
Jalan koko jäi
siihen 36-37 kokoon. Sain koko
nuoruuteni ajan fashionista/
filmitähtiläppää. Näin kävi,
rakkaat entiset koulukaverit.
23-vuotiaana aloin kukoistaa.
E
Vierailija kirjoitti:
Kivaa iltaa Emily😘 Varmaan tiedätkin, mutta mikään säälittävä pska ei ole minulta. Ja jos et tiedä, niin et tainnut ymmärtää minusta olennaista. T. Yksi päänsärkyinen jostakin
Kivojen ihmisten ei tarvitse stressata ikinä, että anonyymi-rimanalitus-rage assosioituisi heihin 🥰
Ne jotka sellaisella yrittävät turhaan tökkiä, suoltavat samantyyppisellä inhalla energialla ihan irl-keskustelussa/monologissa tai muuta vastaavaa. Et älkää ottako palstasta yhtään lisää päänsärkyy, ja koita sä parannella se olemassa oleva 😊
Kivat ihmiset 💖💖💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toljotan kaivattua silloin kun hän ei nää, koska hän on niin hellyyttävä enkä saa silmiäni irti 🧡
Se sivuprofiili 😍
Tiimalasivartalo ilmeisesti? Onhan se mukavaa katsottavaa, jos naisella on kurvit kohdillaan.
Kasvoista puhuin, mutta ei kropassakaan mitään vikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Avaa ovi. Oon sun oven takana.
En ole kotona nyt. Vuorokauden muualla
Vierailija kirjoitti:
Avaa ovi. Oon sun oven takana.
Mun tuuri että tänne tulee tämmösiä just varmaan sen jälkeen kun lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina. 😊 Jaksatko oottaa sinne asti?
Ok, mutta laita läpikuultavaa. Tai läpikuullostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan kahvi säilyy valkoisessa kahvimukissa?
Meillä pitäis käyttää omia.
Tämä kirkkaus tekee huonovointiseksi.
Ei ihminen kuulu tälle pallonpuoliskolle.
KaunokainEn, miten sä voit olla noin söpö?