Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12478)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi koin pakottavaa tarvetta lähestyä.
Ei oo multa nää. En jaksa enää hävetä mitään. Eihän suhteet alkais koskaan jos kumpikaan ei lähesty. Mutta nyt saa mies tehdä seuraavan liikkeen. En tee enää mitään. Naiselta
Vierailija kirjoitti:
Kultimo 😍
Kuka kaipaa?
Olen mieleltäni lempeä ja omistan pitkän pinnan. Tiedän että kaikille tulee niitä myötä-ja vastoinkäymisiä. Oon menny läpi niin monesta kivikosta että sivullisten huutelut ei hetkauta enää. Kateellisia ootte.
Siis sä oikeesti luet näitä, tää vilahti sun näytöllä äsken kun käänsin pääni. 🥰😉
Vierailija kirjoitti:
Siis sä oikeesti luet näitä, tää vilahti sun näytöllä äsken kun käänsin pääni. 🥰😉
Anna mun olla edes joskus rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuovi huutaa, aurinko paistaa, lämmin kesätuuli hellii. Vain sinä puutut.
Täällä minä vain kaipailen yhä ja kuuntelen myös kuovien kujertelua. Hellisin lempeän kesätuulen lailla sinua, jos voisin.
Kenelle kirjoitat, miehelle vai naiselle?
Kuoville. Siinä sitä on alkuvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultimo 😍
Kuka kaipaa?
Erkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultimo 😍
Kuka kaipaa?
Sama, joka ennenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuovi huutaa, aurinko paistaa, lämmin kesätuuli hellii. Vain sinä puutut.
Täällä minä vain kaipailen yhä ja kuuntelen myös kuovien kujertelua. Hellisin lempeän kesätuulen lailla sinua, jos voisin.
Kenelle kirjoitat, miehelle vai naiselle?
Kuoville. Siinä sitä on alkuvoimaa.
Yhtä pitkä nokka? 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo multa nää. En jaksa enää hävetä mitään. Eihän suhteet alkais koskaan jos kumpikaan ei lähesty. Mutta nyt saa mies tehdä seuraavan liikkeen. En tee enää mitään. Naiselta
Jep sama. Miksi hävetä jos lähestyy? Eihän mitään tapahdu jos ei lähesty. Itsekin tein miehelle aloitteen ja hän saa tehdä seuraavan liikkeen jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko mä täällä käydä lueskelemassa kaipaus keskustelua vaikka seurustelen :D
Kävin tätä ketjua lukemassa jo monia vuosia sitten ennen jo tätä nykyistä kumppania :D
Tää on kuitenkin hauska terveiset ketju xD
En varsinaisesti kaipaa ketään ..
Hmmm... Tuleeko bänniä xD
Mua sorsitaan täällä ainakin 😍😜 Jos käy täällä, ei saa harrastaa seksiä. Eikä varsinkaan kaivatun kanssa. Ps. Sain Antilta eilen munaa 😍😜
🥱🥱🥱🥱
En ihmettele yhtään miks olet ilman kontaktia tai säpinää kaivattuun, ja jatkossakin olet ilman. Tuo sun ylimielisyys paistaa varmasti irl aika kauas.
🥱💤💤💤
Vierailija kirjoitti:
Kävi vähän samoin, kun aioin antaa kaivattua nähdessä yhteystietoni. Pieleen meni sekin, ja nyt hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin. Olisit kyllä saanut lähestyä lähemminkin 💞
älä mee 🥹
Ei kai se ole mikään aloite, jos yrittää saada puhumalla selkoa miksi joku tuijottaa. Ei se ole mikään treffikutsu. Toiset vaan ilmaisee itseään puhumalla ja toiset tuijottamalla. Minkäs sille voi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se ole mikään aloite, jos yrittää saada puhumalla selkoa miksi joku tuijottaa. Ei se ole mikään treffikutsu. Toiset vaan ilmaisee itseään puhumalla ja toiset tuijottamalla. Minkäs sille voi.
Onko joku väittänyt?
Kivaa iltaa Emily😘 Varmaan tiedätkin, mutta mikään säälittävä pska ei ole minulta. Ja jos et tiedä, niin et tainnut ymmärtää minusta olennaista. T. Yksi päänsärkyinen jostakin
Vierailija kirjoitti:
Mä toljotan kaivattua silloin kun hän ei nää, koska hän on niin hellyyttävä enkä saa silmiäni irti 🧡
Se sivuprofiili 😍
Edes kaivattua ei kiinnosta. On aivan super tylsää pohdintaa, jolla on nollan arvo.