Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot spicy 😘
Tuo emoji on niin kulunut että keksi joku uus jolla valutat virtuaalista kuolaa jonkun päälle
Ei ole tarvetta keksiä mitään uutta. Pusuemoji on aivan pätevä.
Vierailija kirjoitti:
Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.
Mä en ikinä ottaisi elättiä
tai rahavippien vonkujaa.
Ennemmin provider-miehen,
jos pakkovalinta olisi tehtävä.
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.Mä en ikinä ottaisi elättiä
tai rahavippien vonkujaa.
Ennemmin provider-miehen,
jos pakkovalinta olisi tehtävä.
E
Et tietenkään.
Eihän sulla oo aikaa edes , ku oot 24/7- netissä ilmoittamassa ettei ole sinun viesti, ei ole sinulta. Mikä työmaa siinä onkaan. Netissä kun viestejä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Loman jälkeen erotilastot kukoistaa, kun on pitänyt katsella kumppanin pärstää 24/7.
You hope so 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Sen kun näkisi... Tai siis ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.Mä en ikinä ottaisi elättiä
tai rahavippien vonkujaa.
Ennemmin provider-miehen,
jos pakkovalinta olisi tehtävä.
E
Elätin voi piiskata jaloilleen pienen levon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.
Oot sie lapamato vai miksi sisääni hinkuat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Sen kun näkisi... Tai siis ei...
Emme kaipaa yleisöä. Peili riittää. Emme edes videoi, ei mitään S. P. of-kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Vauvalle päästi kuitenkin kirjoittamaan jollekin psykoosi potilaalle et saa taas nappeja myydä lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Pillut imukuppeina 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Loman jälkeen erotilastot kukoistaa, kun on pitänyt katsella kumppanin pärstää 24/7.
You hope so 💋
Onko tääällä jonkun mustasukkainen puoliso taas vahtimassa? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Vauvalle päästi kuitenkin kirjoittamaan jollekin psykoosi potilaalle et saa taas nappeja myydä lisää?
Hänellä on pakkomielle minusta. En myy nappeja. Tosiasioista on hyvä välillä muistuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Pillut imukuppeina 🥰
Niistä touhuista ei ole kokemusta eikä oikein pääse tulemaankaan. Hauska ajatus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Vauvalle päästi kuitenkin kirjoittamaan jollekin psykoosi potilaalle et saa taas nappeja myydä lisää?
Tottakai, hänellä kukoistaa vuoroin tämä kuvitteellinen imukuppi- lesborakkaus ja varattujen heteroiden vamppaaminen, näin hän toteuttaa itseään täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Loman jälkeen erotilastot kukoistaa, kun on pitänyt katsella kumppanin pärstää 24/7.
You hope so 💋
Onko tääällä jonkun mustasukkainen puoliso taas vahtimassa? 😅
Mustasukkainen kakkoseksi pyrkivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Vauvalle päästi kuitenkin kirjoittamaan jollekin psykoosi potilaalle et saa taas nappeja myydä lisää?
Hänellä on pakkomielle minusta. En myy nappeja. Tosiasioista on hyvä välillä muistuttaa.
Entä oma luulosairautesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Pillut imukuppeina 🥰
Illut pimukuppeina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella, mitä esimerkiksi viiden vuoden harhailu täällä tekisi tunteille ja ajatuksille. Voivat olla melko solmussa.
Tämä.
Ei kai kukaan täällä ketjussa viittä vuotta ole 😵😵💫
Tulin joskus 2019 ja melkein koko ajan vieraillut päivittäin, paitsi ehkä noin puoli vuotta kun luulin parantuneeni. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Loman jälkeen erotilastot kukoistaa, kun on pitänyt katsella kumppanin pärstää 24/7.
You hope so 💋
Onko tääällä jonkun mustasukkainen puoliso taas vahtimassa? 😅
Mustasukkainen kakkoseksi pyrkivä.
Elämä on paljon helpompaa, kun ei ole mustis. Kannattaa kokeilla.
Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.