Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
41901/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.

Vierailija
41902/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot spicy 😘

Tuo emoji on niin kulunut että keksi joku uus jolla valutat virtuaalista kuolaa jonkun päälle

Ei ole tarvetta keksiä mitään uutta. Pusuemoji on aivan pätevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41903/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.

Mä en ikinä ottaisi elättiä

tai rahavippien vonkujaa.

Ennemmin provider-miehen,

jos pakkovalinta olisi tehtävä.

E

Vierailija
41904/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.

Mä en ikinä ottaisi elättiä

tai rahavippien vonkujaa.

Ennemmin provider-miehen,

jos pakkovalinta olisi tehtävä.

E

Et tietenkään.


Eihän sulla oo aikaa edes , ku oot 24/7- netissä ilmoittamassa ettei ole sinun viesti, ei ole sinulta. Mikä työmaa siinä onkaan. Netissä kun viestejä riittää.

Vierailija
41905/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Loman jälkeen erotilastot kukoistaa, kun on pitänyt katsella kumppanin pärstää 24/7.

You hope so 💋 

Vierailija
41906/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Sen kun näkisi... Tai siis ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41907/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.

Mä en ikinä ottaisi elättiä

tai rahavippien vonkujaa.

Ennemmin provider-miehen,

jos pakkovalinta olisi tehtävä.

E

Elätin voi piiskata jaloilleen pienen levon jälkeen.

Vierailija
41908/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi rakas, rakas päästä sisään ole kiltti.
Olen väsynyt ja tiltti, vaikka ennen naiset selätin.Nyt saisit nöyrän elätin.

Oot sie lapamato vai miksi sisääni hinkuat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41909/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Sen kun näkisi... Tai siis ei...

Emme kaipaa yleisöä. Peili riittää. Emme edes videoi, ei mitään S. P. of-kamaa. 

Vierailija
41910/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Vauvalle päästi kuitenkin kirjoittamaan jollekin psykoosi potilaalle et saa taas nappeja myydä lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41911/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Pillut imukuppeina 🥰 

Vierailija
41912/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Loman jälkeen erotilastot kukoistaa, kun on pitänyt katsella kumppanin pärstää 24/7.

You hope so 💋 

Onko tääällä jonkun mustasukkainen puoliso taas vahtimassa? 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41913/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Vauvalle päästi kuitenkin kirjoittamaan jollekin psykoosi potilaalle et saa taas nappeja myydä lisää?

Hänellä on pakkomielle minusta. En myy nappeja. Tosiasioista on hyvä välillä muistuttaa. 

Vierailija
41914/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Pillut imukuppeina 🥰 

Niistä touhuista ei ole kokemusta eikä oikein pääse tulemaankaan. Hauska ajatus! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41915/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Vauvalle päästi kuitenkin kirjoittamaan jollekin psykoosi potilaalle et saa taas nappeja myydä lisää?

Tottakai, hänellä kukoistaa vuoroin tämä kuvitteellinen imukuppi- lesborakkaus ja varattujen heteroiden vamppaaminen, näin hän toteuttaa itseään täällä.

Vierailija
41916/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Loman jälkeen erotilastot kukoistaa, kun on pitänyt katsella kumppanin pärstää 24/7.

You hope so 💋 

Onko tääällä jonkun mustasukkainen puoliso taas vahtimassa? 😅

Mustasukkainen kakkoseksi pyrkivä. 

Vierailija
41917/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Vauvalle päästi kuitenkin kirjoittamaan jollekin psykoosi potilaalle et saa taas nappeja myydä lisää?

Hänellä on pakkomielle minusta. En myy nappeja. Tosiasioista on hyvä välillä muistuttaa. 

Entä oma luulosairautesi? 

Vierailija
41918/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Pillut imukuppeina 🥰 

Illut pimukuppeina 

Vierailija
41919/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella, mitä esimerkiksi viiden vuoden harhailu täällä tekisi tunteille ja ajatuksille. Voivat olla melko solmussa.

Tämä.

Ei kai kukaan täällä ketjussa viittä vuotta ole 😵😵‍💫

Tulin joskus 2019 ja melkein koko ajan vieraillut päivittäin, paitsi ehkä noin puoli vuotta kun luulin parantuneeni. Sivu.

Vierailija
41920/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi. 

Loman jälkeen erotilastot kukoistaa, kun on pitänyt katsella kumppanin pärstää 24/7.

You hope so 💋 

Onko tääällä jonkun mustasukkainen puoliso taas vahtimassa? 😅

Mustasukkainen kakkoseksi pyrkivä. 

Elämä on paljon helpompaa, kun ei ole mustis. Kannattaa kokeilla.