Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Jokainen leipä jonka otat
Jokainen leffa jonka duunaat
Jokainen rappu jonka väsäät
Mä tuun kellottaa sua
Reppana on olevinaan niin kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.
Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.
Mitähän sä tiedät muiden tilanteista? Kukahan se uuvatti nyt täällä on...
No voi että, sanoinko rumasti ja nyt sun suuri romanssi kariutui? Semmosta se ilman naamaa ja nimiä tahtoo olla.
Mitähän sä nyt projisoit tässä.
Sieltä esiin astui rouva projisoi-trauma-narsisti-aivokemia 🤣
Otahan ne lääkkeesi. "🤣"
Tämä lanka sisältää 0
minulta. -Neiti VEla
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella, mitä esimerkiksi viiden vuoden harhailu täällä tekisi tunteille ja ajatuksille. Voivat olla melko solmussa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan uusia tuulia saapuviksi.
Juu kiihkeämpiä tuulia
Ikkuna on jo auki.
Vierailija kirjoitti:
Reppana on olevinaan niin kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.
Ei silti tarvitse pilkata minua täällä nimettömänä. ;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella, mitä esimerkiksi viiden vuoden harhailu täällä tekisi tunteille ja ajatuksille. Voivat olla melko solmussa.
Tämä.
Ei kai kukaan täällä ketjussa viittä vuotta ole 😵😵💫
Vierailija kirjoitti:
Jokainen leipä jonka otat
Jokainen leffa jonka duunaat
Jokainen rappu jonka väsäät
Mä tuun kellottaa sua
Kummeli juttu ja hyvä kuvaelma kokoomus yhteiskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikeesti ymmärrä miten voit tulla mun kaveriehdotuksiin 😮 omg
Tulispa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppana on olevinaan niin kovaa poikaa netissä, mutta tosiasiassa jänistää.
Ei silti tarvitse pilkata minua täällä nimettömänä. ;(
Eipä OgElasta nämäkään.
Mä pysyttäydyn draamoista
sivussa. Tietoisesti. 365.
Se on stoalainen polku,
Zen-maustein. x
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Välillä kun luen tätä palstaa, tulee kaivatulta viestejä wa:han. Silti olen kiinnostuneempi katsomaan mitä palstalla lukee. 😅 Ei hän minulle wa:ssa mitään kaipausta ilmaise, joten jos täältä löytyisi. 🧐
Eläinkommentit päivältä eivät olleet taaskaan multa.
Jeps. Tää poistuu.
Illat sekä ötyset. x
Mä laitoin pari sammakkoa, ku aloitinkin sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Ymmärrän. Meillä onkin nyt lomalla yltynyt meno ihan riettaaksi hänen kanssaan. Ei sille oikein mitään voi.
Loman jälkeen erotilastot kukoistaa, kun on pitänyt katsella kumppanin pärstää 24/7.
Voisin kaikin mokomin olla sun sivusuhde ;)
Vierailija kirjoitti:
Oot spicy 😘
Tuo emoji on niin kulunut että keksi joku uus jolla valutat virtuaalista kuolaa jonkun päälle
Siskolle uus