Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Sulla meinasi tulla löysät housuun kun näit mut. Muistatko?
Vierailija kirjoitti:
Ne oletukset toisen tilanteesta on kaikkeista pahimpia.
Aina kannattaa olettaa, juoruta, haukkua, luulla ja siihen päälle nälviä ja haukkua vähän lisää. Vaikkei tiedäkään mistään mitään. Mutta haukkumalla toisia pääsee elämässä pisimmälle ja toisten asioilla pätemiselle voi kätevästi perustaa vaikka koko elämän! Sillehän tämäkin netin kuonapesäke perustuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luota minuun. Me menemme naimisiin. Sen köyden kanssa, joka roikkuu katosta.
Ei minulta 👋
Flirttailee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.
Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.
Mitähän sä tiedät muiden tilanteista? Kukahan se uuvatti nyt täällä on...
No voi että, sanoinko rumasti ja nyt sun suuri romanssi kariutui? Semmosta se ilman naamaa ja nimiä tahtoo olla.
Mitähän sä nyt projisoit tässä.
Se taisikin olla mä joka kaadoin sun päälle vettä. #muisto/kuva
Odotellaan uusia tuulia saapuviksi.
Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.
Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.
Mitähän sä tiedät muiden tilanteista? Kukahan se uuvatti nyt täällä on...
No voi että, sanoinko rumasti ja nyt sun suuri romanssi kariutui? Semmosta se ilman naamaa ja nimiä tahtoo olla.
Mitähän sä nyt projisoit tässä.
Sieltä esiin astui rouva projisoi-trauma-narsisti-aivokemia 🤣
Meno on mennyt, jos mahdollista, vielä hullummaksi. Ei täällä kannata tuhlata aikaa eikä olis koskaan pitänytkään. Narskun hullujengi myllyttäköön kaltaisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan uusia tuulia saapuviksi.
Samaa tunkkaista tuulettelua tuo tahtoo luulijoilla olla, ei auta edes ilmastonmuutos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne oletukset toisen tilanteesta on kaikkeista pahimpia.
Aina kannattaa olettaa, juoruta, haukkua, luulla ja siihen päälle nälviä ja haukkua vähän lisää. Vaikkei tiedäkään mistään mitään. Mutta haukkumalla toisia pääsee elämässä pisimmälle ja toisten asioilla pätemiselle voi kätevästi perustaa vaikka koko elämän! Sillehän tämäkin netin kuonapesäke perustuu!
Kuulostaa entisiltä työkavereiltani. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.
Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.
Mutta mikä saa sinut hermostumaan em. viestistä näin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikein tämä for me to poop on 🤷on?
Paskafetissitrolli vaihtoi kieltä
Kumpikaan ei OgElta.
Ne ovat Göntsän ja muiden
køprotröllien.. x
Suksi suolle
Suksi suolle? Niinkö?
👉 Nyrkitä sinä
peräsuolesi. 🍑👊
Toi ois muuten aika vaikee tehä ite itelle
Multa ei nuo kassahenkilön
häiriköijän toppuuttelut.
Jokainen täysijärkinen käsittää,
että hän on kohtelias ja hymy on
työmaneeri, ei flirttiele. Kenellä
tahansa kauniilla nuorella
Koon kassan naisella on takuulla 10
onanoijaa haaveilemassa.. Kunhan
onanointina pysyy, ei varmaan kukaan
neidoista kotiinsa saakka seuraajia toivo!
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.
Voi ei. Etkö nyt hallitsekaan kaikkea ja kaikkia ja ohjaa jokaisen kaipauspalstalaisen elämänkulkua. Etkö nyt pääse viettämään surullisenkuuluisaa lomaa hyvällä mielellä? Voi että. Pyh.
Sä olet sairas. Ihan sivusta
Se ei ollu minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.
Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.
Mutta mikä saa sinut hermostumaan em. viestistä näin paljon?
Mikä sinut saa nillittämään aiheesta viestistä toiseen? Kolahtiko sinuun nyt erityisesti? Heijastatko itse itseäsi tilanteeseen? Mikset sivuuta viestiä ja mene ETEENPÄIN?
Vierailija kirjoitti:
Odotellaan uusia tuulia saapuviksi.
Juu kiihkeämpiä tuulia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.
Voi ei. Etkö nyt hallitsekaan kaikkea ja kaikkia ja ohjaa jokaisen kaipauspalstalaisen elämänkulkua. Etkö nyt pääse viettämään surullisenkuuluisaa lomaa hyvällä mielellä? Voi että. Pyh.
Sä olet sairas. Ihan sivusta
Se ei ollu minulta.
Ei multakaan.
Eikä uuvatiksi nimittely.
Menen taas. Illat. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.
Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.
Mitähän sä tiedät muiden tilanteista? Kukahan se uuvatti nyt täällä on...
No voi että, sanoinko rumasti ja nyt sun suuri romanssi kariutui? Semmosta se ilman naamaa ja nimiä tahtoo olla.
Mitähän sä nyt projisoit tässä.
Sieltä esiin astui rouva projisoi-trauma-narsisti-aivokemia 🤣
Otahan ne lääkkeesi. "🤣"
Sä olet sairas. Ihan sivusta