Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
41861/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.

Voi ei. Etkö nyt hallitsekaan kaikkea ja kaikkia ja ohjaa jokaisen kaipauspalstalaisen elämänkulkua. Etkö nyt pääse viettämään surullisenkuuluisaa lomaa hyvällä mielellä? Voi että. Pyh.

Sä olet sairas. Ihan sivusta

Vierailija
41862/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla meinasi tulla löysät housuun kun näit mut. Muistatko? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41863/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne oletukset toisen tilanteesta on kaikkeista pahimpia. 

Aina kannattaa olettaa, juoruta, haukkua, luulla ja siihen päälle nälviä ja haukkua vähän lisää. Vaikkei tiedäkään mistään mitään. Mutta haukkumalla toisia pääsee elämässä pisimmälle ja toisten asioilla pätemiselle voi kätevästi perustaa vaikka koko elämän! Sillehän tämäkin netin kuonapesäke perustuu!

Vierailija
41864/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luota minuun. Me menemme naimisiin. Sen köyden kanssa, joka roikkuu katosta.

Ei minulta 👋

Flirttailee

Vierailija
41865/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.

Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.

Mitähän sä tiedät muiden tilanteista? Kukahan se uuvatti nyt täällä on...

No voi että, sanoinko rumasti ja nyt sun suuri romanssi kariutui? Semmosta se ilman naamaa ja nimiä tahtoo olla.

Mitähän sä nyt projisoit tässä.

Vierailija
41866/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taisikin olla mä joka kaadoin sun päälle vettä. #muisto/kuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41867/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan uusia tuulia saapuviksi.

Vierailija
41868/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin mustasukkainen sinusta. Joka päivä sinä jaat elämän sen toisen kanssa. Tai ensimmäisen. Se tekee musta erityisen surullisen tänään. 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41869/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.

Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.

Mitähän sä tiedät muiden tilanteista? Kukahan se uuvatti nyt täällä on...

No voi että, sanoinko rumasti ja nyt sun suuri romanssi kariutui? Semmosta se ilman naamaa ja nimiä tahtoo olla.

Mitähän sä nyt projisoit tässä.

Sieltä esiin astui rouva projisoi-trauma-narsisti-aivokemia 🤣

Vierailija
41870/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno on mennyt, jos mahdollista, vielä hullummaksi. Ei täällä kannata tuhlata aikaa eikä olis koskaan pitänytkään. Narskun hullujengi myllyttäköön kaltaisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41871/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotellaan uusia tuulia saapuviksi.

Samaa tunkkaista tuulettelua tuo tahtoo luulijoilla olla, ei auta edes ilmastonmuutos

Vierailija
41872/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne oletukset toisen tilanteesta on kaikkeista pahimpia. 

Aina kannattaa olettaa, juoruta, haukkua, luulla ja siihen päälle nälviä ja haukkua vähän lisää. Vaikkei tiedäkään mistään mitään. Mutta haukkumalla toisia pääsee elämässä pisimmälle ja toisten asioilla pätemiselle voi kätevästi perustaa vaikka koko elämän! Sillehän tämäkin netin kuonapesäke perustuu!

Kuulostaa entisiltä työkavereiltani. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41873/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.

Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.

Mutta mikä saa sinut hermostumaan em. viestistä näin paljon?

Vierailija
41874/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikein tämä for me to poop on 🤷on?

Paskafetissitrolli vaihtoi kieltä

 

Kumpikaan ei OgElta.

Ne ovat Göntsän ja muiden

køprotröllien.. x

Suksi suolle

 

Suksi suolle? Niinkö?

👉 Nyrkitä sinä

peräsuolesi. 🍑👊

Toi ois muuten aika vaikee tehä ite itelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41875/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei nuo kassahenkilön 

häiriköijän toppuuttelut. 

Jokainen täysijärkinen käsittää,

että hän on kohtelias ja hymy on

työmaneeri, ei flirttiele. Kenellä

tahansa kauniilla nuorella

Koon kassan naisella on takuulla 10

onanoijaa haaveilemassa.. Kunhan

onanointina pysyy, ei varmaan kukaan

neidoista kotiinsa saakka seuraajia toivo!

x

Vierailija
41876/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.

Voi ei. Etkö nyt hallitsekaan kaikkea ja kaikkia ja ohjaa jokaisen kaipauspalstalaisen elämänkulkua. Etkö nyt pääse viettämään surullisenkuuluisaa lomaa hyvällä mielellä? Voi että. Pyh.

Sä olet sairas. Ihan sivusta

Se ei ollu minulta.

Vierailija
41877/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.

Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.

Mutta mikä saa sinut hermostumaan em. viestistä näin paljon?

Mikä sinut saa nillittämään aiheesta viestistä toiseen? Kolahtiko sinuun nyt erityisesti? Heijastatko itse itseäsi tilanteeseen? Mikset sivuuta viestiä ja mene ETEENPÄIN?

Vierailija
41878/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotellaan uusia tuulia saapuviksi.

Juu kiihkeämpiä tuulia

Vierailija
41879/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.

Voi ei. Etkö nyt hallitsekaan kaikkea ja kaikkia ja ohjaa jokaisen kaipauspalstalaisen elämänkulkua. Etkö nyt pääse viettämään surullisenkuuluisaa lomaa hyvällä mielellä? Voi että. Pyh.

Sä olet sairas. Ihan sivusta

Se ei ollu minulta.

 

Ei multakaan.

Eikä uuvatiksi nimittely.

Menen taas. Illat. x

Vierailija
41880/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.

Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.

Mitähän sä tiedät muiden tilanteista? Kukahan se uuvatti nyt täällä on...

No voi että, sanoinko rumasti ja nyt sun suuri romanssi kariutui? Semmosta se ilman naamaa ja nimiä tahtoo olla.

Mitähän sä nyt projisoit tässä.

Sieltä esiin astui rouva projisoi-trauma-narsisti-aivokemia 🤣

Otahan ne lääkkeesi. "🤣"