Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
41841/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imisin vaikka ripulipaskatkin Emilian ryppyreijästä 😋 

Göntsä? Taas?

.

Minulta ei yhtään viestiä

solvauksia ja mitä lie kertapanoja. 

Miehille nuo pelkän himon

kertapanot ilmeisesti ovat ok? 

.

Me naiset (ikäjakaumalla 18-90)

harvemmin niistä sytymme.

Olemme mieluummin

kokonaan ilman tai oman laite/

handukivan kannalla. 

((( 👋 🍆 👋 )))

.

Ei sellaisella 2 minuutin 

suorituksella tuntemattoman sepän

kanssa todellakaan ole juuri mtn

arvoa. Tulee huhuja. Juoruja.

Saat stâlkkerin riesaksi kerta-Eetusta.

Vaikka mies olisi kestäväkin, 

emme me naiset heti rentoudu

ja nauti maksimaalisesti uuden

kumppanin kanssa. Seksi

vaatii luottamusta. Kuten kaikki.

-OgE

Jälleen nappi kirjoitus. Samaa mieltä kertaseksistä. Nainen 30+

Vierailija
41842/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.

Kerro se hänelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41843/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tehnyt aloitetta, koska ajattelen että ansaitset parempaa. Pidän kyllä itsestäni, mutta tunnistan samalla viallisuuteni ja rajoitteeni. Hyvää kesää ihastuttavalle!

Kaikilla meillä pn kuule rajoitteita 

T. Empaatikko-Suski

Vierailija
41844/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.

Vierailija
41845/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.

No vaikka ne karseet äijät jotka lähetit mun perään.

Mmitä? :D

Vierailija
41846/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaaria päivääsi 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41847/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin joka kerta sun kassalla, että miltä näyttäisit alasti.

Anna kassahenkilöiden tehdä työnsä ilman heidän seksualisointia. Ymmärrätkö kuinka usea nainen joutuu jättämään työnsä, tai kokee turvattomuutta kun niissä pyörii kaikenlaisia saalistelijoita.

Älä puhu toisten puolesta.

-aspa sivusta

Vierailija
41848/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.

Voi ei. Etkö nyt hallitsekaan kaikkea ja kaikkia ja ohjaa jokaisen kaipauspalstalaisen elämänkulkua. Etkö nyt pääse viettämään surullisenkuuluisaa lomaa hyvällä mielellä? Voi että. Pyh.

Niin että mitä? 🤨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41849/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.

Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.

Vierailija
41850/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan joka viikko ja olen pettynyt jo pitkään. Mikä on?

Ei susta löydy syytä?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41851/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et mitään muuta oo koskaan ollutkaan ku väärä joka kantilta katsottuna

Sama mun kaivattu. Sen takia kaipaankin vain.

Mun kaivattu olis niin oikea että ihan pelotta  😍🥰

Vierailija
41852/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.

Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.

Pidän tästä uudesta juontajasta. 

Asiat ratkaistaan IRL!

 

Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41853/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikein tämä for me to poop on 🤷on?

Paskafetissitrolli vaihtoi kieltä

 

Kumpikaan ei OgElta.

Ne ovat Göntsän ja muiden

køprotröllien.. x

Suksi suolle

 

Suksi suolle? Niinkö?

👉 Nyrkitä sinä

peräsuolesi. 🍑👊

Vierailija
41854/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.

Mun intuitio kertoo vahvasti, että kaivatun kuuluis olla mun elämässä 

Mun intuitio sanoo, että jos tähän pisteeseen on asioiden ANTANUT mennä, tekemättä yhtään mitään minkään eteen, niin on vaan kaikille parempi jos et ikinä siihen elämään ole tulossa. Et tule saamaan mitään positiivista ikinä tämän jälkeen, et yhtään mitään. Näitä asioita ei voi korjata mitenkään enää. Tajua. Sitä luottamusta ei ole, ei tule. Ei ole mitään enää.

Tuo ei pidä paikkaansa, että ei ole tehnyt yhtään mitään minkään eteen. Tuo on vain suoraan väärin monellakin tapaa. Et tiedä toisen elämästä mitään. Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41855/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et mitään muuta oo koskaan ollutkaan ku väärä joka kantilta katsottuna

Tarkoitin ihmisenä :)

Vierailija
41856/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et mitään muuta oo koskaan ollutkaan ku väärä joka kantilta katsottuna

Sama mun kaivattu. Sen takia kaipaankin vain.

Mun kaivattu olis niin oikea että ihan pelotta  😍🥰

Joo mun kans. sivus

Vierailija
41857/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempeitä ajatuksia vain on mulla sua kohtaan. Tää riitely harmittaa. Rakastan sua.

Et rakasta. Sun "rakkaus" on kiusantekoa.

Vierailija
41858/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii, nyt ois sitä siemennestettä

Vierailija
41859/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.

Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.

Mitähän sä tiedät muiden tilanteista? Kukahan se uuvatti nyt täällä on...

Vierailija
41860/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oletukset toisen tilanteesta on kaikkeista pahimpia.