Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.
Kerro se hänelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan tehnyt aloitetta, koska ajattelen että ansaitset parempaa. Pidän kyllä itsestäni, mutta tunnistan samalla viallisuuteni ja rajoitteeni. Hyvää kesää ihastuttavalle!
Kaikilla meillä pn kuule rajoitteita
T. Empaatikko-Suski
Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.
No vaikka ne karseet äijät jotka lähetit mun perään.
Mmitä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin joka kerta sun kassalla, että miltä näyttäisit alasti.
Anna kassahenkilöiden tehdä työnsä ilman heidän seksualisointia. Ymmärrätkö kuinka usea nainen joutuu jättämään työnsä, tai kokee turvattomuutta kun niissä pyörii kaikenlaisia saalistelijoita.
Älä puhu toisten puolesta.
-aspa sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.
Voi ei. Etkö nyt hallitsekaan kaikkea ja kaikkia ja ohjaa jokaisen kaipauspalstalaisen elämänkulkua. Etkö nyt pääse viettämään surullisenkuuluisaa lomaa hyvällä mielellä? Voi että. Pyh.
Niin että mitä? 🤨
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.
Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan joka viikko ja olen pettynyt jo pitkään. Mikä on?
Ei susta löydy syytä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et mitään muuta oo koskaan ollutkaan ku väärä joka kantilta katsottuna
Sama mun kaivattu. Sen takia kaipaankin vain.
Mun kaivattu olis niin oikea että ihan pelotta 😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.
Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.
Pidän tästä uudesta juontajasta.
Asiat ratkaistaan IRL!
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikein tämä for me to poop on 🤷on?
Paskafetissitrolli vaihtoi kieltä
Kumpikaan ei OgElta.
Ne ovat Göntsän ja muiden
køprotröllien.. x
Suksi suolle
Suksi suolle? Niinkö?
👉 Nyrkitä sinä
peräsuolesi. 🍑👊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.
Mun intuitio kertoo vahvasti, että kaivatun kuuluis olla mun elämässä
Mun intuitio sanoo, että jos tähän pisteeseen on asioiden ANTANUT mennä, tekemättä yhtään mitään minkään eteen, niin on vaan kaikille parempi jos et ikinä siihen elämään ole tulossa. Et tule saamaan mitään positiivista ikinä tämän jälkeen, et yhtään mitään. Näitä asioita ei voi korjata mitenkään enää. Tajua. Sitä luottamusta ei ole, ei tule. Ei ole mitään enää.
Tuo ei pidä paikkaansa, että ei ole tehnyt yhtään mitään minkään eteen. Tuo on vain suoraan väärin monellakin tapaa. Et tiedä toisen elämästä mitään. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sinä et mitään muuta oo koskaan ollutkaan ku väärä joka kantilta katsottuna
Tarkoitin ihmisenä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et mitään muuta oo koskaan ollutkaan ku väärä joka kantilta katsottuna
Sama mun kaivattu. Sen takia kaipaankin vain.
Mun kaivattu olis niin oikea että ihan pelotta 😍🥰
Joo mun kans. sivus
Vierailija kirjoitti:
Lempeitä ajatuksia vain on mulla sua kohtaan. Tää riitely harmittaa. Rakastan sua.
Et rakasta. Sun "rakkaus" on kiusantekoa.
Nonii, nyt ois sitä siemennestettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään, ettei mun ja kaivatun suhde ikinä etene. Vaikka tekisin liikkuja omassa elämässänikin.
Mitä luulet uuvatti, eteneekö asiat ikinä jos toinen ei oo ikinä kuullut edes sun nimeä? Eikä tunnista sua edes vastaan tullessa? Miten on tämän etenemisen laita? Ei varmaan mitenkään. Mutta tottakai tällä saa jotain kuvitteellista pehmikettä päähänsä ja hattaraisia ajatuskulkuja, että huomenna hän tulee, ottaa yhteyttä ja sitten elämme yhdessä.
Mitähän sä tiedät muiden tilanteista? Kukahan se uuvatti nyt täällä on...
Ne oletukset toisen tilanteesta on kaikkeista pahimpia.
Jälleen nappi kirjoitus. Samaa mieltä kertaseksistä. Nainen 30+