Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Sinä et mitään muuta oo koskaan ollutkaan ku väärä joka kantilta katsottuna
En odottanut turhaan, joten tunnustan rakastan sinua M.
Vierailija kirjoitti:
Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.
Mun intuitio kertoo vahvasti, että kaivatun kuuluis olla mun elämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on rotukissa jota en haluaisi pitää lieassa.
Ne ei selvii luonnossa, ne on vaan kivaa silmille ja pientä iloa silloin tällöin. Rahaa kuluu helvetisti, kun niillä on vikaa vaikka missä. No, mutta kai ne sairaatkin on rakkauden arvoisia, vaikka onkin ylijalostettuja silmä ruokaa. T. Muovi on HOT🔥🔥🔥🔥
Rotu- ja maatiaiskissoilla on ihan yhtä paljon sairauksia, tästä on olemassa aivan supisuomalainen tutkimustulos. Eikä minkään kissan edes kuulu selvitä Suomen luonnossa, se ei sinne kuulu kuin valvottuna kulkemaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan joka viikko ja olen pettynyt jo pitkään. Mikä on?
Ahdistus. Olit hiukan torjuva.
No voi että, eikö lämmennyt tämmöselle julkiselle nolaustempaukselle ja imagonpesuryhmälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puen ninja-asun ja suojelen tipua jokaiselta katilta ja kollilta.🥷🏼🤸🏽🤺
💖
Tämä kuulostaa Miehen puheelta.
Huokaus. Kenelle lie, ihan sama..
mielellään omisin. Supersankarini,
Sigmani, järkkymätön peruskallioni,
missä olet? 💙🕺📧 🤍
Vierailija kirjoitti:
En koskaan tehnyt aloitetta, koska ajattelen että ansaitset parempaa. Pidän kyllä itsestäni, mutta tunnistan samalla viallisuuteni ja rajoitteeni. Hyvää kesää ihastuttavalle!
Kaikilla meillä pn kuule rajoitteita
Vierailija kirjoitti:
Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.
Tätä stressasin aina, että hänen intuitio sanoi ei. Sille ei voi mitään sitten. Kaikelle muulle voi. Oma intuitio on adhd ja hyppii kaikkialla. Toimii eri tavalla. Joustavammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.
Mun intuitio kertoo vahvasti, että kaivatun kuuluis olla mun elämässä
Mun intuitio sanoo, että jos tähän pisteeseen on asioiden ANTANUT mennä, tekemättä yhtään mitään minkään eteen, niin on vaan kaikille parempi jos et ikinä siihen elämään ole tulossa. Et tule saamaan mitään positiivista ikinä tämän jälkeen, et yhtään mitään. Näitä asioita ei voi korjata mitenkään enää. Tajua. Sitä luottamusta ei ole, ei tule. Ei ole mitään enää.
Minä en oikeesti ymmärrä miten voit tulla mun kaveriehdotuksiin 😮 omg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Kyllä, olis hyvä selvittää tää juttu edes jotenkin.
Ei tarvi olemattomia juttuja selvitellä vuodesta toiseen, että jos siitä lähdetään. Ettei ole edes koko juttua, niin jättää jo jumalauta rauhaan ne teidän HARHAluulojen kohteet!
Mitä sä täällä räyhäät? Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Halusin nähdä sut.
Olen halunnut ja odottanut myös, että näkisin sut vihdoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.
Mun intuitio kertoo vahvasti, että kaivatun kuuluis olla mun elämässä
Mun intuitio sanoo, että jos tähän pisteeseen on asioiden ANTANUT mennä, tekemättä yhtään mitään minkään eteen, niin on vaan kaikille parempi jos et ikinä siihen elämään ole tulossa. Et tule saamaan mitään positiivista ikinä tämän jälkeen, et yhtään mitään. Näitä asioita ei voi korjata mitenkään enää. Tajua. Sitä luottamusta ei ole, ei tule. Ei ole mitään enää.
Mihin pisteeseen?
Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.
Mun intuitio kertoo vahvasti, että kaivatun kuuluis olla mun elämässä
Mun intuitio sanoo, että jos tähän pisteeseen on asioiden ANTANUT mennä, tekemättä yhtään mitään minkään eteen, niin on vaan kaikille parempi jos et ikinä siihen elämään ole tulossa. Et tule saamaan mitään positiivista ikinä tämän jälkeen, et yhtään mitään. Näitä asioita ei voi korjata mitenkään enää. Tajua. Sitä luottamusta ei ole, ei tule. Ei ole mitään enää.
Mihin pisteeseen?
Hella lettas sentään psykoosissa testataan omaan kuvaan sopivia vastauksia 🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin nähdä sut.
Kun minä haluan nähdä, niin katson sun kuvaa. Muuta mulla ei ole. 😕
Hänellä ei ole mun kuvaa. Tai riippuu mistä kakkii.
Vierailija kirjoitti:
Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.
Voi ei. Etkö nyt hallitsekaan kaikkea ja kaikkia ja ohjaa jokaisen kaipauspalstalaisen elämänkulkua. Etkö nyt pääse viettämään surullisenkuuluisaa lomaa hyvällä mielellä? Voi että. Pyh.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et mitään muuta oo koskaan ollutkaan ku väärä joka kantilta katsottuna
Sama mun kaivattu. Sen takia kaipaankin vain.
Se missä kaadat vettä mun päälle?
Suski suolle