Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (42378)

Vierailija
41821/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski suolle 

Vierailija
41822/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et mitään muuta oo koskaan ollutkaan ku väärä joka kantilta katsottuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41823/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottanut turhaan, joten tunnustan rakastan sinua M.

Vierailija
41824/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.

Mun intuitio kertoo vahvasti, että kaivatun kuuluis olla mun elämässä 

Vierailija
41825/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaivattu on rotukissa jota en haluaisi pitää lieassa. 

Ne ei selvii luonnossa, ne on vaan kivaa silmille ja pientä iloa silloin tällöin. Rahaa kuluu helvetisti, kun niillä on vikaa vaikka missä. No, mutta kai ne sairaatkin on rakkauden arvoisia, vaikka onkin ylijalostettuja silmä ruokaa. T. Muovi on HOT🔥🔥🔥🔥

Rotu- ja maatiaiskissoilla on ihan yhtä paljon sairauksia, tästä on olemassa aivan supisuomalainen tutkimustulos. Eikä minkään kissan edes kuulu selvitä Suomen luonnossa, se ei sinne kuulu kuin valvottuna kulkemaan. Sivusta

Vierailija
41826/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan joka viikko ja olen pettynyt jo pitkään. Mikä on?

Ahdistus. Olit hiukan torjuva.

No voi että, eikö lämmennyt tämmöselle julkiselle nolaustempaukselle ja imagonpesuryhmälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41827/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puen ninja-asun ja suojelen tipua jokaiselta katilta ja kollilta.🥷🏼🤸🏽‍🤺

💖

 

Tämä kuulostaa Miehen puheelta.

Huokaus. Kenelle lie, ihan sama..

mielellään omisin. Supersankarini,

Sigmani, järkkymätön peruskallioni, 

missä olet? 💙🕺📧 🤍

Vierailija
41828/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tehnyt aloitetta, koska ajattelen että ansaitset parempaa. Pidän kyllä itsestäni, mutta tunnistan samalla viallisuuteni ja rajoitteeni. Hyvää kesää ihastuttavalle!

Kaikilla meillä pn kuule rajoitteita 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41829/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.

Tätä stressasin aina, että hänen intuitio sanoi ei. Sille ei voi mitään sitten. Kaikelle muulle voi. Oma intuitio on adhd ja hyppii kaikkialla. Toimii eri tavalla. Joustavammin.

Vierailija
41830/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.

Mun intuitio kertoo vahvasti, että kaivatun kuuluis olla mun elämässä 

Mun intuitio sanoo, että jos tähän pisteeseen on asioiden ANTANUT mennä, tekemättä yhtään mitään minkään eteen, niin on vaan kaikille parempi jos et ikinä siihen elämään ole tulossa. Et tule saamaan mitään positiivista ikinä tämän jälkeen, et yhtään mitään. Näitä asioita ei voi korjata mitenkään enää. Tajua. Sitä luottamusta ei ole, ei tule. Ei ole mitään enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41831/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeesti ymmärrä miten voit tulla mun kaveriehdotuksiin 😮 omg

Vierailija
41832/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.

Kyllä, olis hyvä selvittää tää juttu edes jotenkin.  

Ei tarvi olemattomia juttuja selvitellä vuodesta toiseen, että jos siitä lähdetään. Ettei ole edes koko juttua, niin jättää jo jumalauta rauhaan ne teidän HARHAluulojen kohteet!

Mitä sä täällä räyhäät? Ketä kaipaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41833/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin nähdä sut.

Olen halunnut ja odottanut myös, että näkisin sut vihdoin. 

Vierailija
41834/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.

Mun intuitio kertoo vahvasti, että kaivatun kuuluis olla mun elämässä 

Mun intuitio sanoo, että jos tähän pisteeseen on asioiden ANTANUT mennä, tekemättä yhtään mitään minkään eteen, niin on vaan kaikille parempi jos et ikinä siihen elämään ole tulossa. Et tule saamaan mitään positiivista ikinä tämän jälkeen, et yhtään mitään. Näitä asioita ei voi korjata mitenkään enää. Tajua. Sitä luottamusta ei ole, ei tule. Ei ole mitään enää.

Mihin pisteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41835/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.

Vierailija
41836/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.

Mun intuitio kertoo vahvasti, että kaivatun kuuluis olla mun elämässä 

Mun intuitio sanoo, että jos tähän pisteeseen on asioiden ANTANUT mennä, tekemättä yhtään mitään minkään eteen, niin on vaan kaikille parempi jos et ikinä siihen elämään ole tulossa. Et tule saamaan mitään positiivista ikinä tämän jälkeen, et yhtään mitään. Näitä asioita ei voi korjata mitenkään enää. Tajua. Sitä luottamusta ei ole, ei tule. Ei ole mitään enää.

Mihin pisteeseen?

Hella lettas sentään psykoosissa testataan omaan kuvaan sopivia vastauksia 🤦🤦🤦

Vierailija
41837/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin nähdä sut.

Kun minä haluan nähdä, niin katson sun kuvaa. Muuta mulla ei ole. 😕

Hänellä ei ole mun kuvaa. Tai riippuu mistä kakkii.

Vierailija
41838/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin niin väärään aikaan kipeäksi 😭😭 Enkä voinut nähdä sua.

Voi ei. Etkö nyt hallitsekaan kaikkea ja kaikkia ja ohjaa jokaisen kaipauspalstalaisen elämänkulkua. Etkö nyt pääse viettämään surullisenkuuluisaa lomaa hyvällä mielellä? Voi että. Pyh.

Vierailija
41839/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et mitään muuta oo koskaan ollutkaan ku väärä joka kantilta katsottuna

Sama mun kaivattu. Sen takia kaipaankin vain.

Vierailija
41840/42378 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä kaadat vettä mun päälle?