Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42378)
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikein tämä for me to poop on 🤷on?
Paskafetissitrolli vaihtoi kieltä
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.
Kenet kokoajan tiesit? Mitä se kokosi?
Vierailija kirjoitti:
Imisin vaikka ripulipaskatkin Emilian ryppyreijästä 😋
Göntsä? Taas?
.
Minulta ei yhtään viestiä
solvauksia ja mitä lie kertapanoja.
Miehille nuo pelkän himon
kertapanot ilmeisesti ovat ok?
.
Me naiset (ikäjakaumalla 18-90)
harvemmin niistä sytymme.
Olemme mieluummin
kokonaan ilman tai oman laite/
handukivan kannalla.
((( 👋 🍆 👋 )))
.
Ei sellaisella 2 minuutin
suorituksella tuntemattoman sepän
kanssa todellakaan ole juuri mtn
arvoa. Tulee huhuja. Juoruja.
Saat stâlkkerin riesaksi kerta-Eetusta.
Vaikka mies olisi kestäväkin,
emme me naiset heti rentoudu
ja nauti maksimaalisesti uuden
kumppanin kanssa. Seksi
vaatii luottamusta. Kuten kaikki.
-OgE
Vierailija kirjoitti:
Mikä minussa vitutti eniten? ihan vaan että oppisin lisää sinulta.
No vaikka ne karseet äijät jotka lähetit mun perään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikein tämä for me to poop on 🤷on?
Joku ketjuasukki keksinyt uuden jankutuksen
Vierailija kirjoitti:
Tiedät mistä mut löytää. Se on ainoa paikka missä on nähty.
Tiedän sen paikan, toivottavasti nähtäisiin siellä. Tahtoisin.
Mä odotan joka viikko ja olen pettynyt jo pitkään. Mikä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikein tämä for me to poop on 🤷on?
Paskafetissitrolli vaihtoi kieltä
Kumpikaan ei OgElta.
Ne ovat Göntsän ja muiden
køprotröllien.. x
Mä haluaisin nähdä jossain muualla kuin wapissa. Kun se ei ota oikein tuulta alleen. En tiedä, olisiko sp yhtä hankalaa. Miten me ikinä aiemmin pystyttiin puhumaan tai kirjoittamaan, mietin?
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Kyllä, olis hyvä selvittää tää juttu edes jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikein tämä for me to poop on 🤷on?
Paskafetissitrolli vaihtoi kieltä
Kumpikaan ei OgElta.
Ne ovat Göntsän ja muiden
køprotröllien.. x
Suksi suolle
En koskaan tehnyt aloitetta, koska ajattelen että ansaitset parempaa. Pidän kyllä itsestäni, mutta tunnistan samalla viallisuuteni ja rajoitteeni. Hyvää kesää ihastuttavalle!
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan joka viikko ja olen pettynyt jo pitkään. Mikä on?
Ahdistus. Olit hiukan torjuva.
Vierailija kirjoitti:
Halusin nähdä sut.
Kun minä haluan nähdä, niin katson sun kuvaa. Muuta mulla ei ole. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai me nähdään vielä? En kestä jos ei tule tilaisuutta selvittää tätä.
Kyllä, olis hyvä selvittää tää juttu edes jotenkin.
Ei tarvi olemattomia juttuja selvitellä vuodesta toiseen, että jos siitä lähdetään. Ettei ole edes koko juttua, niin jättää jo jumalauta rauhaan ne teidän HARHAluulojen kohteet!
Pitää luottaa intuitioon. Sen tuntee jos joku on itselle väärä. Tai oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin nähdä sut.
Kun minä haluan nähdä, niin katson sun kuvaa. Muuta mulla ei ole. 😕
Mistä lie sekin luvattomasti nyysitty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olet nn. Tiesin kokoajan.
Kenet kokoajan tiesit? Mitä se kokosi?
Moni voisi koota itsensä ja lopettaa sonnan jauhamisen
Työpaikka ja asiakas