Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42417)
Kun mokailee, oon oppinut että Jumala armahtaa, ihmiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja pitäkää kissat kiinni, myös maalla, ne tappaa miljoonia pikkulintuja vuosittain.
Rotukissa pitää tiput kaukana🤭
Lihava maatiaiskissakin osaa sähistä sen verran, että linnut vaihtaa maisemaa.😄 sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva, kun tarvitset minua vain virtuaalikorvikkeeksi, kun se, jolle housusi riisut, ei ole kiinnostunut näkemästään.
Sano toi sitten kun olet kokeillu.
Kokeillut mitä?
Housujen riisumista, niin näet itse.
Hän on itse sanonut, että vaimo ei halua seksiä. Ei siihen minun arviot vaikuta. Ehkä valehtelee sitten.
Ok. Sitten meni ohi
Jep. Eihän ne näiden vaimot koskaan halua seksiä. Se on iskulause jotta kakkonen lankeaa. Kuinka kakkosen iskis sanomalla että saan vaimolta seksiä kotona, mut saisinko vähän sultakin 🤣
Siitä vähän realismia neidoille. Pitäkää taso korkealla. 💪
Vierailija kirjoitti:
Varreltansa komia 😜😍
Lipputangossa on hyvä olla kunnon nuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja pitäkää kissat kiinni, myös maalla, ne tappaa miljoonia pikkulintuja vuosittain.
Rotukissa pitää tiput kaukana🤭
Lihava maatiaiskissakin osaa sähistä sen verran, että linnut vaihtaa maisemaa.😄 sivu
LOL
Antaisitko anteeks jos joku sanoisi kaluasi lerpaksi?
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olet 😢😨
Minäkin pakenin.
Vierailija kirjoitti:
Missä sä olet 😢😨
Piilossa ja rikkinäisenä. 😕
Vierailija kirjoitti:
Kun mokailee, oon oppinut että Jumala armahtaa, ihmiset ei.
Kyllä ne ihmiset yleensä pyrkii armahtamaan toisiakin, jotka kokee itse saaneensa paljon anteeksi.
Tää on tylsä paikka kun et ole paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva, kun tarvitset minua vain virtuaalikorvikkeeksi, kun se, jolle housusi riisut, ei ole kiinnostunut näkemästään.
Sano toi sitten kun olet kokeillu.
Kokeillut mitä?
Housujen riisumista, niin näet itse.
Hän on itse sanonut, että vaimo ei halua seksiä. Ei siihen minun arviot vaikuta. Ehkä valehtelee sitten.
Ok. Sitten meni ohi
Jep. Eihän ne näiden vaimot koskaan halua seksiä. Se on iskulause jotta kakkonen lankeaa. Kuinka kakkosen iskis sanomalla että saan vaimolta seksiä kotona, mut saisinko vähän sultakin 🤣
Siitä vähän realismia neidoille. Pitäkää taso korkealla. 💪
Miksxte luulette että miehet ei mieti mitään muuta kuin seksiä? Tai miks luulette että nainen haluaisi jotain muuta kuin seksiä varatulta ukolta?
Ja onhan moni suhde toki alkanut silloin kun toinen Tai molemmat on varattuja.
Vierailija kirjoitti:
En halua jatkaa tätä näin.
No tee sitten jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on rotukissa jota en haluaisi pitää lieassa.
Ne ei selvii luonnossa, ne on vaan kivaa silmille ja pientä iloa silloin tällöin. Rahaa kuluu helvetisti, kun niillä on vikaa vaikka missä. No, mutta kai ne sairaatkin on rakkauden arvoisia, vaikka onkin ylijalostettuja silmä ruokaa. T. Muovi on HOT🔥🔥🔥🔥
Miksi mä notkun täällä, vaikka oon kaiken jo tänne kirjoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua jatkaa tätä näin.
No tee sitten jotain.
Teen kokoajan. Sivusta
Voi paska. Runkkasin just.