Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (42475)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin eilen ja tänään montakin. Olisin kaivannut, että tulet vähän vastaan.
Valitettavasti mun voimavarat on loppu ja huomisesta eteenpäin et sitten kuule minusta enää.
Se on varmaan kummallekin parempi. :'(
Vierailija kirjoitti:
Laitoin eilen ja tänään montakin. Olisin kaivannut, että tulet vähän vastaan.
Valitettavasti mun voimavarat on loppu ja huomisesta eteenpäin et sitten kuule minusta enää.
Mukavaa, että vielä tänään olet seurana täällä. Se avaa kosolti mahdollisuuksia.
Jos sammakko ei muutu, niin sillä ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sulta rakkauskirjeen. Ei tarvitse allekirjoittaa, tunnistan sut milloin tahansa tuhansien joukosta.
Pistän tulemaan pullopostina täältä salmen toiselta puolelta.
Kuulostaa vähän epävarmalta tavalta viestiä, eihän sitä tiedä kenelle postisi osuu. Kantsii laittaa tänne, varma lukija.
Sinussa en muuttaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Johanna (toinen nimi), kaipaan sinua 💞
😘Tapiolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka valitti, ettei ollut tullut kuulluksi?
Lapset jouluna.
En löydä sitä haastattelua. Olen ihan varma, että se oli olemassa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Laitoin eilen ja tänään montakin. Olisin kaivannut, että tulet vähän vastaan.
Valitettavasti mun voimavarat on loppu ja huomisesta eteenpäin et sitten kuule minusta enää.
Luostariin menossa?
Vierailija kirjoitti:
Jos sammakko ei muutu, niin sillä ei tee mitään.
Löysin puhuvan sammakon. Se sanoi, suutele minua niin muutun prinssiksi. Hymyilin sille ja laitoin taskuuni. Mitä, etkö halua poikaystävää, sammakko kysyi. Ei ole aikaa poikaystävälle, mutta puhuva sammakko on aika cool.
Vierailija kirjoitti:
Jos sammakko ei muutu, niin sillä ei tee mitään.
Jos sinä olet muuttunut niin ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Mitä mielessä?
Jumala mielessä ja housut jalassa.
Mä oon pakana, yllä pelkkä lakana. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Sinussa en muuttaisi mitään.
Älähän nyt, mussa ois paljonkin muutettavia asioita.
Iidasein. Mitä kuuluu? Oot mulle yhä rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinussa en muuttaisi mitään.
Älähän nyt, mussa ois paljonkin muutettavia asioita.
Ei hänessä ollut.
Todennäköisesti luostarin vastakohtaan. Koitin olla ystävällinen ja ymmärtäväinen. Hän ei antanut armoa. Valitettavasti näyttää siltä, että tämä on tässä omaltakin osalta.
Kuten eilen sanoin älä usko foorumiin, vaikka täälläkin totta, mutta vain kasvokkain tuli oikeat aikeet.
Kerroin sulle suoraan et oon ihan kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Iidasein. Mitä kuuluu? Oot mulle yhä rakas.
🥰 Kuulumisten vaihto olisi kiva jossain muualla kuin täällä mis en oo...
Voin kuvitella, mitä esimerkiksi viiden vuoden harhailu täällä tekisi tunteille ja ajatuksille. Voivat olla melko solmussa.
😘🤗<3