Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40950)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin sinulle hyvin henkilökohtaisen asian. Kerroin sen siksi, että sillä voi olla jollain aikavälillä vaikutusta tähän kaikkeen.
Mihin asia liittyi? Tai missä kerrottiin? Jotain josta vain oikea tunnistaa.
🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin sinulle hyvin henkilökohtaisen asian. Kerroin sen siksi, että sillä voi olla jollain aikavälillä vaikutusta tähän kaikkeen.
Mihin asia liittyi? Tai missä kerrottiin? Jotain josta vain oikea tunnistaa.
Toukokuussa
Vierailija kirjoitti:
"the close the fkng wave pool"
you are right.
Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua.
Nah, it wasn't the wave pool. It was that mofo who filmed there. We need to take him down.
Vierailija kirjoitti:
Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua.
Miksi koiraa EI olisi kohdeltu parhaalla mahdollisella tavalla, kaikissa tapauksissa? Kummallinen sanonta ja kertoo paljon käyttäjästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies katsoin sen tänään kun se tuli vastaan netissä. Oot ihan mielettömän herkullinen ja haluan sinut! Ja oon tosi ylpeä sun saavutuksesta. Käyn ihan kuumana suhun edelleen niin voisitko mitenkään palata asiaan pian? Ei haittaa vaikka siitä on aikaa. Voit silti palata asiaan...
Teen parhaani
Odotan sua. Oon odottanut kaikki nää vuodet. Ja tiedät kyllä että oon kiinnostunut sinusta. Rakastan sua syvästi. Etäisyys ei ole haalistanut tunteita
Olipa kaunista kenelle olikaan! 😍
Miehelle menneisyyteen naiselta
Mitä olet tehnyt että et kehtaa ottaa yhteyttä häneen?
En avaudu tästä enempää. Riittää että me tiedetään keskenämme ja uskon meidän vielä tapaavan. Ja vastaan vain tämän yhden viestin verran, kaikki muut ovat sivusta enkä jää päivystämään kuinka paljon tätä viestiäni sotkitaan. Mulla on nyt kiire. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies katsoin sen tänään kun se tuli vastaan netissä. Oot ihan mielettömän herkullinen ja haluan sinut! Ja oon tosi ylpeä sun saavutuksesta. Käyn ihan kuumana suhun edelleen niin voisitko mitenkään palata asiaan pian? Ei haittaa vaikka siitä on aikaa. Voit silti palata asiaan...
Teen parhaani
Odotan sua. Oon odottanut kaikki nää vuodet. Ja tiedät kyllä että oon kiinnostunut sinusta. Rakastan sua syvästi. Etäisyys ei ole haalistanut tunteita
Olipa kaunista kenelle olikaan! 😍
Miehelle menneisyyteen naiselta
Mitä olet tehnyt että et kehtaa ottaa yhteyttä häneen?
En avaudu tästä enempää. Riittää että me tiedetään keskenämme ja uskon meidän vielä tapaavan. Ja vastaan vain tämän yhden viestin verran, kaikki muut ovat sivusta enkä jää päivystämään kuinka paljon tätä viestiäni sotkitaan. Mulla on nyt kiire. Ap
Lisäys. Siis tähän mennessä kaikki oli multa mut tiedän jo kokemuksesta että kaikki täällä sotkitaan jossain vaiheessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua.
En odottaisi saavani kaivatultani niin hyvää kohtelua kuin hänen koiransa saa, sehän menisi jo ihan överiksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin sinulle hyvin henkilökohtaisen asian. Kerroin sen siksi, että sillä voi olla jollain aikavälillä vaikutusta tähän kaikkeen.
Mihin asia liittyi? Tai missä kerrottiin? Jotain josta vain oikea tunnistaa.
Toukokuussa
Toukokuu täsmää mutta sopii varmasti monille muillekin. Mulle tärkeintä on että meidän yhteys säilyy. Tuli mitä tuli, yhteys voi löytää muotonsa, mutta jossain vaiheessa meidän olisi pakko puhua, jos muoto vaatii sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua.
En odottaisi saavani kaivatultani niin hyvää kohtelua kuin hänen koiransa saa, sehän menisi jo ihan överiksi. :D
Kohtelen kaikkia hyvin, tottakai myös koiraa. Ja odotan, että minuakin kohdellaan hyvin. En ala kynnysmatoksi enkä roskasankoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiraakin olisi kohdeltu paremmin kuin minua.
En odottaisi saavani kaivatultani niin hyvää kohtelua kuin hänen koiransa saa, sehän menisi jo ihan överiksi. :D
Kohtelen kaikkia hyvin, tottakai myös koiraa. Ja odotan, että minuakin kohdellaan hyvin. En ala kynnysmatoksi enkä roskasankoksi.
Juuri noin pitää elää ja opin häneltä paljon lisää aiheesta. -Sivusta
Sä veit mun unenlahjat, milloin meinasit palauttaa ne?
Vierailija kirjoitti:
Huh mitä unta näin! Pää vieläkin ihan pyörällä. Olit unessani ja meillä oli aika kiihkeää! Olikohan enneuni?
Toiveuni luult.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies katsoin sen tänään kun se tuli vastaan netissä. Oot ihan mielettömän herkullinen ja haluan sinut! Ja oon tosi ylpeä sun saavutuksesta. Käyn ihan kuumana suhun edelleen niin voisitko mitenkään palata asiaan pian? Ei haittaa vaikka siitä on aikaa. Voit silti palata asiaan...
Teen parhaani
Odotan sua. Oon odottanut kaikki nää vuodet. Ja tiedät kyllä että oon kiinnostunut sinusta. Rakastan sua syvästi. Etäisyys ei ole haalistanut tunteita
Olipa kaunista kenelle olikaan! 😍
Miehelle menneisyyteen naiselta
Mitä olet tehnyt että et kehtaa ottaa yhteyttä häneen?
En avaudu tästä enempää. Riittää että me tiedetään keskenämme ja uskon meidän vielä tapaavan. Ja vastaan vain tämän yhden viestin verran, kaikki muut ovat sivusta enkä jää päivystämään kuinka paljon tätä viestiäni sotkitaan. Mulla on nyt kiire. Ap
Nähdään kohta. Tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Sä veit mun unenlahjat, milloin meinasit palauttaa ne?
Sitten kun opit olemaan katselematta toiveunia.