Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (40826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millanehan mustikkavuosi mahtaa tulla?🤔
Kaivattu varmaan tietänee, ite en ole vielä metsässä käyskennelly. 😊
Hyvä sato tulossa, ainäkin täällä! Vastasin nyt kaivattusi puolesta, mutta ei kai haittaa !
Kiitos! Ei haittaa. 😊
Syntejä maksetaan tässä elämässä sen verran kuin Jumala katsoo aiheelliseksi. Tasan eivät siis käy onnen lahjat kuten vanha viisauskin kertoo.
Hyvät ihmiset kuormitetaan jotta saadaan pahoja puhdistettua.
Ymmärrän, julmaakin mutta jokaisella meillä on siunattu osuutemme elämän kiertokulussa.
Jokainen ihminen on arvokas ja tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Suunnistan ihan oman peiton alle hyvin pian. Hellepäivä on vienyt voimat.
No, toisella kertaa, eikö?😁kutsu on voimassa kunnes se käytetään.😊
Vierailija kirjoitti:
Syntejä maksetaan tässä elämässä sen verran kuin Jumala katsoo aiheelliseksi. Tasan eivät siis käy onnen lahjat kuten vanha viisauskin kertoo.
Ymmärrän, julmaakin mutta jokaisella meillä on siunattu osuutemme elämän kiertokulussa.
Psykopaatti, narsistit ja sadistit EIVÄT ole ihmisiä. He ovat alloplastiikkaa harrastavia tuholaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muukavaa iltaa rakas ! Otin poikkeuksellisesti lasin viiniä, joten olisin nyt juttutuulella.
Mitähän mielessä?
Jos sanon, että juttutuulella, niin voitaisiin vaikkapa jutella,syödä jotain hyvää ja maistella juomaa.
Ps on myös vichyä.
Jäikö mitään herkkuja juhannukselta, mitkä sopis vichyn kanssa?
Jäi herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Muukavaa iltaa rakas ! Otin poikkeuksellisesti lasin viiniä, joten olisin nyt juttutuulella.
Minäkin avasin skumpan. Huomenna eka vapaapäivä pitkään aikaan. Haluan vähän nollata.
Vierailija kirjoitti:
Sillisalaattia.
Eiks mulla ookkiin isompi kun sun puolisolla aah aah. Mä oon parempi paneenki aah aah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mielessä?
Jos sanon, että juttutuulella, niin voitaisiin vaikkapa jutella,syödä jotain hyvää ja maistella juomaa.
Ps on myös vichyä.
Jäikö mitään herkkuja juhannukselta, mitkä sopis vichyn kanssa?
Mitäköhän sä haluaisit syödä?! 😚😊
Jotain suolaista ja makeaa.
Komistusta voisin syödä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala siunaa aina rakkauden eikä eriarvoista ihmisiä.
Mutta ei siunaa syntiä.
Eri
Syntikäsitys perustuu ihmisten tulkintaan. Mikä on totuus? Tulkintoja löytyy suuntaan jos toiseen. -2 eri
Raamatussa selvästi kielletään homoseksuaaliset suhteet, samoin kuin avioliiton ulkopuoliset suhteet.
Raamattua tunteville asia ei ole noin yksinkertainen. Siis niille, jotka tuntee tekstien taustat ja merkitykset, syntyhistorian, kulttuuriset tekijät jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa me tavata jossain. Uskaltaisitkohan tulla? 😚😊
Varmasti uskaltaisin. Laita viestiä!!!
Mä pelkään torjuntaa.
En ikinä torjuis. Oonhan antanut iteki vihreätä valoa aikaisemmin
Mä oon kokenut torjuntana ne keskustelut, kun oot jättänyt vastaamatta mun kysymykseen. Vaikka ymmärränhän minä, mut silti se tuntuu torjuntana. En ole mikään kaunotar kuten sinä ja ei mulla ole mikään hyvännäköisen ihmisen itsetuntoa/-luottamusta. Oon tällanen ihan tavallinen, joka jännittää sua myös ihan valtavasti, kun tykkään susta niin paljon.
Hei mut yleensähän naisparit on aina sellaisia, että toinen on kaunis ja toinen mallia rekka. Sulla vois olla hyvätkin tsäänssit. Tsemppiä!
Ei ainakaan mun tuntemat naisparit ole tuollaisia. Itsekin ihastun aina vain hyvin naisellisiin ja kauniisiin naisiin (naisellisena naisena). Toi on ihan höpöhöpöä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa me tavata jossain. Uskaltaisitkohan tulla? 😚😊
Varmasti uskaltaisin. Laita viestiä!!!
Mä pelkään torjuntaa.
En ikinä torjuis. Oonhan antanut iteki vihreätä valoa aikaisemmin
Mä oon kokenut torjuntana ne keskustelut, kun oot jättänyt vastaamatta mun kysymykseen. Vaikka ymmärränhän minä, mut silti se tuntuu torjuntana. En ole mikään kaunotar kuten sinä ja ei mulla ole mikään hyvännäköisen ihmisen itsetuntoa/-luottamusta. Oon tällanen ihan tavallinen, joka jännittää sua myös ihan valtavasti, kun tykkään susta niin paljon.
Hei mut yleensähän naisparit on aina sellaisia, että toinen on kaunis ja toinen mallia rekka. Sulla vois olla hyvätkin tsäänssit. Tsemppiä!
Just joo. Ite vastasin miehelle. T. Ap:n viestiin vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkasit sen verran kovin pelailullasi että et kuulu enää minun elämääni. Kaikkea hyvää silti, toivottavasti löydät jonkun joka kelpuuttaa sinut.
"kelpuuttaa sinut"...
Melko passiivis-aggressiivista. Kyse on kyllä siitä, kenet itse kelpuutan. 😇 Moro!
Ps. En ole pelaillut eli ei toi mulle sit ollukaan.
Tolle kaikki on pelailua, joten luultavasti säkin olet sen mielestä pelaillut. Sivu
Minäkin kaipaan sitä komeaa miestä, jonka itsetunto oli kunnossa. 🥰💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, toisella kertaa, eikö?😁kutsu on voimassa kunnes se käytetään.😊
Riippuu siitä kuka kutsuu ja minne? En toisten peittojen alle hevillä eksy, on mulla kunniani ja itserakkauteni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala siunaa aina rakkauden eikä eriarvoista ihmisiä.
Mutta ei siunaa syntiä.
Eri
Syntikäsitys perustuu ihmisten tulkintaan. Mikä on totuus? Tulkintoja löytyy suuntaan jos toiseen. -2 eri
Raamatussa selvästi kielletään homoseksuaaliset suhteet, samoin kuin avioliiton ulkopuoliset suhteet.
Amen
Raamatussa kielletään myös sianlihan ja äyriäisten syönti, käsketään kivittää hengiltä ihmisiä milloin mistäkin syystä ja niin edelleen. Painukaa v*ttuun tuputtamsta uskoanne ja lyömään sillä Raamatulla päähän. Jos joku haluaa uskoa Jumalan siunaukseen naisparina, teidän ei tarvitse tulla nillittämään. Jos haluatte itse uskoa tavallanne, sallikaa se myös muille.
Mikä pakko sitä Jumalaa on ylipäätään tunkea joka paikkaan? En minäkään tule teille saarnaamaan, ettei koko Jumalaa ole. Jos tulisin, hyppisitte seinille. Sairasta väkeä olette, ja lisäksi umpitolloja, kun edes uskotte tuota soopaa.