Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40469)
Lopetan keskustelun palstalla, enkä kerro syytä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä saan sun elämääni, vierelleni jakamaan kaiken ja vanhenemaan yhdessä? 🧡
Ja seksiä. Mä kaipaan seksiä sun kanssa, kaivattuni. 😍
Mä voisin hänen kanssa sitäkin, ja ihan mitä vain hän tahtoisi😍
Vierailija kirjoitti:
Voi, kunpa tietäisin, miksi sä lopetat keskustelut. Tekisi aika paljon saadakseni tietää syyn sille.
Tekisit mitä tahansa paitsi kysyisit suoraan? 😅
En ota yhteyttä ihmiseen, jonka tiedän vihaavan minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin miestä varten.
Nah. Naisen ja miehen sukuelimet luotiin potentiaalista yhteiselämää varten.
Psykologi: Miehen pitäisi asettaa naiselle rajat
Tony Dunderfelt haluaa miehen asettavan naiselle rajat. Miehen ei pitäisi vain myötäillä naista. Moderni nainen kaipaa vastusta – mutta ei vastustajaa. Mies on hyvää hyvyyttään oppinut että naista pitää kunnioittaa. Seurauksena on, että todellista vuorovaikutusta ei synny.
Dunderfelt kuvaa miehisiä pms-oireita sanoin ”passiivisen miehen syndrooma”. Vastaavasti naiset kärsivät ”paniikinomaisen itsenäistymisen saavuttamisen syndroomasta”, jolloin naisen pitää elämässä kontrolloida kaikkea. Usein se menee psykologin mukaan yli.
Tonyn muijan olisi hyvä asettaa Tonylle rajat, ettei Tony julkisuudessa päästelisi tuollaisia höpöhöpö juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Luulon ja oletuksen sijaan suosittelen vahvasti keskustelua ja kysymistä. Ei mul muuta. ->
Kuin tyhjille seinille puhuisi. Kun ei mene jakeluun, ei mene. Antaa olla. En osta synttärisankarillekaan lahjaksi keppihevosta, jos hän haluaa polkupolkutraktorin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kunpa tietäisin, miksi sä lopetat keskustelut. Tekisi aika paljon saadakseni tietää syyn sille.
Tekisit mitä tahansa paitsi kysyisit suoraan? 😅
Se tuntuu tungettelevalta. Jos toinen ei vaan halua viestiä, niin ehkei halua vaan suoraan kertoa, että ei vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Lopetan keskustelun palstalla, enkä kerro syytä miksi.
Huomiseen! Noin toimit myös irl.
Haluaisin vaan nähdä sut pitkästä aikaa ja olla sulle mahdollisimman hymyilevä ja ystävällinen ettet vahingossakaan luule etten olisi kiinnostunut :(
Vierailija kirjoitti:
No lopeta se valehtelu niin voidaan jutella. Lupaan ymmärtää ja antaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Missä ja milloin hän on sinulle niin sanonut? Ettei vain olisi oma tulkintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin miestä varten.
Nah. Naisen ja miehen sukuelimet luotiin potentiaalista yhteiselämää varten.
Psykologi: Miehen pitäisi asettaa naiselle rajat
Tony Dunderfelt haluaa miehen asettavan naiselle rajat. Miehen ei pitäisi vain myötäillä naista. Moderni nainen kaipaa vastusta – mutta ei vastustajaa. Mies on hyvää hyvyyttään oppinut että naista pitää kunnioittaa. Seurauksena on, että todellista vuorovaikutusta ei synny.
Dunderfelt kuvaa miehisiä pms-oireita sanoin ”passiivisen miehen syndrooma”. Vastaavasti naiset kärsivät ”paniikinomaisen itsenäistymisen saavuttamisen syndroomasta”, jolloin naisen pitää elämässä kontrolloida kaikkea. Usein se menee psykologin mukaan yli.
Tonyn muijan olisi hyvä asettaa Tonylle rajat, ettei Tony julkisuudessa päästelisi tuollaisia höpöhöpö juttuja.
Mamma kyllä tietää, että oikeasti tony on oikeassa. Naisen lapsenkaltaisuus on syynä tarpeeseen miehen puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vaan nähdä sut pitkästä aikaa ja olla sulle mahdollisimman hymyilevä ja ystävällinen ettet vahingossakaan luule etten olisi kiinnostunut :(
Kaunis viesti🌸
No nyt oli kyllä palstapapalta riman alitus laittaa jotain Robin Packalenia :D
Vierailija kirjoitti:
Olipa kaunista kelle olikaan! 😊
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli kyllä palstapapalta riman alitus laittaa jotain Robin Packalenia :D
Robin on mammojen suosikki.
Kerjäläinen ei ano vuodesta toiseen ihmiseltä, joka kääntää selkänsä tai nostaa hattua vieressä olevalle ja ohittaa kerjäläisen. Hän ei voi sietää anelijoita, vaikka hakeutuu sille kadulle, jossa heitä on.
Se on uskomatonta, mutta olen ihastunut kaivattuuni ainakin kaksi kertaa aikaisemmin elämässäni. Silloin hän tuli elämääni täysin eri muodossa, mutta tutun energian voi aistia, sekä synkronisiteetit numeroissa. Jos meistä ei tule mitään, oletan, että hän tulee jälleen elämääni, vielä lähempänä kuin nyt.
Mahdatkohan tietää, miten paljon mä sua rakastan. Haluaisin niin aloittaa jo meidän yhteisen elämän. 🧡
Luulon ja oletuksen sijaan suosittelen vahvasti keskustelua ja kysymistä. Ei mul muuta. ->