Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40332)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ettei pystyisi puhumaan? Itse selvitän asiat puhumalla. Jos joku on kiinnostunut ja minä en niin selvitän asiat puhumalla. Muutama sana ja asia on selvä. Ei jää epäselvyyksiä ja usein voi olla vaikka ns. väleissä toisen kanssa. Moni asia selkiytyy kommunikoimalla.
Selitys se on tuokin.
Miehen on syytä pistää kaikki likoon saadakseen haluamansa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Kivireen raahaaminen ei kiinnosta pätkän vertaa. Vastavuoroisuutta ja aloitteellisuutta tarvitaan naisenkin puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään edes vähääkään omanarvontuntoa omaava mies ei tyrkytä itseään määräänsä enempää. Piste.
Miehen syleily on useimmille naisille aivan liikaa.
Mä luulen, et kaivatun syleily olisikin mulle liikaa. Oon siitä haaveillut niin kauan, etten tiedä, miten kestäisin sitä tilannetta. Pelkään, et alkaisin itkeä tai täristä tai molempia.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, et kaivatun syleily olisikin mulle liikaa. Oon siitä haaveillut niin kauan, etten tiedä, miten kestäisin sitä tilannetta. Pelkään, et alkaisin itkeä tai täristä tai molempia.
Välität siis omasta tunnetilastasi enemmän kuin kaivatustasi? Eikö pääasia olekaan, että kaivattusi on nyt siinä lähelläsi? Kaikenmoisia itsekkäitä tyyppejä sitä onkaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään edes vähääkään omanarvontuntoa omaava mies ei tyrkytä itseään määräänsä enempää. Piste.
Kerropas, miten olet itseäsi tyrkyttänyt? Voidaan sitten arvioida, onko kyse ollut tyrkyttämisestä, tiettäväksi tekemisestä vai karkuun juoksemisesta?
Sivusta mietin
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaisi? Ihmisiä ollaan, eikä mikään inhimillinen ole vierasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään hänen reaktiota.
Pelkäät omia ja toisten tunteita ja hallinnan menettämistä.
Sä voisit olla tän paikan isäntä🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään hänen reaktiota.
Jos tykkäät hänestä, ja hän tykkää sinusta, silloin ei ole mitään hätää. Rakkaus on tila, jossa on turvassa. Herkkyyden näkyminen on vain hyvä asia.
Mä en ihan varmaksi tiedä, paljonko hän tykkää musta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Kivireen raahaaminen ei kiinnosta pätkän vertaa. Vastavuoroisuutta ja aloitteellisuutta tarvitaan naisenkin puolelta.
Eihän kiinnostunut nainen mikään kivireki ole. Naisilla nyt kuitenkin on enemmän valinnanvaraa, joten miehen on hyvä todistella kykyään puolisiksi.
Syleily on sitä, että tuntee toisen paljaan rinnan omaa paljasta rintaansa vasten. Se on jotain ihan toista kuin sekunnin kestävä virallinen ja jäykkä jookivaolinähdäheihei -hali. Itse haluan tutkia naisen kehosta joka neliösenttimetrin.
Jep. Sulla ei toimi?