Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan varmaksi tiedä, paljonko hän tykkää musta.
Etkä haluakaan tietää.
Letkautteli paikalla, joka kommenttiin 😅
Voi tuntua letkautukselta, mutta minulle se on vain surullinen tosiasia.
Anteeks, tarkoitin tuota "etkä haluakaan tietää kommenttia". Sori sivusta ja anteeks sotkin
Se oli minun kommenttini, ja koska asiat ovat, miten ovat, se on tosiasia. Ihminen voi jollakin tasolla haluta, mutta voi olla isompia asioita, jotka estävät sen. Silloin jokin muu halu on voimakkaampi. Olisi toivottavaa, että ei tehtäisi äkkinäisiä päätelmiä sivusta asioista, joiden luonteesta ei tiedä.
Hyvä toive viimeisessä lauseessa sulla. Miten sellaisten kanssa pitäisi menetellä jotka eivät esim vastaa asiallisesti kysyttäessä?
En tiedä. Jos jättää vastaamatta, se voi kertoa kömpelyydestä, pelosta tai siitä, että ei tiedä, mitä vastaisi. Syitä voi olla monia. Eri asia sitten, jos joku pommittaa kymmenin tai sadoin viestein. Itse vastaan aina.
Mä vastaan kerran ei kiitos ja sen jälkeen estän, jos ei usko ja alkaa jankutus. Nyt on työkaveri, jonka numeroa en voi estää ammatillisista syistä, mutta vien asian eteenpäin johdolle, jos vielä kerran tulee viesti.
Sivusta
Soitin hänen naapurilleen ja pyysin häntä suojelemaan minua, ettei minun tarvitsisi törmätä kaivattuuni. En ymmärrä, miksi kaivattuni ei laita mulle irl-viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Kerjäläinen ei ano vuodesta toiseen ihmiseltä, joka kääntää selkänsä tai nostaa hattua vieressä olevalle ja ohittaa kerjäläisen. Hän ei voi sietää anelijoita, vaikka hakeutuu sille kadulle, jossa heitä on.
Onkos kerjäläinen varattu?
Vierailija kirjoitti:
Mä aistin sut.
Samoin. Koko ajan. Kaukaakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä aistin sut.
Däng 🤫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hieman synkähköä herätessä mutta nyt aurinko näyttää taas mahtiansa. Täytyy avata parvekkeen ovi päivälle.
Mulla on ollu nyt viime viikot ovi auki yötä päivää, kissat rakastaa hengata siellä ja ottaa etenkin aamuaurinkoa. Tai tytöillä sinne vain on pääsy, uros on nyt erikseen kun yrittää panna kaikkea mikä liikkuu eikä siitä tule kuin riitoja. 🙃
Teidän kaivattua varmaan kiinnostais tosi paljon nää jutut hei
Meinaat, että kaipaisin jotakuta, joka ei jaksaisi kuunnella mun kissoista?? Oot tosi väärässä. Hän kertoo koirastaan ja minä mun kissoista, niin se aina on.
Eli sulla on noin hyvä yhteys häneen että kerrotte toistenne lemmikeistä, mutta silti laitat viestisi tänne??
Tietysti. Luulet että täällä pelkästään tuntemattomia kaivataan?
Ei tuntemattomia, mutta sellaisia, joihin ei vielä ole tarpeeksi hyvää viestiyhteyttä irl.
Emme viestittele, juttelemme kasvotusten. Täällä on useitakin sellaisia kaipaustilanteita, tiedoksi sulle tämä.
Ja siis ikinä en kaipaisi ketään sellaista, joka ei jaksaisi kuunnella mun kissoista. Miksi ihmeessä kaipaisin? Miten sä edes mietit asioita?
No vastasit jonkun toisen viestiin joka selosti parvekkeen oven avaamisestaan... Ei kuulostanut terveisiltä kaivatulle vaan ohiskeskustelulta. Mutta ei siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot aika söpö kun istuskelet siellä piilossa. :)
Tule joskus viereen istumaan 😊
Voisit tulla mun kotiin niin voidaan piiloutua yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääräpäinen ihminen voi olla omien haaveidensa tiellä.
Tiedätkö missä asiassa on jääräpäinen? Eivät ihmiset ole jäykkiä ajatusmaailmaltaa kaikissa asioissa. Joku voi nimenomaan sanoa olevansa jääräpäinen tavoitellessaan unelmiaan.
Se mitä toinen luulee jääräpäisyydeksi, saattaa olla vain lujuutta ja johdonmukaisuutta. Niitä ilman ei voi tavoitella suurimpia unelmiaan. Osalle ihmisistä kaipausasiat ovat alisteisia niille isoimmille unelmille, joista ei luovuta. Kaikille ihmissuhde ei ole suurin unelma. 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehditkö käydä siellä museossa?
Kyllä ehdin.Sain rahoille vastinetta.
Mukava kuulla, ettei ollut aivan turha reissu. Mikä oli parasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota yhteyttä ihmiseen, jonka tiedän vihaavan minua.
No lopeta se valehtelu niin voidaan jutella. Lupaan ymmärtää ja antaa anteeksi.
Ei valehtelua pidä ymmärtää. Anna anteeksi, unohda ja etsi se, joka ei valehtele. Vai luuletko, että alussa valehteleva tulee jatkossa valehtelemaan vähemmän? Not.
Sivusta vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääräpäinen ihminen voi olla omien haaveidensa tiellä.
Tiedätkö missä asiassa on jääräpäinen? Eivät ihmiset ole jäykkiä ajatusmaailmaltaa kaikissa asioissa. Joku voi nimenomaan sanoa olevansa jääräpäinen tavoitellessaan unelmiaan.
Se mitä toinen luulee jääräpäisyydeksi, saattaa olla vain lujuutta ja johdonmukaisuutta. Niitä ilman ei voi tavoitella suurimpia unelmiaan. Osalle ihmisistä kaipausasiat ovat alisteisia niille isoimmille unelmille, joista ei luovuta. Kaikille ihmissuhde ei ole suurin unelma. 💔
Eli jokin muu asia on sulle tärkeämpi kuin rakkaus? Euroopan omistaminen?
Miksi ihmeessä sitten luoda toiselle valheellisia odotuksia? Onko sen toisen tunteilla mitään väliä?
"Vastavuoroisuutta ja aloitteellisuutta tarvitaan naisenkin puolelta."
Miksi tämä on niin suuri ongelma nykyisin? Koska kaikki odottavat ensin löytävänsä sitä.
Minä sanon että ole itse sitä ja ole kaikkea muutakin hyvää itse, silloin näet heti potentiaalia kun sitä kohtaat ja sinun on helpompi tarttua siihen itsevarmasti.
Ja kun olet ensin itse kaikkea hyvää, voit olla varma että sitä löytyy enemmän.
Olkaa hyvät hyvät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan varmaksi tiedä, paljonko hän tykkää musta.
Etkä haluakaan tietää.
Letkautteli paikalla, joka kommenttiin 😅
Voi tuntua letkautukselta, mutta minulle se on vain surullinen tosiasia.
Anteeks, tarkoitin tuota "etkä haluakaan tietää kommenttia". Sori sivusta ja anteeks sotkin
Se oli minun kommenttini, ja koska asiat ovat, miten ovat, se on tosiasia. Ihminen voi jollakin tasolla haluta, mutta voi olla isompia asioita, jotka estävät sen. Silloin jokin muu halu on voimakkaampi. Olisi toivottavaa, että ei tehtäisi äkkinäisiä päätelmiä sivusta asioista, joiden luonteesta ei tiedä.
Hyvä toive viimeisessä lauseessa sulla. Miten sellaisten kanssa pitäisi menetellä jotka eivät esim vastaa asiallisesti kysyttäessä?
En tiedä. Jos jättää vastaamatta, se voi kertoa kömpelyydestä, pelosta tai siitä, että ei tiedä, mitä vastaisi. Syitä voi olla monia. Eri asia sitten, jos joku pommittaa kymmenin tai sadoin viestein. Itse vastaan aina.
Mä vastaan kerran ei kiitos ja sen jälkeen estän, jos ei usko ja alkaa jankutus. Nyt on työkaveri, jonka numeroa en voi estää ammatillisista syistä, mutta vien asian eteenpäin johdolle, jos vielä kerran tulee viesti.
Sivusta
Kylläpä sinä jyrkästi rankaiset ihmistä joka näyttää tunteensa. Ei kiitos on aika lyhyt sanaen. Voisit höllätä pipoa ja sanoa muutaman torjuvan lauseen asiallisesti. Siten et toinen ymmärtää myös syyt miks ei. Hänen helpompi käsitellä adia. Ei jää jankkaamaan. Tuolla vähän provosoit kysymään et miks ei ?
Sinulle 60-vuotias upea turkulainen nainen 😘
Ajattelen sinua 💞
Miksi mä vihaisin, vastahan mä ihastuin🤩