Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40554)

Vierailija
40281/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko numeroina ne synkronisiteetit?

Vierailija
40282/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot aika söpö kun istuskelet siellä piilossa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40283/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hieman synkähköä herätessä mutta nyt aurinko näyttää taas mahtiansa. Täytyy avata parvekkeen ovi päivälle.

Mulla on ollu nyt viime viikot ovi auki yötä päivää, kissat rakastaa hengata siellä ja ottaa etenkin aamuaurinkoa. Tai tytöillä sinne vain on pääsy, uros on nyt erikseen kun yrittää panna kaikkea mikä liikkuu eikä siitä tule kuin riitoja. 🙃

Teidän kaivattua varmaan kiinnostais tosi paljon nää jutut hei 

Meinaat, että kaipaisin jotakuta, joka ei jaksaisi kuunnella mun kissoista?? Oot tosi väärässä. Hän kertoo koirastaan ja minä mun kissoista, niin se aina on.

Eli sulla on noin hyvä yhteys häneen että kerrotte toistenne lemmikeistä, mutta silti laitat viestisi tänne?? 

Tietysti. Luulet että täällä pelkästään tuntemattomia kaivataan?

Ei tuntemattomia, mutta sellaisia, joihin ei vielä ole tarpeeksi hyvää viestiyhteyttä irl.

Emme viestittele, juttelemme kasvotusten. Täällä on useitakin sellaisia kaipaustilanteita, tiedoksi sulle tämä.

Ja siis ikinä en kaipaisi ketään sellaista, joka ei jaksaisi kuunnella mun kissoista. Miksi ihmeessä kaipaisin? Miten sä edes mietit asioita? 

Vierailija
40284/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syleily on sitä, että tuntee toisen paljaan rinnan omaa paljasta rintaansa vasten. Se on jotain ihan toista kuin sekunnin kestävä virallinen ja jäykkä jookivaolinähdäheihei -hali. Itse haluan tutkia naisen kehosta joka neliösenttimetrin.

Minäkin haluan tutkia miehen kehosta joka neliösenttimetrin 😍 Erityisesti ryppyreiän seutu kiinnostaa.

Painetaan komistuksen kanssa taas rinnat vastakkain kun seuraavan kerran nähdään😍-sivusta

Vierailija
40285/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko numeroina ne synkronisiteetit?

Emmä nyt voi täällä.

Vierailija
40286/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ettei pystyisi puhumaan? Itse selvitän asiat puhumalla. Jos joku on kiinnostunut ja minä en niin selvitän asiat puhumalla. Muutama sana ja asia on selvä. Ei jää epäselvyyksiä ja usein voi olla vaikka ns. väleissä toisen kanssa. Moni asia selkiytyy kommunikoimalla.

Jotkut jää jankuttamaan ja räyhäämään, just kuten tää palstankin mies. Sellaiset on lopulta vain pakko ghostata. 

Vierailija
40287/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tunteilla alkaa leikkimään niin tulee kestää seuraukset.

Ei se silti ole ghostaamista. Luultavasti käsitit koko jutun väärin itse alun perinkin ja nainen hädissään hankkiutui susta eroon. Vaikutat tosi epävakaalta.

Epävakaalta? Nyt haluaisin perusteluita? 

Lue sun viesti uudelleen. Siinä perustelut.

Vierailija
40288/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson sua. Sua ja sun lempeitä silmiä ja käsivarsia, jotka haluaisin kiertää mun ympärille. Haluaisin nähdä livenä sun hymyn ja kuulla sun naurun. Oot ihana! 🧡

Vierailija
40289/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, kunpa tietäisin, miksi sä lopetat keskustelut. Tekisi aika paljon saadakseni tietää syyn sille. 

Toisena esiintyminen eli valehtelu, manipulointiyritykset eri tavoin lopettavat mielenkiintoni. Sekä toisen osapuolen liialliset kiireet, jolloin koen että todellista mielenkiintoa ei edes ole. 

Vierailija
40290/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on syytä pistää kaikki likoon saadakseen haluamansa naisen.

Paitsi jos naista ei kiinnosta. Sitten pitää tajuta lopettaa tavoittelu. 

Vierailija
40291/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on syytä pistää kaikki likoon saadakseen haluamansa naisen.

Höpsis. Kivireen raahaaminen ei kiinnosta pätkän vertaa. Vastavuoroisuutta ja aloitteellisuutta tarvitaan naisenkin puolelta.

Ei ole kiinnostunut, jos on kivireki. Mene eteenpäin.

Vierailija
40292/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Over

Vierailija
40293/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen syleily on useimmille naisille aivan liikaa.

Tässä tapauksessa kyllä olisi.

Vierailija
40294/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen luotiin miestä varten.

Nah. Naisen ja miehen sukuelimet luotiin potentiaalista yhteiselämää varten. 

Psykologi: Miehen pitäisi asettaa naiselle rajat

Tony Dunderfelt haluaa miehen asettavan naiselle rajat. Miehen ei pitäisi vain myötäillä naista. Moderni nainen kaipaa vastusta – mutta ei vastustajaa. Mies on hyvää hyvyyttään oppinut että naista pitää kunnioittaa. Seurauksena on, että todellista vuorovaikutusta ei synny.

Dunderfelt kuvaa miehisiä pms-oireita sanoin ”passiivisen miehen syndrooma”. Vastaavasti naiset kärsivät ”paniikinomaisen itsenäistymisen saavuttamisen syndroomasta”, jolloin naisen pitää elämässä kontrolloida kaikkea. Usein se menee psykologin mukaan yli.

Tonyn muijan olisi hyvä asettaa Tonylle rajat, ettei Tony julkisuudessa päästelisi tuollaisia höpöhöpö juttuja.

Tonyn muijahan on muuten europarlamentaarikko Eija-Riitta Korhola

Vierailija
40295/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kerran ikkunasta. Siitä olisi pitänyt tajuta. En väkisin tyrkytä itseäni.

Vierailija
40296/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asunut samoilla alueillakin kun mun kaivattu joskus menneisyydessä. Hän on voinut nähdäkin mut.

Vierailija
40297/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan samalla, mutta lähellä.

Vierailija
40298/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskin kerran silmää. Se oli selvä viesti, vaikka hän ei nähnytkään sitä. Ei voi vaatia enempää.

Vierailija
40299/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan varmaksi tiedä, paljonko hän tykkää musta.

Etkä haluakaan tietää.

Letkautteli paikalla, joka kommenttiin 😅

Voi tuntua letkautukselta, mutta minulle se on vain surullinen tosiasia.

Anteeks, tarkoitin tuota "etkä haluakaan tietää kommenttia". Sori sivusta ja anteeks sotkin 

Se oli minun kommenttini, ja koska asiat ovat, miten ovat, se on tosiasia. Ihminen voi jollakin tasolla haluta, mutta voi olla isompia asioita, jotka estävät sen. Silloin jokin muu halu on voimakkaampi. Olisi toivottavaa, että ei tehtäisi äkkinäisiä päätelmiä sivusta asioista, joiden luonteesta ei tiedä.

Hyvä toive viimeisessä lauseessa sulla. Miten sellaisten kanssa pitäisi menetellä jotka eivät esim vastaa asiallisesti kysyttäessä?

Antaa niiden olla rauhassa. Eivät halua vastata sulle, syystä tai toisesta, ja heillä on siihen myös oikeus. Eri.

Vierailija
40300/40554 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin hänelle lentosuukon, kun istuin yksin aamupalalla. En saanut takaisin suukkoa. Se tuntuu pahalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä