Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40229)

Vierailija
40161/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mielestäsi erikoista jos käytöksesi vuoksi ei ole haluja selvitellä asioita vaikka rakastankin.

Sitten vaan eteenpäin, sisko!

Viesti oli "siskolle", mieheltä.

Ymmärretty "bro".

Vierailija
40162/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40163/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas nainen. Saisinko yhden päivän vain katsella sua? Katsella, katsella ja katsella… 😳

Olin varmaan kuin peura ajovaloissa kun näin sut ensikertaa ikinä. Myös tuoksusi, kun menit ohitseni. Muistan sen aina, vaikka siitä on aikaa. Päästätkö lähemmäs joku päivä.

Onko siitä monia vuosia aikaa?

Vierailija
40164/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla on paljon opittavaa aidosta rakkaudesta.

Vierailija
40165/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tulla lähemmäs tai kärähdän. 

Vierailija
40166/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoilla on paljon opittavaa aidosta rakkaudesta.

Onko sinulla, pappa? 

Vierailija
40167/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S...... I love you. Ehkä päästään pian näkemäänkin.. oot ihana mies

Vierailija
40168/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S...... I love you. Ehkä päästään pian näkemäänkin.. oot ihana mies

Siis näkemään taas, koska kyllähän me on nähty monet kerrat :D

Vierailija
40169/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pieni elämä loppui juuri kun oli vasta alkanut.

Vierailija
40170/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakastetut viinirypäleet työn alla

Vierailija
40171/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö käydä siellä museossa?

Vierailija
40172/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rakkaus on teeskentelyä.

Vierailija
40173/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tunteilla alkaa leikkimään niin tulee kestää seuraukset.

Ei se silti ole ghostaamista. Luultavasti käsitit koko jutun väärin itse alun perinkin ja nainen hädissään hankkiutui susta eroon. Vaikutat tosi epävakaalta.

Vierailija
40174/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait mi ut vihaamaan itseäni ja elämää.

Vierailija
40175/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hieman synkähköä herätessä mutta nyt aurinko näyttää taas mahtiansa. Täytyy avata parvekkeen ovi päivälle.

Mulla on ollu nyt viime viikot ovi auki yötä päivää, kissat rakastaa hengata siellä ja ottaa etenkin aamuaurinkoa. Tai tytöillä sinne vain on pääsy, uros on nyt erikseen kun yrittää panna kaikkea mikä liikkuu eikä siitä tule kuin riitoja. 🙃

Teidän kaivattua varmaan kiinnostais tosi paljon nää jutut hei 

Meinaat, että kaipaisin jotakuta, joka ei jaksaisi kuunnella mun kissoista?? Oot tosi väärässä. Hän kertoo koirastaan ja minä mun kissoista, niin se aina on.

Vierailija
40176/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

A 😘

Vierailija
40177/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hieman synkähköä herätessä mutta nyt aurinko näyttää taas mahtiansa. Täytyy avata parvekkeen ovi päivälle.

Mulla on ollu nyt viime viikot ovi auki yötä päivää, kissat rakastaa hengata siellä ja ottaa etenkin aamuaurinkoa. Tai tytöillä sinne vain on pääsy, uros on nyt erikseen kun yrittää panna kaikkea mikä liikkuu eikä siitä tule kuin riitoja. 🙃

Teidän kaivattua varmaan kiinnostais tosi paljon nää jutut hei 

Meinaat, että kaipaisin jotakuta, joka ei jaksaisi kuunnella mun kissoista?? Oot tosi väärässä. Hän kertoo koirastaan ja minä mun kissoista, niin se aina on.

Eli sulla on noin hyvä yhteys häneen että kerrotte toistenne lemmikeistä, mutta silti laitat viestisi tänne?? 

Vierailija
40178/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on rakkaampi oma ylpeytesi kuin väärinkäsitysten korjaaminen ja sen myötä syntyvä yhteys ja mahdollisesti yhteinen elämä.

Monesti sellainen ihminen, jonka kanssa tulee heti kauheasti väärinkäsityksiä, ei ole itselle oikeanlainen. Ei sillä siis välttämättä ylpeydestä kyse ole tuossa, vaan viisaudesta. Jokainen varmaan kuitenkin haluaisi yhteisymmärryksessä toimivia ihmissuhteita, ei draamaa ja sotkuja. 

Se tarkoittaa käytännössä lähes kaikkea ihmisten välistä kommunikaatiota nykyisellään. Tekstikommunikaatio anonyymisti varsinkin mahdollistaa väärinkäsitykset. Eri

No ei kyllä todellakaan tarkoita. Ei esim mulla ole elämässäni mitään draamaa eikä sotkuja, vaan ihan toimivia ja antoisia ihmissuhteita. 

Anonyymisti taas ei mitenkään voi edes syntyä väärinkäsityksiä, kun eihän kukaan ole niin tyhmä, että rupeaisi viestejä itselle sovittelemaan. 

Voi ihan jo tuntemattomienkin välillä syntyä väärinkäsityksiä ja kinastelua kuten täällä on nähtävissä.

Ne on ihan pikkasen eri asia. Ei niillä ole kenenkään elämään mitään merkitystä, turhaa lätinää täällä ja yleensä vieläpä itsetarkoituksellista riitelemistä riidan vuoksi. Tässä kirjoitin nyt siitä tilanteesta, jonka aloittaja tänne toi. Oikean elämän oikeista ihmissuhteista. 

Vierailija
40179/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta ei ole väkipakolla manipuloida ja yrittää muuttaa ihmistä haluamansa laiseksi. Kaikkea ei tule hyväksyä ja sietää, mutta pitää osata ratkaista dialogisesti keskustellen ja yhdessä sopien. Ei sanoittaen monologisesti, haukkuen ja manipuloiden.

Ja hyväksyä se, jos toinen ei halua keskustella tai olla edes tekemisissä. Väkisin ei ketään omakseen saa. Aika karmivaa, että joku yksipuolisten tunteiden kohde on täälläkin vuosien ajan jonkun haukkumisen kohde. 

Vierailija
40180/40229 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen pieni elämä loppui juuri kun oli vasta alkanut.

Vauva kuoli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi