Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40022)
Ei ole facessa eikä instassa sun kesäkuulumisia. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kelpaat kelle vaan. 🤍
Ottaisin tämän vttuiluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Vain mies voi opettaa mammoille kuinka olla nainen.
Erittäin outo mies siinä tapauksessa.
t. muudan mies, sivusta.
Oletan että tosimies.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et jää lopulta yksin. Minä en anna enää uusia mahdollisuuksia.
Yhyy yhyy fine by me 😄
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy laihtua muutama kilo, en viihdy täysin tässä olomuodossa. Kaivattu ois hyvä motivaation lähde nopeuttamaan hommaa.
Minunkin kaivattu olisi hyvä motivaation lähde ja treenikaveri.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuta ketä vaan.
Oikein
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy laihtua muutama kilo, en viihdy täysin tässä olomuodossa. Kaivattu ois hyvä motivaation lähde nopeuttamaan hommaa.
Minäkään en viihdy nahoissani. Pitäisi laihduttaa enemmän kuin muutama kilo. Mulla ei kyllä ole nyt ollenkaan itsekuria siihen. Harmittaa vietävästi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tiedän nyt että olet kunnossa. 😥
Mistä se selvisi?
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuta ketä vaan.
Minä en kelpaa sille, jota rakastan.
Kissa istuu kai ikkunallasi...lennä mun lempeni laulu,pienoisen ikkunan luo.Kerro ett ikävä täällä mun on....
Eipä kuulunut susta. Miksi silti on niin vahvana se tunne että sä kuulut mulle ja palaat vielä asiaan? Miehelle
Tony Dunderfelt haluaa miehen asettavan naiselle rajat. Miehen ei pitäisi vain myötäillä naista. Moderni nainen kaipaa vastusta – mutta ei vastustajaa. Mies on hyvää hyvyyttään oppinut että naista pitää kunnioittaa.
Pusu ja hali mammoille..
Hyvää ja ihanaa yötä rakkalle M(n).
Jos jätät, tee se tunnistein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo täällä moneen päivään käynyt. Oot ollu paljon mielessä.
Ihmettelen sussa sitä tuttuuden tunnetta, kuin oltais tuttuja jostain entisestä elämästä vaikka en sellaiseen hömppään usko. Se kun katseet kohtaa, mä tunnen sut.
Ihmettelen sitä näkymätöntä magneettia jolla vaan vedät mua puoleesi vaikka kaukana oisinkin.
Kaikista maailman ihmisistä sä oot se joka on merkityksellinen.
Milloin tää tunne, valtava halu päästä syliisi ja tuntea kosketuksesi, häviää. Ei kiinnosta muut. En näe muita. Oon sitten yksin.Se tuttuuden tunne on jännä. Tuntuu kuin olisi tarkoitettu toisilleen. Pelkästä pitkistä katseistakin sen tuntee.
Katseet eivät kerro mitään.
Totta kai kertovat. Vai katsotko sinä toistuvasti intensiivisesti silmiin ihmisiä jotka eivät kiinnosta sinua. En minä ainakaan. Ainoastaan ihastukseni saavat tietynlaisen katseen.
Älä sinä yritä selittää typerysten käytöstä jos et ole itse sellainen.
Oot erityislaatuinen nainen. Toivottavasti nähdään pian. 😍
nn
yolo murunen