Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40023)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vaan pelkään että joku rynkyttää mun kaivattua joka ei muutakaan voi kuin huokailla kukkaseppele päässään ja tissit pomppien…
EI minulta. Uskoisin hänen nauttivan sensuellista, hellästä rakastelusta pitkän kaavan mukaan, tavoitteena molemminpuolinen nautinto ja toisesta nauttiminen.
Kumpikin vaihtoehto kuulostaa tylsältä seksiltä, jälkimmäinen tosin ihan eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes yrittänyt.
Meillä on liikaa välimatkaa. Mitä se sinun vaimokin ajattelis?
😂 "liikaa välimatkaa"
Asuu varmaan brasiliassa🤔
Ei paljoa välimatka haittaa, jos oikeasti haluaa.
Jollekin on mennyt tuo tinder tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on loistosivu!
Sinun vuosi. 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vaan pelkään että joku rynkyttää mun kaivattua joka ei muutakaan voi kuin huokailla kukkaseppele päässään ja tissit pomppien…
EI minulta. Uskoisin hänen nauttivan sensuellista, hellästä rakastelusta pitkän kaavan mukaan, tavoitteena molemminpuolinen nautinto ja toisesta nauttiminen.
Kumpikin vaihtoehto kuulostaa tylsältä seksiltä, jälkimmäinen tosin ihan eniten.
Mahdettaiskohan me olla kaivatun kanssa seksuaalisesti yhteensopivia. Alko vaan pohdituttaa tän luettuani. Musta toi jälkimmäinen olisi ihanaa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten aiot toimia, kun ensi kerralla näet kaivattusi?
Hakisin sitä huumaavaa katsetta. Ei siinä, eipä olla vuosiin nähty, ainakaan tietääkseni. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan.
Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa.
Hyvää juhannusta kaikille 🌼
Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.
Mulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Tykkään löytää (harvinaisia) aarteita livenä tai tulla aarteena löydetyksi. Eikä haittaa myöskään, vaikka kumpaakaan ei tapahtuisi.
Onko tinder muka pahempi kuin huudella tuuleen kaipaisketjussa :D Sieltä tinderistä sentään löytää oikeita ihmisiä joiden kanssa voi tavata.
Oikeita ihmisiähän ne kaivatutkin on, ja kyllä niitä tavataan. Luulitko että jengi mielikuvituskavereistaan täällä kirjoittelee? Sivusta
No eikö kannattaisi sitten kirjoitella suoraan sille kaivatulle eikä tänne? Mielikuvitushöpinöitä ne on mitä tänne kirjoitetaan.
Miks kirjoittelisin suoraan hänelle, kun en kerran halua mitään ketjuhaaveilua enempää? Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että hän on nähtävissä oleva oikea ihminen.
Älä ainakaan kirjoita hänestä tunnisteita. Hän tuskin haluaa olla "ketjuhaaveilun" kohde.
Kuule, olen ihan normaaliälyinen ihminen. Ei tulisi ikinä mieleenkään kirjoitella yhtään kenestäkään täällä tunnistettavasti, edes itsestäni.
Ei tarvi rynnätä aina neuvomaan itsestäänselvyyksillä. Hyvin harva haluaa olla teidän ketjuhaaveilunne kohde sen enempää kuin minunkaan kaivattuni. Mietipä siis vain ne omat tunnisteesi kuntoon.Mitä jos sun kaivattu haluaakin muuta kuin ketjukaipailua?
Ei se mitään muuttaisi. Nää hommat ei toimi yksipuolisen halun varassa.
Mörrimöykky? Känkkäränkkä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä leffaa katsottaisiin?
Se yks ranskalainen leffa, jonka päähenkilö muistuttaa liikaa mun tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettet vastannut mitään mun viestiin. Alat olla jo melkoisen vanha kääkkä.
Tyyppi sai kääkältä pakit 😆
Kyllä kyllä mutta ainakin uskalsin laittaa suoran viestin ja yrittää selvittää asian. Kääkkä ei uskaltanut edes vastata. Oletko itse laittanut kaivatullesi reippaasti viestiä vai jossitteletko vain täällä?
En enää uskalla laittaa mitää leffatrailereita yms. ku jos se on paha influenssi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on loistosivu!
Sinun vuosi. 💙
Hänen.
Vierailija kirjoitti:
Jollekin on mennyt tuo tinder tunteisiin.
Ota iisisti, jos olet pökkelö lihatiski on sua varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yks ranskalainen leffa, jonka päähenkilö muistuttaa liikaa mun tyyppiä.
Amelie?
Vierailija kirjoitti:
Brokeback Mountain
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettet vastannut mitään mun viestiin. Alat olla jo melkoisen vanha kääkkä.
En olis vastannut vaikken ois kääkkä ollukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brokeback Mountain
Sopii 🙆🏻
Miksiköhän me ei pystytä keskustelemaan irl?
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗