Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40023)
Aika karkaa palaamatta ja joskus se hirvittää mua, suorastaan kauhistuttaa, miten nopeasti aika kulkee vaan välittämättä mistään
Koskinen, rakkaus ei oo pelkureita varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan käydä täällä.
Kyllä siitä saakka kun jouduin päästämään sut menemään. Onnellinen lintu pois ei lennä. No ehkä mä vielä löydän jonkun joka kattoo mua kuin oisin maailman ainoo
Copy paste 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Voit maalitella täällä loputtomiin, en reagoi.
Tiedät mitä tehdä jos on halua irl.
Sinulla sitä ei ilmeisesti ole, kun täällä kirjoittelet. Vai eikö tuo logiikka päde sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpsäys pepullesi nainen.
Läpsäys kasvoillesi
Kyllä minä villivarsat kesytän kuule. Siitä voit olla varma. Ehkäpä tykkäätkin menettää kontrollin ja tulla sidotuksi, minkä jälkeen mies voi tehdä sinulle mitä haluaa.
Mulla olis toisinpäin. Mä olen se, joka kontrollloi miestä. Eri
Onhan se outoa, että pikkusiskotkin on jo yli nelikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Aika karkaa palaamatta ja joskus se hirvittää mua, suorastaan kauhistuttaa, miten nopeasti aika kulkee vaan välittämättä mistään
Jebulis, nämäkin parikymppiset kun täällä rummottelee ja kääkättelee, eivät tajua itsekään kuinka nopeasti ovat sellaisia itsekin.
Viimeiset kolme vuotta olen ollut kiinnostunut Henristä, Petristä, Aleksista, Vilistä, Jarista, Tuukasta, Jiristä, Jannesta ja viimeisenä Ollista. Kaikki ovat osoittautuneet varatuiksi. Terkkuja kuitenkin kaikille näille, olkaa hyviä miehiä naisillenne.
En enää kaipaa edes ketään, ajatukset on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä leffaa katsottaisiin?
Mulla on pari lempiohjaajaa/käsikirjoittajaa, joihin haluaisin tutustuttaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpsäys pepullesi nainen.
Läpsäys kasvoillesi
Kyllä minä villivarsat kesytän kuule. Siitä voit olla varma. Ehkäpä tykkäätkin menettää kontrollin ja tulla sidotuksi, minkä jälkeen mies voi tehdä sinulle mitä haluaa.
Mulla olis toisinpäin. Mä olen se, joka kontrollloi miestä. Eri
Riippuu miehestä, sinulla on heikkoutesi Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vaan pelkään että joku rynkyttää mun kaivattua joka ei muutakaan voi kuin huokailla kukkaseppele päässään ja tissit pomppien…
EI minulta. Uskoisin hänen nauttivan sensuellista, hellästä rakastelusta pitkän kaavan mukaan, tavoitteena molemminpuolinen nautinto ja toisesta nauttiminen.
Kumpikin vaihtoehto kuulostaa tylsältä seksiltä, jälkimmäinen tosin ihan eniten.
Mahdettaiskohan me olla kaivatun kanssa seksuaalisesti yhteensopivia. Alko vaan pohdituttaa tän luettuani. Musta toi jälkimmäinen olisi ihanaa. Sivu
Tätä onkin hyvä pohtia! Seksuaalinen yhteensopivuus on tosi tärkeää. Itsellä monestikin kosahtanut siihen, ettei mies ole halunnut samaa kuin minä.
En halua kontrolloida miestä, haluan antaa hänen olla vapaa. Haluan olla vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan.
Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa.
Hyvää juhannusta kaikille 🌼
Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.
Mulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Tykkään löytää (harvinaisia) aarteita livenä tai tulla aarteena löydetyksi. Eikä haittaa myöskään, vaikka kumpaakaan ei tapahtuisi.
Onko tinder muka pahempi kuin huudella tuuleen kaipaisketjussa :D Sieltä tinderistä sentään löytää oikeita ihmisiä joiden kanssa voi tavata.
Oikeita ihmisiähän ne kaivatutkin on, ja kyllä niitä tavataan. Luulitko että jengi mielikuvituskavereistaan täällä kirjoittelee? Sivusta
No eikö kannattaisi sitten kirjoitella suoraan sille kaivatulle eikä tänne? Mielikuvitushöpinöitä ne on mitä tänne kirjoitetaan.
Miks kirjoittelisin suoraan hänelle, kun en kerran halua mitään ketjuhaaveilua enempää? Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että hän on nähtävissä oleva oikea ihminen.
Älä ainakaan kirjoita hänestä tunnisteita. Hän tuskin haluaa olla "ketjuhaaveilun" kohde.
Kuule, olen ihan normaaliälyinen ihminen. Ei tulisi ikinä mieleenkään kirjoitella yhtään kenestäkään täällä tunnistettavasti, edes itsestäni.
Ei tarvi rynnätä aina neuvomaan itsestäänselvyyksillä. Hyvin harva haluaa olla teidän ketjuhaaveilunne kohde sen enempää kuin minunkaan kaivattuni. Mietipä siis vain ne omat tunnisteesi kuntoon.Mitä jos sun kaivattu haluaakin muuta kuin ketjukaipailua?
Ei se mitään muuttaisi. Nää hommat ei toimi yksipuolisen halun varassa.
Mörrimöykky? Känkkäränkkä?
Ei kumpikaan, vaan pitkä ja komea mies.
Eka leffaksi kannattaa valita joku turha. En siihen voi keskittyä mitenkään, kun sun kaa viimein olen. Leffa on vain puite olla lähellä, ottaa kädestä jne.
Terveisiä Ellille. Olit kivan oloinen ihminen.
Meidän tulisi kokeilla seksuaalista yhteensopivuuttamme. Ehdottomasti.
Terveisiä Elville, oli hauska tavata ja tutustua.
Kaunis nainen insinöörinä on kuuminta hottia maailmankaikkeudessa.
Se on outoa. Muiden kanssa puhun normaalisti.