Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40023)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollu vähän alakuloinen olo.
Mistähän se on johtunut?
Vähän paineita.
Emilialle pitkästä aikaa halit. -m-
Vierailija kirjoitti:
Terveiset ja halaus ihanalle naapuritalon naiselle.
Tämä ei multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpsäys pepullesi nainen.
Läpsäys kasvoillesi
Kyllä minä villivarsat kesytän kuule. Siitä voit olla varma. Ehkäpä tykkäätkin menettää kontrollin ja tulla sidotuksi, minkä jälkeen mies voi tehdä sinulle mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollu vähän alakuloinen olo.
Mistähän se on johtunut?
Vähän paineita.
Verenpaineita, alapaineita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpsäys pepullesi nainen.
Läpsäys kasvoillesi
Kyllä minä villivarsat kesytän kuule. Siitä voit olla varma. Ehkäpä tykkäätkin menettää kontrollin ja tulla sidotuksi, minkä jälkeen mies voi tehdä sinulle mitä haluaa.
🖤
Emilian kanssa olisin niin, että hän olisi au naturel. Täysin ilman meikkiä. Pusuttelisin kaikki neljä poskea.
Vierailija kirjoitti:
Emilian kanssa olisin niin, että hän olisi au naturel. Täysin ilman meikkiä. Pusuttelisin kaikki neljä poskea.
Olet eri kuin yllä oleva. En kirjoita tällaisia. T. Og-Emilian kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa puhua sulle..😕
Rohkeasti vaan, ni kyllä se siitä lähtee.
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vielä suoralla viestillä kiitos😁
Tämä saa aina ajattelemaan ,että vastaanottaja odottaa viestiä joltain muulta ja pettyy.Ei sellaista kukaan halua kaivatulleen.😊😁
😁 selityksen makua.
Vierailija kirjoitti:
Ei multa. En voivottele tuppi suutauttani
Vierailija kirjoitti:
Aina voi olla lähekkäin hiljaa. Puhe lähtee usein luonnostaan luistamaan. Ihan jostain pienestä.
Leffaa jos katsottaisiin, niin käteni hakeutuisi automaattisesti uumallesi. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdatkohan käydä täällä.
Juuri tulin reissusta ja lähden ensi viikolla toiselle. En varsinaisesti kaipaa muuta kuin vaimoani. Mutta ihailen paria ihanaa. Heille vaikka juhannushalit. 🤗🤗
🤢 Just sunlaisten vuoksi naiset on menettäneet uskonsa rakkauteen ja muuttuneet kiukkuisiksi riivinraudoiksi. Joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Ei pidä ottaa vaimoa, jos ei ole edellytyksiä kohdella häntä oikein. Sivusta!
Pepulle sais kaivattu läpsäistä, niin kuin tehdään omalle. Tai vois puristaakin hellästi pepusta, sekin tuntuis kivalle. 😊
Energinen ja vauhdikas olo, seuraavat seikkailut jo varattu.