Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40023)
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Mitä leffaa katsottaisiin?
Jotain tylsää, niin vois pusutella rauhassa, eikä harmittais vaikka jäis leffa katsomatta. Kuin kaivatulle kirjoitin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes yrittänyt.
Minkä asian suhteen ja kuka?
Tunnen pyhää vihaa sikailua kohtaan. 🐷🐖🐽
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes yrittänyt.
Meillä on liikaa välimatkaa. Mitä se sinun vaimokin ajattelis?
Vierailija kirjoitti:
Sahassa patti, se(kin) ennallaan.
Ei voi sahata🤔
Vierailija kirjoitti:
Vielä on kesää ja mitä vaan ehtii tapahtua.
Sulla vaan taitaa olla niin kiire että sulla ei oo aikaa mulle? Ja oot sielä kaukana
Vierailija kirjoitti:
Emilian kanssa olisin niin, että hän olisi au naturel. Täysin ilman meikkiä. Pusuttelisin kaikki neljä poskea.
;) ;*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes yrittänyt.
Meillä on liikaa välimatkaa. Mitä se sinun vaimokin ajattelis?
😂 "liikaa välimatkaa"
Vierailija kirjoitti:
Lumikki.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko miten 🎣
Ja grillaat sitten autossa yöllä?
En oo täällä moneen päivään käynyt. Oot ollu paljon mielessä.
Ihmettelen sussa sitä tuttuuden tunnetta, kuin oltais tuttuja jostain entisestä elämästä vaikka en sellaiseen hömppään usko. Se kun katseet kohtaa, mä tunnen sut.
Ihmettelen sitä näkymätöntä magneettia jolla vaan vedät mua puoleesi vaikka kaukana oisinkin.
Kaikista maailman ihmisistä sä oot se joka on merkityksellinen.
Milloin tää tunne, valtava halu päästä syliisi ja tuntea kosketuksesi, häviää. Ei kiinnosta muut. En näe muita. Oon sitten yksin.
Joo, oon täällä puskassa kameran kanssa
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko miten 🎣
Huomaan...Ei nyt kyllä nappaa kala onkeen.
😄😉
Vierailija kirjoitti:
E.T. the Extra-Terrestrial
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan.
Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa.
Hyvää juhannusta kaikille 🌼
Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.
Mulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Tykkään löytää (harvinaisia) aarteita livenä tai tulla aarteena löydetyksi. Eikä haittaa myöskään, vaikka kumpaakaan ei tapahtuisi.
Onko tinder muka pahempi kuin huudella tuuleen kaipaisketjussa :D Sieltä tinderistä sentään löytää oikeita ihmisiä joiden kanssa voi tavata.
Oikeita ihmisiähän ne kaivatutkin on, ja kyllä niitä tavataan. Luulitko että jengi mielikuvituskavereistaan täällä kirjoittelee? Sivusta
No eikö kannattaisi sitten kirjoitella suoraan sille kaivatulle eikä tänne? Mielikuvitushöpinöitä ne on mitä tänne kirjoitetaan.
Miks kirjoittelisin suoraan hänelle, kun en kerran halua mitään ketjuhaaveilua enempää? Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että hän on nähtävissä oleva oikea ihminen.
Tietenkin haluan, et vaan irl päästä lähelle.
Niin, koska minä en halua. Nää hommat ei toimi yksipuolisen halun varassa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pyhää vihaa sikailua kohtaan. 🐷🐖🐽
Kuulostaa J Karjalaisen kappaleen alkusanoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan.
Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa.
Hyvää juhannusta kaikille 🌼
Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.
Mulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Tykkään löytää (harvinaisia) aarteita livenä tai tulla aarteena löydetyksi. Eikä haittaa myöskään, vaikka kumpaakaan ei tapahtuisi.
Onko tinder muka pahempi kuin huudella tuuleen kaipaisketjussa :D Sieltä tinderistä sentään löytää oikeita ihmisiä joiden kanssa voi tavata.
Oikeita ihmisiähän ne kaivatutkin on, ja kyllä niitä tavataan. Luulitko että jengi mielikuvituskavereistaan täällä kirjoittelee? Sivusta
No eikö kannattaisi sitten kirjoitella suoraan sille kaivatulle eikä tänne? Mielikuvitushöpinöitä ne on mitä tänne kirjoitetaan.
Miks kirjoittelisin suoraan hänelle, kun en kerran halua mitään ketjuhaaveilua enempää? Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että hän on nähtävissä oleva oikea ihminen.
Älä ainakaan kirjoita hänestä tunnisteita. Hän tuskin haluaa olla "ketjuhaaveilun" kohde.
Kuule, olen ihan normaaliälyinen ihminen. Ei tulisi ikinä mieleenkään kirjoitella yhtään kenestäkään täällä tunnistettavasti, edes itsestäni.
Ei tarvi rynnätä aina neuvomaan itsestäänselvyyksillä. Hyvin harva haluaa olla teidän ketjuhaaveilunne kohde sen enempää kuin minunkaan kaivattuni. Mietipä siis vain ne omat tunnisteesi kuntoon.Mitä jos sun kaivattu haluaakin muuta kuin ketjukaipailua?
Ei se mitään muuttaisi. Nää hommat ei toimi yksipuolisen halun varassa.
Sahassa patti, se(kin) ennallaan.