Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39714)
Miksi pakkien saanti on vaikea hyväksyä? Itse tajuan sanottaessa kyllä poistua, jos ei kiinnostus kohtaa. Joillakin näin ei ole. Pettymyksen siedon käsittlytaitoa heikko vai mikä?
On jotenkin vaikea jutella sulle suoraan. Mulle tulee vaan sellainen olo, ettet halua oikeesti kuulla musta. Ehkä se on niin tai sit sua vaan jännittää. En tiedä. Mua jännittää niin, et aloitan höpöttämään kaikkea omituista. Tai no en tiedä oonko normaalistikaan yhtään fiksumpi, erilainen vaan. Rakastan sua silti valtavasti. 😊
Katselin sun kuvia taas. Oot niin komea. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Jos asuisin siellä missä ennen asuin, saattaisin törmätä suhun helpommin. Liikut näköjään siellä päin.
Olis kyllä kiva törmätä. Teen siellä lenkkejäkin kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut, hän tietää, että olen kiinnostunut hänestä. n->m
Katsoitko silmiin ja nyt hän tietää?
Vierailija kirjoitti:
Yea yea yea tell me something new!!!
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Nuuttia! 😘
🥰 mä pukkia 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan.
Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa.
Hyvää juhannusta kaikille 🌼
Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.
Mulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Tykkään löytää (harvinaisia) aarteita livenä tai tulla aarteena löydetyksi. Eikä haittaa myöskään, vaikka kumpaakaan ei tapahtuisi.
Onko tinder muka pahempi kuin huudella tuuleen kaipaisketjussa :D Sieltä tinderistä sentään löytää oikeita ihmisiä joiden kanssa voi tavata.
Oikeita ihmisiähän ne kaivatutkin on, ja kyllä niitä tavataan. Luulitko että jengi mielikuvituskavereistaan täällä kirjoittelee? Sivusta
No eikö kannattaisi sitten kirjoitella suoraan sille kaivatulle eikä tänne? Mielikuvitushöpinöitä ne on mitä tänne kirjoitetaan.
Miks kirjoittelisin suoraan hänelle, kun en kerran halua mitään ketjuhaaveilua enempää? Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että hän on nähtävissä oleva oikea ihminen.
Tietenkin haluan, et vaan irl päästä lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Hähhähää 😜😍 Antti kävi just painaa mua 😜😍
Antti onkin aika painava poika.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin vaikea jutella sulle suoraan. Mulle tulee vaan sellainen olo, ettet halua oikeesti kuulla musta. Ehkä se on niin tai sit sua vaan jännittää. En tiedä. Mua jännittää niin, et aloitan höpöttämään kaikkea omituista. Tai no en tiedä oonko normaalistikaan yhtään fiksumpi, erilainen vaan. Rakastan sua silti valtavasti. 😊
Höpöttämään vain rohkeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan.
Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa.
Hyvää juhannusta kaikille 🌼
Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.
Mulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Tykkään löytää (harvinaisia) aarteita livenä tai tulla aarteena löydetyksi. Eikä haittaa myöskään, vaikka kumpaakaan ei tapahtuisi.
Onko tinder muka pahempi kuin huudella tuuleen kaipaisketjussa :D Sieltä tinderistä sentään löytää oikeita ihmisiä joiden kanssa voi tavata.
Oikeita ihmisiähän ne kaivatutkin on, ja kyllä niitä tavataan. Luulitko että jengi mielikuvituskavereistaan täällä kirjoittelee? Sivusta
No eikö kannattaisi sitten kirjoitella suoraan sille kaivatulle eikä tänne? Mielikuvitushöpinöitä ne on mitä tänne kirjoitetaan.
Miks kirjoittelisin suoraan hänelle, kun en kerran halua mitään ketjuhaaveilua enempää? Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että hän on nähtävissä oleva oikea ihminen.
Älä ainakaan kirjoita hänestä tunnisteita. Hän tuskin haluaa olla "ketjuhaaveilun" kohde.
Kuule, olen ihan normaaliälyinen ihminen. Ei tulisi ikinä mieleenkään kirjoitella yhtään kenestäkään täällä tunnistettavasti, edes itsestäni.
Ei tarvi rynnätä aina neuvomaan itsestäänselvyyksillä. Hyvin harva haluaa olla teidän ketjuhaaveilunne kohde sen enempää kuin minunkaan kaivattuni. Mietipä siis vain ne omat tunnisteesi kuntoon.
Mitä jos sun kaivattu haluaakin muuta kuin ketjukaipailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Nuuttia! 😘
🥰 mä pukkia 😜
Tämä ed ei minulta 😜😍 joku muu on hää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos törmätään kellari käytävässä niin voidaanko kontata vieretysten sitä pitkin hetken aikaa?
Juhannusjuhlista kontaten? Oikeasti voitaisiin ottaa uusiksi keskustelu, jonka aikana nojasin selkääni kellarin seinään. Uskallettaisiinko me kumpikaan sanoa enää mitään toisillemme?
En oo tuo konttaaja enkä ees nelinkontin nyt, mutta muistui että oon pyyhkinyt kellaripölyä jonkun paidasta :) Hieman hämärä muistikuva mistä puhuttiin silloin...
Tämä ei osu, hyvää juhannusta.
Sitä mä vaan pelkään että joku rynkyttää mun kaivattua joka ei muutakaan voi kuin huokailla kukkaseppele päässään ja tissit pomppien…
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vaan pelkään että joku rynkyttää mun kaivattua joka ei muutakaan voi kuin huokailla kukkaseppele päässään ja tissit pomppien…
Puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin katselin kaivatun kuvaa tänään ja kauhea ikävä iski. Hän on kylläkin nainen.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut, hän tietää, että olen kiinnostunut hänestä. n->m
Katsoitko silmiin ja nyt hän tietää?
Etkö ymmärrä nonverbaalista viestintää?
-eri
Markut terille!