Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39768)
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vaan pelkään että joku rynkyttää mun kaivattua joka ei muutakaan voi kuin huokailla kukkaseppele päässään ja tissit pomppien…
Se joku voisit olla sinä, mutta rynkytät mieluummin sun vaimoas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä vaan pelkään että joku rynkyttää mun kaivattua joka ei muutakaan voi kuin huokailla kukkaseppele päässään ja tissit pomppien…
Se joku voisit olla sinä, mutta rynkytät mieluummin sun vaimoas.
Sopii jos olet nn 🥰
Ikävä sun ääntä ja hymyä. 😢
Vierailija kirjoitti:
Oon millon vaan valmis sun kanssa pysyvästi S...... Oot niin kypsä ihana mies! You have my loving heart.
?
Vierailija kirjoitti:
EI minulta. Uskoisin hänen nauttivan sensuellista, hellästä rakastelusta pitkän kaavan mukaan, tavoitteena molemminpuolinen nautinto ja toisesta nauttiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut, hän tietää, että olen kiinnostunut hänestä. n->m
Katsoitko silmiin ja nyt hän tietää?
Sydämmen kuvat piirtyivät katseissa😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porttikiellot ovat voimassa väkivaltaisille ja kiusaajille.
Vähän aloita taas harhailuasi, kun ei sinusta puhuttu.
Hyvä. Ne ovat silti yleisesti hyväksyttyjä ja täysin järkeviä syitä kiertää joku kaukaa.
Juu, niin ovat, mutta en ole kumpaakaan noista.
Mitä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kai lapsellinen romantikko kun kuvittelin tästä jotain suurta. Sä et ilmeisesti ole samanlainen romantikko.
Oon sellainen romantikko, joka aina jossain vaiheessa löytää järjen äänen.
Okei. Mä en nää mitään syytä miksi mun ja kaivatun suhde ei olisi romanttisen lisäksi myös järkevä. Eli ei tarvitse löytää mitään järjen ääntä vaan rohkeus lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut, hän tietää, että olen kiinnostunut hänestä. n->m
Etkö ymmärrä nonverbaalista viestintää?
-eri
Ai sitä, missä katse tarkoittaa yhden kohdalla kiinnostusta ja toisen kohdalla ei mitään? En. Normaalit ihmiset nyt katsovat toisia silmiin melko usein, etenkin keskustellessa jne. "no mutku mutku, SE ON ERILAINEN SE KATSE" juu juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämmen kuvat piirtyivät katseissa😍
Olisi kiva omia, mutta kaivattu ei ikinä kirjottaisi sydämmen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porttikiellot ovat voimassa väkivaltaisille ja kiusaajille.
Vähän aloita taas harhailuasi, kun ei sinusta puhuttu.
Hyvä. Ne ovat silti yleisesti hyväksyttyjä ja täysin järkeviä syitä kiertää joku kaukaa.
Juu, niin ovat, mutta en ole kumpaakaan noista.
Olet varmaan puhelinmyyjä ja kohde ei halua ostaa sulta yhtään mitään.
Luultavasti töissä Loiste-hammasharjalla. Oon blokannut niiltä varmaan jo 15 eri numeroa ja silti ne edelleen soittaa jostain uudesta. Sivussa vihainen
Surullista myyjälle aina torjunta antaa. Hänhän vain työtään tekee. Yritykseltä typerää olla noudattamatta kieltoja.
sis miten me sössittiin tää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä nonverbaalista viestintää?
-eri
Ai sitä, missä katse tarkoittaa yhden kohdalla kiinnostusta ja toisen kohdalla ei mitään? En. Normaalit ihmiset nyt katsovat toisia silmiin melko usein, etenkin keskustellessa jne. "no mutku mutku, SE ON ERILAINEN SE KATSE" juu juu
Okei. Ehkä sulla ei sitten ole ollut sellaista katsekontaktia.
😔 Tunteet, niitä oli tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Nuuttia! 😘
🥰 mä pukkia 😜
Mä tykkään totuista. Sauna-, joulu, koti-, puutarhatontuista🥰 mystisiä pikku ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
67
Mieluummin 69.
Kaivattu on sensuelli nainen 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hyväksyy sen, että ehkä elämän kuuluu olla "vankila", joka suoritetaan ja sitten on jotain muuta, niin ehkä helpottaa.
No apua, elämän ei nimenomaan kuulu olla mikään henkinen vankila, jossa suoritetaan, vaan päinvastoin.
Näin nyt vain kävi minulle. En voi mitään. nn
Oon sellainen romantikko, joka aina jossain vaiheessa löytää järjen äänen.