Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39761)
Vierailija kirjoitti:
Kun hyväksyy sen, että ehkä elämän kuuluu olla "vankila", joka suoritetaan ja sitten on jotain muuta, niin ehkä helpottaa.
Olet itse saattanut itsesi vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kiellon? En ole asettanut kenellekään mitään kieltoja. Paitsi että en kaipaa yhteydenottoja homoilta ja transuilta muuta kuin jossain työasioissa yms., jossa se on välttämätöntä.
No, sitten et varmaan ole hän.💡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten meinasit että tästä nyt jatketaan?
Olemalla edelleen realisteja. Hänellä on valmis elämä irlissä vakiintuneine suhteineen ja lähipiirineen, minulla on valmis elämä irlissä, kaavoihin kangistuneella käsikirjoituksella.
Sama muuten, mutta en ole kangistunut mihinkään.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten aiot toimia, kun ensi kerralla näet kaivattusi?
Hänen haluamallaan tavalla.
Mistä tiedät miten hän haluaa sinun toimivan? Aikamoinen lahja tuo.
Hän haluaa minun kiertävän hänet kaukaa.
Oletko varma?
En lähde testailemaan, ellei itse halua muuttaa asiaa. Hän on varmasti tyytyväinen näin.
Miten hän voisi muttaa asian?
Suhtautumalla minuun, kuten keneen tahansa tuttavaan. Jos olisi halua, voisi perua kieltonsa.
Onko hän estänyt numerosi?
Onko sinulla kyselyikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin paistaa makkaraa ja muurinpohjalettuja. Istua ulkona ja nauttia kesästä. Mennä saunaan ja sen jälkeen poreisiin. Kaivatun kanssa tietysti. En tiedä, mistä kaivattu tykkäisi, mut tää ois parasta, mitä itse haluaisin juhannukselta Paljon pusuja ja hellyyttä myös. Ei mitään kaveri- tai sukulaisrumbaa. 😊
Huh mikä mielikuva. Minä ja kaivattu sylikkäin poreammeessa. Huh.
Ne on likaisia, mielummin järvessä luonnon vesissä. Tai kylpyammeessa.
Aikamoista potaskaa kirjoitat. Porealtaissa ym valveutunut käyttäjä osaa pitää ne puhtaina erilaisilla kemikaaleilla. Niissä ei ole kuolleiden kalojen jäänteitä tai mitä vaan epähaitallisia mikrobeja. Sivusta
😀 no totta. Mutta onko ne kemikaalit sitten hyväksi iholle, enpä tiedä. Yleensä näissä ihmisten luomuksissa on aina joku ongelma.
Joo, luonnon luomuksissa kuten esim sinilevässä ei oo mitään ongelmaa ikinä.. joku muu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kiellon? En ole asettanut kenellekään mitään kieltoja. Paitsi että en kaipaa yhteydenottoja homoilta ja transuilta muuta kuin jossain työasioissa yms., jossa se on välttämätöntä.
Kieltoihin on yleensä hyvä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Miten aiot toimia, kun ensi kerralla näet kaivattusi?
Hänen haluamallaan tavalla.
Mistä tiedät miten hän haluaa sinun toimivan? Aikamoinen lahja tuo.
Hän haluaa minun kiertävän hänet kaukaa.
Oletko varma?
En lähde testailemaan, ellei itse halua muuttaa asiaa. Hän on varmasti tyytyväinen näin.
Miten hän voisi muttaa asian?
Suhtautumalla minuun, kuten keneen tahansa tuttavaan. Jos olisi halua, voisi perua kieltonsa.
Onko hän estänyt numerosi?
Onko sinulla kyselyikä?
On
Vierailija kirjoitti:
Voisimme makoilla yhdessä päivävarjon alla.
Eiköhän siellä ole jo tarpeeksi porukkaa.
Jos asuisin siellä missä ennen asuin, saattaisin törmätä suhun helpommin. Liikut näköjään siellä päin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon orangi ja mun kaivattu on black.
Tunnistin itseni!
Porttikiellot ovat voimassa väkivaltaisille ja kiusaajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan.
Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa.
Hyvää juhannusta kaikille 🌼
Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.
Mulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Tykkään löytää (harvinaisia) aarteita livenä tai tulla aarteena löydetyksi. Eikä haittaa myöskään, vaikka kumpaakaan ei tapahtuisi.
Onko tinder muka pahempi kuin huudella tuuleen kaipaisketjussa :D Sieltä tinderistä sentään löytää oikeita ihmisiä joiden kanssa voi tavata.
Oikeita ihmisiähän ne kaivatutkin on, ja kyllä niitä tavataan. Luulitko että jengi mielikuvituskavereistaan täällä kirjoittelee? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltoihin on yleensä hyvä syy.
Siksi annankin hänen olla. Säikähti suotta, vaikka aikeeni eivät olleet pahat.
Oon kai lapsellinen romantikko kun kuvittelin tästä jotain suurta. Sä et ilmeisesti ole samanlainen romantikko.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aloita taas harhailuasi, kun ei sinusta puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan.
Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa.
Hyvää juhannusta kaikille 🌼
Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.
Mulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Tykkään löytää (harvinaisia) aarteita livenä tai tulla aarteena löydetyksi. Eikä haittaa myöskään, vaikka kumpaakaan ei tapahtuisi.
Onko tinder muka pahempi kuin huudella tuuleen kaipaisketjussa :D Sieltä tinderistä sentään löytää oikeita ihmisiä joiden kanssa voi tavata.
Oikeita ihmisiähän ne kaivatutkin on, ja kyllä niitä tavataan. Luulitko että jengi mielikuvituskavereistaan täällä kirjoittelee? Sivusta
No eikö kannattaisi sitten kirjoitella suoraan sille kaivatulle eikä tänne? Mielikuvitushöpinöitä ne on mitä tänne kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon kai lapsellinen romantikko kun kuvittelin tästä jotain suurta. Sä et ilmeisesti ole samanlainen romantikko.
Olen, mutta yksin on paha rakastaa, kun toinen osapuoli haluaa jumittaa poterossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että tää on aika monelle vaihtoehtoistodellisuus, josta tietää, ettei ole vaaraa tulla todeksi eikä välttis edes haluakaan tulevan.
Minulla juuri näin 👍
Ja mun kaivatulla. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aloita taas harhailuasi, kun ei sinusta puhuttu.
Hyvä. Ne ovat silti yleisesti hyväksyttyjä ja täysin järkeviä syitä kiertää joku kaukaa.
Voisimme makoilla yhdessä päivävarjon alla.