Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (39761)
Vierailija kirjoitti:
Oon kai lapsellinen romantikko kun kuvittelin tästä jotain suurta. Sä et ilmeisesti ole samanlainen romantikko.
Mä oon mieletön romantikko ja mun mielestä meillä on ihan uskomaton rakkaustarina kaivatun kanssa. Se vaan odottaa viimeistä täyttymystään, sitä, et vihdoin saadaan toisemme! 😊🧡
Vierailija kirjoitti:
Minkä kiellon? En ole asettanut kenellekään mitään kieltoja. Paitsi että en kaipaa yhteydenottoja homoilta ja transuilta muuta kuin jossain työasioissa yms., jossa se on välttämätöntä.
Tää ei multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porttikiellot ovat voimassa väkivaltaisille ja kiusaajille.
Vähän aloita taas harhailuasi, kun ei sinusta puhuttu.
Hyvä. Ne ovat silti yleisesti hyväksyttyjä ja täysin järkeviä syitä kiertää joku kaukaa.
Juu, niin ovat, mutta en ole kumpaakaan noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos törmätään kellari käytävässä niin voidaanko kontata vieretysten sitä pitkin hetken aikaa?
Juhannusjuhlista kontaten? Oikeasti voitaisiin ottaa uusiksi keskustelu, jonka aikana nojasin selkääni kellarin seinään. Uskallettaisiinko me kumpikaan sanoa enää mitään toisillemme?
En oo tuo konttaaja enkä ees nelinkontin nyt, mutta muistui että oon pyyhkinyt kellaripölyä jonkun paidasta :) Hieman hämärä muistikuva mistä puhuttiin silloin...
Nämä jotka on laitettu estoon ja lähestymiskieltoon eivät vain näe omaa agressiivisuuttaa eikä mitään muutakaan haittavaikutusta itsessään. Tämän vuoden väkivaltatilastot naisiin kohdistuvasta väkivallasta ovat karuja.
Usein väkivalta alkaa henkisellä kontrolloinnilla ja latistamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Ne ovat silti yleisesti hyväksyttyjä ja täysin järkeviä syitä kiertää joku kaukaa.
Olet varmaan puhelinmyyjä ja kohde ei halua ostaa sulta yhtään mitään.
Joko oot lähtenyt vaimon luokse sinne jonnekin? Olen oikeesti kiinnostunut. Mut et sä varmaan ala säätää mitää sivujuttuja. 🥹🥹😚
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut, hän tietää, että olen kiinnostunut hänestä. n->m
Tossa tilanteessa noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan.
Toisaalta tällainen puolimaatuneisuus antaa myös rauhaa.
Hyvää juhannusta kaikille 🌼
Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.
Mulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Tykkään löytää (harvinaisia) aarteita livenä tai tulla aarteena löydetyksi. Eikä haittaa myöskään, vaikka kumpaakaan ei tapahtuisi.
Onko tinder muka pahempi kuin huudella tuuleen kaipaisketjussa :D Sieltä tinderistä sentään löytää oikeita ihmisiä joiden kanssa voi tavata.
Oikeita ihmisiähän ne kaivatutkin on, ja kyllä niitä tavataan. Luulitko että jengi mielikuvituskavereistaan täällä kirjoittelee? Sivusta
No eikö kannattaisi sitten kirjoitella suoraan sille kaivatulle eikä tänne? Mielikuvitushöpinöitä ne on mitä tänne kirjoitetaan.
Miks kirjoittelisin suoraan hänelle, kun en kerran halua mitään ketjuhaaveilua enempää? Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että hän on nähtävissä oleva oikea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti töissä Loiste-hammasharjalla. Oon blokannut niiltä varmaan jo 15 eri numeroa ja silti ne edelleen soittaa jostain uudesta. Sivussa vihainen
Vierailija kirjoitti:
Tuskin manipuloinnilla kiellot poistuvat.
1982. Minun syntymävuosi. Voi kun tietäisin milloin sinä olet syntynyt blondi mies. Jokin aavistus on jo, mutta.
Olen kyllä ihan sekaisin sinusta. Menin jopa kertomaan eräälle läheiselle tunteistani ja ajatuksistani sinua kohtaan. Huh. 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos ei tarvitse mennä Tinderiin. Mulla ei tällä naamalla olisi mitään jakoa siellä, vaikka kuinka myllyttäisin ja pellittäisin pinnan.
Ei tarvitse mennä Tinderiin? Kenen sitten tarvitsee? Ihan hyvin voi sinkkunakin olla ilman deittisovelluksia.
Mulla ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan. Tykkään löytää (harvinaisia) aarteita livenä tai tulla aarteena löydetyksi. Eikä haittaa myöskään, vaikka kumpaakaan ei tapahtuisi.
Onko tinder muka pahempi kuin huudella tuuleen kaipaisketjussa :D Sieltä tinderistä sentään löytää oikeita ihmisiä joiden kanssa voi tavata.
Oikeita ihmisiähän ne kaivatutkin on, ja kyllä niitä tavataan. Luulitko että jengi mielikuvituskavereistaan täällä kirjoittelee? Sivusta
No eikö kannattaisi sitten kirjoitella suoraan sille kaivatulle eikä tänne? Mielikuvitushöpinöitä ne on mitä tänne kirjoitetaan.
Miks kirjoittelisin suoraan hänelle, kun en kerran halua mitään ketjuhaaveilua enempää? Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että hän on nähtävissä oleva oikea ihminen.
Älä ainakaan kirjoita hänestä tunnisteita. Hän tuskin haluaa olla "ketjuhaaveilun" kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti töissä Loiste-hammasharjalla. Oon blokannut niiltä varmaan jo 15 eri numeroa ja silti ne edelleen soittaa jostain uudesta. Sivussa vihainen
😂😂😂 On teillä kyllä käsittämätön assosiontikyky. Ihan ihmeellisiä tulkintoja. Ja miksi ihmeessä kiinnostaa toisten asiat noin kovasti?? En ole ikinä tajunnut, mikä kyttäämisessä on se juttu.
Hähhähää 😜😍 Antti kävi just painaa mua 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan kirjoita hänestä tunnisteita. Hän tuskin haluaa olla "ketjuhaaveilun" kohde.
Kuule, olen ihan normaaliälyinen ihminen. Ei tulisi ikinä mieleenkään kirjoitella yhtään kenestäkään täällä tunnistettavasti, edes itsestäni.
Ei tarvi rynnätä aina neuvomaan itsestäänselvyyksillä. Hyvin harva haluaa olla teidän ketjuhaaveilunne kohde sen enempää kuin minunkaan kaivattuni. Mietipä siis vain ne omat tunnisteesi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka on laitettu estoon ja lähestymiskieltoon eivät vain näe omaa agressiivisuuttaa eikä mitään muutakaan haittavaikutusta itsessään. Tämän vuoden väkivaltatilastot naisiin kohdistuvasta väkivallasta ovat karuja.
Usein väkivalta alkaa henkisellä kontrolloinnilla ja latistamisella.
Myös ne jotka jäävät vainoamaan esim. Treffien jälkeen, vaikka on monesti päin naamaa sanottu "ei kiinnosta, älä ota yhteyttä". Näiltäkään ei kiellot poistu. Koittakaa käsittää nämä tosiasiat.
Vierailija kirjoitti:
Hähhähää 😜😍 Antti kävi just painaa mua 😜😍
Maanrakoon? Sinne meni isosti pinnistelemäsi spämmi.
Kaivattu ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut, hän tietää, että olen kiinnostunut hänestä. n->m