Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (38774)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, kyllä elämän antaja tuntee aina antamansa elämän. Kuten äiti, joka tietää synnyttäneensä, tuntee lapsensa. Se mitä ihminen tuntee ja voi ymmärtää on toinen asia.
Synnyttäminen ei tarkoita sitä että tuntee lapsensa.
Ei todellakaan. Ylentää vain itseään ja pesee kätensä lapseensa tutustumisesta. Voi olla ettei lasta vanhempana näy.
Tai sitten juuri näkyykin.
Oikeastihan sen pitäisi kyllä mennä niin että tuntee lapsensa, se on ollut olettamus alunperin.
Mutta aina ei mene. Elämä ei kulje oletusten mukaan. Tarvitaan tekoja ja valintoja, jotka vaikuttavat.
No niin taisin alussa jo sanoa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asteikolla 1-10 kuinka itsekäs olet?
1 tai 2 varmaan. En elä itselleni vaan Jumalalle, eikä mikään tuota mulle suurempaa onnea ja vapautta. 💪 Onnettomin olin nuorempana, kun itsekkyys oli ehkä tasolla 8. Silloin en vielä aivan ymmärtänyt sitä, mitä nyt ymmärrän, vaikka aavistelinkin.
Jumala on kuitenkin sellainen girl Dad, että hän antaa meidän kasvaa rauhassa omaan tahtiin. Ei väkisin pakottamalla. 🤗
Me ollaan osa Jumalaa samalla tavalla kuin kasvi on osa maapallon ekosysteemiä. Yhtenäinen osa, ei irrallinen, erillinen osa.
Itse uskon että Jumala on Luoja ja kolmiyhteinen persoona, joka on ilmaissut itsensä Raamatussa. Hänen tahtonsa ei aina miellytä omaa itsekästä luontoani, mutta haluan silti taipua siihen. Lopulta se aina tuottaakin iloa. En usko itse rakennettuihin jumalakuviin, vaan haluan oppia tuntemaan hänet henkilökohtaisesti sellaisena kuin hän on, niin, että hän joku päivä sanoisi minulle:
’Hyvin tehty! Olet hyvä ja luotettava palvelija. Vähässä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Tule herrasi ilojuhlaan!’ 💛
Ketä kaipaat?
Se ketään kaipaa, kunhan haluaa höpöttää jumalastaan. Uskikset on just tollasia että änkee muiden tilaan puhumaan omasta mielenkiinnon kohteestaan, vaikkei liity mitenkään mihinkään
Luulen, että hän on uskovaiseksi naamioitunut ateisti tai s*nanpalvoja, joka yrittää saada ihmiset kääntymään pois Jumalasta. Harmi, että palstalle ei pysty pirskottamaan vihkivettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 tai 2 varmaan. En elä itselleni vaan Jumalalle, eikä mikään tuota mulle suurempaa onnea ja vapautta. 💪 Onnettomin olin nuorempana, kun itsekkyys oli ehkä tasolla 8. Silloin en vielä aivan ymmärtänyt sitä, mitä nyt ymmärrän, vaikka aavistelinkin.
Jumala on kuitenkin sellainen girl Dad, että hän antaa meidän kasvaa rauhassa omaan tahtiin. Ei väkisin pakottamalla. 🤗
Me ollaan osa Jumalaa samalla tavalla kuin kasvi on osa maapallon ekosysteemiä. Yhtenäinen osa, ei irrallinen, erillinen osa.
Itse uskon että Jumala on Luoja ja kolmiyhteinen persoona, joka on ilmaissut itsensä Raamatussa. Hänen tahtonsa ei aina miellytä omaa itsekästä luontoani, mutta haluan silti taipua siihen. Lopulta se aina tuottaakin iloa. En usko itse rakennettuihin jumalakuviin, vaan haluan oppia tuntemaan hänet henkilökohtaisesti sellaisena kuin hän on, niin, että hän joku päivä sanoisi minulle:
’Hyvin tehty! Olet hyvä ja luotettava palvelija. Vähässä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Tule herrasi ilojuhlaan!’ 💛
Ketä kaipaat?
Se ketään kaipaa, kunhan haluaa höpöttää jumalastaan. Uskikset on just tollasia että änkee muiden tilaan puhumaan omasta mielenkiinnon kohteestaan, vaikkei liity mitenkään mihinkään
Luulen, että hän on uskovaiseksi naamioitunut ateisti tai s*nanpalvoja, joka yrittää saada ihmiset kääntymään pois Jumalasta. Harmi, että palstalle ei pysty pirskottamaan vihkivettä.
No tehokkaasti ainakin lisää uskisvastaisuutta. Mäkin suhtauduin aiemmin neutraalisti mut tän tapauksen vuoksi alkanut ällöttää koko uskonto. Miten voi olla niin röyhkeä että jatkuvasti täällä jankuttaa pitkien tekstiseinien verran omaa paskaansa joka ei mitenkään liity aiheeseen? Ja vielä puolustelee ylimielisesti omaa itsekeskeistä käytöstään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, kyllä elämän antaja tuntee aina antamansa elämän. Kuten äiti, joka tietää synnyttäneensä, tuntee lapsensa. Se mitä ihminen tuntee ja voi ymmärtää on toinen asia.
Synnyttäminen ei tarkoita sitä että tuntee lapsensa.
Kuitenkin jokainen synnyttänyt tietää olleensa raskaana ja synnyttäneensä, poikkeustapauksia lukuunottamatta. Äiti tietää ”luoneensa” uutta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
😂
Vierailija kirjoitti:
Rötöstelet?
Ehkä hän on ``vaikuttaja`` 😂, ei vaan voi ymmärtää nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan USKOVAISEN NAISEN!
OLEN UUDESTISYNTYNYT MIES JOTA VAIN JUMALATTOMAT NAISET YRITTÄÄ!
TULE USKOVA JEESUKSEN OMA NAINEN TÄNNE!
EN HALUA JUMALATONTA NAISTA VAIKKA KAUNIITA OLETTEKIN
Saako kuitenkin ottaa vähän viiniä?
Vierailija kirjoitti:
Vihaan sinua
Eiku jonoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan sinua
Kiitos kun sanot sen suoraan :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää juhannusta..-Anneli🥂
Vedän sua anneliin
Vierailija kirjoitti:
Vihaan sinua
Laita suorasti sille kenelle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rötöstelet?
Ehkä hän on ``vaikuttaja`` 😂, ei vaan voi ymmärtää nykyaikaa.
Et ymmärrä sitä että aika ja työn käsite muuttuvat? Näin on ollut koko ihmisen historian ajan, täysin normaalia kehitystä. Olet itse vain takapajuinen jumittaja, etkä ymmärrä asioiden kehityskulkuja. Ammatteja ja aloja nousee ja katoaa tietenkin ihan ajankohtaisen tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan sinua
Laita suorasti sille kenelle kuuluu.
Ei, vaan missään nimessä ei laita. Tää ketju on just hyvä siihen, ettei tosielämässä sotke turhaan välejä ihmisten kanssa. Tänne vain kaikki ylimääräinen turhauma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa ei yhtään
uskisviestiä. 0 kpl.
E
No ei niitä keneltäkään normaalilta tulekaan
Hetkonen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa ei yhtään
uskisviestiä. 0 kpl.
E
No ei niitä keneltäkään normaalilta tulekaan
Hetkonen...
Uskikseen verrattuna jopa oge on normaali, sentään tajuaa otsikon
Miten tämä maapallo edes pysyisi kiertoradallaan ilman vaikuttajia? He ovat korvaamattomia, kuten Teme.
Mä poistatan ne ihan samalla lailla kuin sunkin ohiksen, miks luulet olevas erityisasemassa? Koska oot uskis?
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle -> onks jumala henkilö??
Sivu