Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (38579)
Vierailija kirjoitti:
Tai lisään, haluan myös tietää ja ymmärtää tietysti aihepiiristä niin paljon kuin mahdollista, päästä mahdollisimman lähelle totuutta. Mutta samalla haluan olla niin vapaa kuin mahdollista.
Lisäät mihin. Et ainakaan ole edellisen kirjoittaja. :) Mutta se on totta, että totuus tekee vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ihan vakavasti mistä kaivattu unelmoi, onko tulevaisuuden tavoitteita. Mulla tavoite, joka ajaa kaiken muun ohi, olla mahdollisimman vapaa. Vapaa erilaisista "pakoista".
Mä tiedän hänen unelmansa ja ne ihan erit kuin mun.
Tykkään sun unelmasta, ite oon lykännyt ton eläkeikään. Silloin on sekä aikaa että rahaa, joten heittäydyn kiertämään maailmaa vailla mitään kiintopisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on paras ketju ikinä.
Tää tulee ehkä olemaan päivän antoisin viesti 😂😂
Varmaan teille jotka norkoilette täällä ilman kaipausta.
Myös mulle joka kaipaan täällä :) eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaipaamani mies että edes tuli mieleen epäillä sua. Oot fiksu etkä ikinä tekis mulle noin. Eikö niin? Jos laittaisit jo pian sitä viestiä
Ole huoleti. Laitan kyllä viestiä kunhan kohtaan naisen joka ei hupiflirttaa, vedätä eikä selittele ja leiki kuumaa-kylmää leikkejä varattuna.
Harmi, että menetin sydämeni tässä asiassa kun luotin liikaa intuitiooni ja kuvittelin "kelpaavani".
Mulla kävi niin että oli ilmiselvää kiinnostusta puolin ja toisin ja sitten mies paljastuikin varatuksi :( Oliko (onko) kaikki vain jotain hupia, en tiedä :(
Sivusta
No tietty oli hupia, jos se oli varattu. Etiäpäin vuan.
No kyllä varattukin voi rakastua ja siirtyä pikkuhiljaa uuteen suhteeseen.
Mutta tässä tapauksessa niin ei käynyt ja sille syytä pohditaan. Sinun kommenttisi kaltaiset ovat turhia, eivät liity tilanteeseen. Sivusta
Taisi mennä sulla tunteisiin kun oikein poistatti tuon ihan asiallisen kommenttini. Moni varattu rakastuu ja siirtyy uuteen suhteeseen. Näin se vaan on.
En mä ole mitään poistanut 😂🤦🏻 eikä mulla tuntemattomien tilanteet tunteisiin mene, mitä ne mun maailmaa edes liikuttaa. Jos vastailet ihan aiheen vierestä niin kestä myös huomauttelu.
Miks päivystät täällä joka päivä tuomitsemassa muiden viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaipaamani mies että edes tuli mieleen epäillä sua. Oot fiksu etkä ikinä tekis mulle noin. Eikö niin? Jos laittaisit jo pian sitä viestiä
Ole huoleti. Laitan kyllä viestiä kunhan kohtaan naisen joka ei hupiflirttaa, vedätä eikä selittele ja leiki kuumaa-kylmää leikkejä varattuna.
Harmi, että menetin sydämeni tässä asiassa kun luotin liikaa intuitiooni ja kuvittelin "kelpaavani".
Mulla kävi niin että oli ilmiselvää kiinnostusta puolin ja toisin ja sitten mies paljastuikin varatuksi :( Oliko (onko) kaikki vain jotain hupia, en tiedä :(
Sivusta
Mutta tässä tapauksessa niin ei käynyt ja sille syytä pohditaan. Sinun kommenttisi kaltaiset ovat turhia, eivät liity tilanteeseen. Sivusta
Taisi mennä sulla tunteisiin kun oikein poistatti tuon ihan asiallisen kommenttini. Moni varattu rakastuu ja siirtyy uuteen suhteeseen. Näin se vaan on.
En mä ole mitään poistanut 😂🤦🏻 eikä mulla tuntemattomien tilanteet tunteisiin mene, mitä ne mun maailmaa edes liikuttaa. Jos vastailet ihan aiheen vierestä niin kestä myös huomauttelu.
Miksi selostat ja juonnat kokoajan mitä päivystäjä tekee 🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
ÄlykkyysÖsamäärä taas ketjuilemassa.
'🤔' hymiölliset eivät
yksikään minulta. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa olis ihanaa tehdä taikoja juhannusyössä. 😘
nn
Pillut imukuppeina 🥰
Yleensä saan kylläkin naiseni märäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Miksi selostat ja juonnat kokoajan mitä päivystäjä tekee 🤦🤦
Keskustelen, en selosta. Pönttö.
Onko täällä taas menossa kukkotappelu? Kaipaatteko te samaa?
Nonniih nyt ois sitä juhannusmunaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankesin katsomaan sua taas. Oot niin komea! Huh, jos olisit mun sängyssä. 😍
Lähdetkö tänään johonkin kanssani viimein?
Lähtisin kaivattuni luokse, jos hän vaan pyytäisi. Ois ihana nähdä näin pitkän ajan jälkeen. 😊
sunny, yesterday my life was filled with rain
sunny, you smiled at me and really eased the pain
the dark days are gone, and the bright days are here
my sunny one shines so sincere
sunny one so true, I love you
(Bouni m)
- mieheltä --> naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on paras ketju ikinä.
Tää tulee ehkä olemaan päivän antoisin viesti 😂😂
Varmaan teille jotka norkoilette täällä ilman kaipausta.
Kaipaajille taas joku tämän tapainen: "olet kuumin, älykkäin ja kiehtovin, paras ja ainoa tässä maailmassa. Tule uniini ensi yönä klo 2.25.". Osuu ja uppoaa kuin kuuma veitsi voihin, joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ihan vakavasti mistä kaivattu unelmoi, onko tulevaisuuden tavoitteita. Mulla tavoite, joka ajaa kaiken muun ohi, olla mahdollisimman vapaa. Vapaa erilaisista "pakoista".
En ole kaivattusi, mutta hengenheimolainen olen kyllä. Vapaus on ylivoimainen numero 1. Pidäkkeet saa tulla vain sisältäpäin.
Käyttekö te töissä?
Ei, mutta myyvään mehtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai lisään, haluan myös tietää ja ymmärtää tietysti aihepiiristä niin paljon kuin mahdollista, päästä mahdollisimman lähelle totuutta. Mutta samalla haluan olla niin vapaa kuin mahdollista.
Lisäät mihin. Et ainakaan ole edellisen kirjoittaja. :) Mutta se on totta, että totuus tekee vapaaksi.
Se oli lisäys tähän viestiin:
”En tiedä ihan vakavasti mistä kaivattu unelmoi, onko tulevaisuuden tavoitteita. Mulla tavoite, joka ajaa kaiken muun ohi, olla mahdollisimman vapaa. Vapaa erilaisista "pakoista". ”
En usko, että päädyn enää ikinä menemään "normaaliin" palkkatyöhön. Teen ihan muita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
On tavoitteita ja unelmia. Kun kaikki ei mene niinkuin oli funtsinut, on tehtävä uusia tavoitteita ja unelmia.
Joo, vielä jonkin aikaa. Kunnes keksin, mitä todella haluan tehdä. Mutta työni on varmasti vapain mahdollinen, mitä olla voi. Vapauden kaipuu ei silti tarkoita, etteikö mihinkään sitoutuisi, vaan sitä, että se tapahtuu omasta tahdosta. On huomattavasti miellyttävämpää olla jossakin vapaana kuin samassa paikassa sidottuna.