Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (38774)

Vierailija
38401/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ihan vakavasti mistä kaivattu unelmoi, onko tulevaisuuden tavoitteita. Mulla tavoite, joka ajaa kaiken muun ohi, olla mahdollisimman vapaa. Vapaa erilaisista "pakoista". 

En ole kaivattusi, mutta hengenheimolainen olen kyllä. Vapaus on ylivoimainen numero 1. Pidäkkeet saa tulla vain sisältäpäin. 

Käyttekö te töissä? 

Ei, mutta myyvään mehtää. 

Mehtee. Sivusta.

Vierailija
38402/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että päädyn enää ikinä menemään "normaaliin" palkkatyöhön. Teen ihan muita juttuja.

Onhan se kieltämättä ikävää, kun ei voi aina tehdä just niin kuin huvittaisi. Kyllä mäkin muuta tekemistä keksisin kuin palkkatyöt. 

Kyse on priorisoinnista ja mahdollisuuksista. Jos on mahdollista valita toisin, valitsen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38403/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sunny, yesterday my life was filled with rain

sunny, you smiled at me and really eased the pain

the dark days are gone, and the bright days are here

my sunny one shines so sincere

sunny one so true, I love you

(Bouni m)

- mieheltä --> naiselle 

Mun lempibiisi 🥹

Vierailija
38404/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten taas toisaalta puolikarkea ja erityisvehnäjauho ovat erikseen. 

Hiivaa ei saa laittaa liian kuumaan veteen. 

Nostatus tapahtuu vedottomassa paikassa. 

Vierailija
38405/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kanssa olis ihanaa tehdä taikoja juhannusyössä. 😘

nn

Double suction cups ?

Vierailija
38406/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asteikolla 1-10 kuinka itsekäs olet?

1 tai 2 varmaan. En elä itselleni vaan Jumalalle, eikä mikään tuota mulle suurempaa onnea ja vapautta. 💪 Onnettomin olin nuorempana, kun itsekkyys oli ehkä tasolla 8. Silloin en vielä aivan ymmärtänyt sitä, mitä nyt ymmärrän, vaikka aavistelinkin. 

Jumala on kuitenkin sellainen girl Dad, että hän antaa meidän kasvaa rauhassa omaan tahtiin. Ei väkisin pakottamalla. 🤗

Me ollaan osa Jumalaa samalla tavalla kuin kasvi on osa maapallon ekosysteemiä. Yhtenäinen osa, ei irrallinen, erillinen osa. 

Itse uskon että Jumala on Luoja ja kolmiyhteinen persoona, joka on ilmaissut itsensä Raamatussa. Hänen tahtonsa ei aina miellytä omaa itsekästä luontoani, mutta haluan silti taipua siihen. Lopulta se aina tuottaakin iloa. En usko itse rakennettuihin jumalakuviin, vaan haluan oppia tuntemaan hänet henkilökohtaisesti sellaisena kuin hän on, niin, että hän joku päivä sanoisi minulle:

’Hyvin tehty! Olet hyvä ja luotettava palvelija. Vähässä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Tule herrasi ilojuhlaan!’ 💛

Raamatun kuvaus Jumalasta on rajallinen. Raamattu itsekin sanoo, että viime kädessä kyse on salatusta Jumalasta. Salattu, siis ei täydellisesti ihmisymmärryksen tavoitettavissa.

”Totisesti, sinä olet salannut itsesi, Jumala, sinä Israelin Jumala, Pelastaja!” Jesaja 45:15

”Minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra. Sillä niin korkealla kuin taivas kaartuu maan yllä,

niin korkealla ovat minun tieni teidän teittenne yläpuolella ja minun ajatukseni teidän ajatustenne yläpuolella.” Jesaja 55

Höpäjät. Kyllä Jumala tuntee minut ja tietää, että olen oikeassa. 

T. Eri

Vierailija
38407/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, kyllä elämän antaja tuntee aina antamansa elämän. Kuten äiti, joka tietää synnyttäneensä, tuntee lapsensa. Se mitä ihminen tuntee ja voi ymmärtää on toinen asia.

Synnyttäminen ei tarkoita sitä että tuntee lapsensa. 

Vierailija
38408/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päivä jatkaa matkaa.

Vierailija
38409/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedote: seuraavat 25 sivua keskustelua uskonnosta. Voitte siirtyä suoraan sivulle 1947, sitä ennen ei ole mitään nähtävää.

Vierailija
38410/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, kyllä elämän antaja tuntee aina antamansa elämän. Kuten äiti, joka tietää synnyttäneensä, tuntee lapsensa. Se mitä ihminen tuntee ja voi ymmärtää on toinen asia.

Ei todellakaan. Ylentää vain itseään ja pesee kätensä lapseensa tutustumisesta. Voi olla ettei lasta vanhempana näy.

Vierailija
38411/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päivä lopettaa palstailu ja rakentaa yhteyksiä "irl".

Vierailija
38412/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä muutoinkaan ole mitään yhteistä. Ihan erilaiset elämät ja elämän haasteet.

Elämäntavat, elämänvaiheet... useimmat asiat ovat sovitettavissa yhteen sopivalla uskalluksella. Vastasin kuin hänelle. Sivu

Ei kaikki halua tehdä kompromisseja kaikissa asioissa, eikä siihen liity uskallus mitenkään. Sivusta myös

Ehdottomat ihmiset eivät minua kiinnostakaan. Sama sivu

Omaa onnellisuutta kannattaa jokaisen tavoitella kuitenkin, se on tämän elämän perimmäinen tarkoitus jokaiselle. Eikä minua kiinnosta mikä juuri sinua kiinnostaa, et ole minulle mitenkään kiinnostava.

Vierailija
38413/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päivä jatkaa matkaa.

Huomiseen 👋

Vierailija
38414/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Ylentää vain itseään ja pesee kätensä lapseensa tutustumisesta. Voi olla ettei lasta vanhempana näy.

Tai sitten juuri näkyykin. 

Oikeastihan sen pitäisi kyllä mennä niin että tuntee lapsensa, se on ollut olettamus alunperin.

Vierailija
38415/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kaipaamani mies että edes tuli mieleen epäillä sua. Oot fiksu etkä ikinä tekis mulle noin. Eikö niin? Jos laittaisit jo pian sitä viestiä 

Ole huoleti. Laitan kyllä viestiä kunhan kohtaan naisen joka ei hupiflirttaa, vedätä eikä selittele ja leiki kuumaa-kylmää leikkejä varattuna.

Harmi, että menetin sydämeni tässä asiassa kun luotin liikaa intuitiooni ja kuvittelin "kelpaavani".

Mulla kävi niin että oli ilmiselvää kiinnostusta puolin ja toisin ja sitten mies paljastuikin varatuksi :( Oliko (onko) kaikki vain jotain hupia, en tiedä :(

Sivusta 

No tietty oli hupia, jos se oli varattu. Etiäpäin vuan. 

No kyllä varattukin voi rakastua ja siirtyä pikkuhiljaa uuteen suhteeseen.

Mutta tässä tapauksessa niin ei käynyt ja sille syytä pohditaan. Sinun kommenttisi kaltaiset ovat turhia, eivät liity tilanteeseen. Sivusta

Taisi mennä sulla tunteisiin kun oikein poistatti tuon ihan asiallisen kommenttini. Moni varattu rakastuu ja siirtyy uuteen suhteeseen. Näin se vaan on.

En mä ole mitään poistanut 😂🤦🏻‍ eikä mulla tuntemattomien tilanteet tunteisiin mene, mitä ne mun maailmaa edes liikuttaa. Jos vastailet ihan aiheen vierestä niin kestä myös huomauttelu.

Miks päivystät täällä joka päivä tuomitsemassa muiden viestejä?

Sekoitat johonkuhun toiseen tai puhut jopa itsestäsi, minuun tuo ei sovi. Lopeta typerä tunnistelu.

Vierailija
38416/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kaipaamani mies että edes tuli mieleen epäillä sua. Oot fiksu etkä ikinä tekis mulle noin. Eikö niin? Jos laittaisit jo pian sitä viestiä 

Ole huoleti. Laitan kyllä viestiä kunhan kohtaan naisen joka ei hupiflirttaa, vedätä eikä selittele ja leiki kuumaa-kylmää leikkejä varattuna.

Harmi, että menetin sydämeni tässä asiassa kun luotin liikaa intuitiooni ja kuvittelin "kelpaavani".

Mulla kävi niin että oli ilmiselvää kiinnostusta puolin ja toisin ja sitten mies paljastuikin varatuksi :( Oliko (onko) kaikki vain jotain hupia, en tiedä :(

Sivusta 

No tietty oli hupia, jos se oli varattu. Etiäpäin vuan. 

No kyllä varattukin voi rakastua ja siirtyä pikkuhiljaa uuteen suhteeseen.

Mutta tässä tapauksessa niin ei käynyt ja sille syytä pohditaan. Sinun kommenttisi kaltaiset ovat turhia, eivät liity tilanteeseen. Sivusta

Taisi mennä sulla tunteisiin kun oikein poistatti tuon ihan asiallisen kommenttini. Moni varattu rakastuu ja siirtyy uuteen suhteeseen. Näin se vaan on.

En mä ole mitään poistanut 😂🤦🏻‍ eikä mulla tuntemattomien tilanteet tunteisiin mene, mitä ne mun maailmaa edes liikuttaa. Jos vastailet ihan aiheen vierestä niin kestä myös huomauttelu.

Miks päivystät täällä joka päivä tuomitsemassa muiden viestejä?

Miksi selostat ja juonnat kokoajan mitä päivystäjä tekee 🤦🤦

Tulit sivusta, mutta niin-pä!

Vierailija
38417/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva kirkkoherra, ota yhteyttä niin nähdään sakastissa 😉 

Vierailija
38418/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten juuri näkyykin. 

Oikeastihan sen pitäisi kyllä mennä niin että tuntee lapsensa, se on ollut olettamus alunperin.

Mutta aina ei mene. Elämä ei kulje oletusten mukaan. Tarvitaan tekoja ja valintoja, jotka vaikuttavat.

Vierailija
38419/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 tai 2 varmaan. En elä itselleni vaan Jumalalle, eikä mikään tuota mulle suurempaa onnea ja vapautta. 💪 Onnettomin olin nuorempana, kun itsekkyys oli ehkä tasolla 8. Silloin en vielä aivan ymmärtänyt sitä, mitä nyt ymmärrän, vaikka aavistelinkin. 

Jumala on kuitenkin sellainen girl Dad, että hän antaa meidän kasvaa rauhassa omaan tahtiin. Ei väkisin pakottamalla. 🤗

Me ollaan osa Jumalaa samalla tavalla kuin kasvi on osa maapallon ekosysteemiä. Yhtenäinen osa, ei irrallinen, erillinen osa. 

Itse uskon että Jumala on Luoja ja kolmiyhteinen persoona, joka on ilmaissut itsensä Raamatussa. Hänen tahtonsa ei aina miellytä omaa itsekästä luontoani, mutta haluan silti taipua siihen. Lopulta se aina tuottaakin iloa. En usko itse rakennettuihin jumalakuviin, vaan haluan oppia tuntemaan hänet henkilökohtaisesti sellaisena kuin hän on, niin, että hän joku päivä sanoisi minulle:

’Hyvin tehty! Olet hyvä ja luotettava palvelija. Vähässä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Tule herrasi ilojuhlaan!’ 💛

Raamatun kuvaus Jumalasta on rajallinen. Raamattu itsekin sanoo, että viime kädessä kyse on salatusta Jumalasta. Salattu, siis ei täydellisesti ihmisymmärryksen tavoitettavissa.

”Totisesti, sinä olet salannut itsesi, Jumala, sinä Israelin Jumala, Pelastaja!” Jesaja 45:15

”Minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra. Sillä niin korkealla kuin taivas kaartuu maan yllä,

niin korkealla ovat minun tieni teidän teittenne yläpuolella ja minun ajatukseni teidän ajatustenne yläpuolella.” Jesaja 55

Viekää nyt vttuun tää jumalanne täältä kaipausketjusta vähitellen

Vierailija
38420/38774 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viekää nyt vttuun tää jumalanne täältä kaipausketjusta vähitellen

Ei v*ttu kiinnosta. 

-J

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi