Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (38080)
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt varmuudella miten koet minut ja toisaalta minulla on tehtävä ja velvollisuuksia. Nyt on vain huono aika.
Voi sitä silti nähdä vähän vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt varmuudella miten koet minut ja toisaalta minulla on tehtävä ja velvollisuuksia. Nyt on vain huono aika.
seli seli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä silti nähdä vähän vaivaa.
En halua rikkoa enää yhtään luonnollista flowta.
Ennen kuin täytän seuraavaksi pyöreitä, aion ottaa tästä selvää ja olla parisuhteessa. Joko sinä olet kanssani tai sitten joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A:lle hyvää juhannusta kesäpaikkaasi tai missä oletkaan. 🥰 Puhelinnumeroni ja työsähköpostiosoitteeni tiedät, jos haluat ottaa yhteyttä.
Mutta en saata tietää, ken olet!
En ole ken, olen barbi!
In the heat of the night on tapahtunut paljon muutakin kuin kuvittelet, repisit peliverkkarit jos tietäisit kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kuollaan kuitenkin kaikki joten mitä väliä nolata itsensä?
Nolaaminen ei ole ensimmäisenä mielessä, eikä kiinnosta, vaikka nolaisin itseni. Jos tuo olisi pahinta, mitä voisi sattua, en miettisi hetkeäkään, otanko yhteyttä.
Mikä sitten voisi olla pahempaa jos otat yhteyttä?
En uskaltanut viimeksi(kään) kysyä pääsisinkö sun kainaloon. Jos sanoisit, ettei se käy. Oot mun ajatuksissa. Joka ainoa päivä mä toivon, että saisin elää sen sun kanssa. Joka ainoa. Ja ne päivät, jotka mä saan, no, kyllä sä tiedät. Sillon mulla on hetken sellanen rauha. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
En aio roikkua sinussa ikuisesti, koska en elä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pelataanko Kimbleä vai Muuttuvaa labyrinttia?
Kimble on tuttu, jälkimmäistä en tunne mutta olen valmis oppimaan jos opastat, mieluiten omalla terassilla tai oman olohuoneen rauhassa, sukulaiset tervetulleita. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
In the heat of the night on tapahtunut paljon muutakin kuin kuvittelet, repisit peliverkkarit jos tietäisit kaiken.
No, valheelle ei voi suhde perustua. Joko pärjäisin niiden asioiden kanssa tai sitten en, mutta sen kanssa en pärjäisi, että olet valehdellut tai jättänyt kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me kuollaan kuitenkin kaikki joten mitä väliä nolata itsensä?
Nolaaminen ei ole ensimmäisenä mielessä, eikä kiinnosta, vaikka nolaisin itseni. Jos tuo olisi pahinta, mitä voisi sattua, en miettisi hetkeäkään, otanko yhteyttä.
Mikä sitten voisi olla pahempaa jos otat yhteyttä?
En kerro sitä tässä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä haluat minusta. Arvostelet, tuomitset jne. Kerrot rasittavan typerän kontrolloivan mielipiteesi edelleen joka asiaan vaikka sovittiin ettei olla yhdessä enää. Mitä helvettiä haluat. Suksi jo kuuseen. Mäntykin käy.
Ei ole päässyt yli jos vieläkin jäkättää perääsi. Etkä ilmeisesti sinäkään, jos täällä kaipaat.
Sulla on sun Juhannuspukkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos päästäisin irti sinusta, mitä tapahtuisi? Otteeni kirpoaisi ja tulisi entistä hiljaisempaa. Siinä kaikki. Entä jos pidän sinusta kiinni sillä tavalla kuin voin?
Päädymme lopulta samaan osoitteeseen, toivottavasti.
Samassa osoitteessa on oltu aikaisemminkin satoja kertoja.
40e loppukuuksi, rajoittaa liikkumisiain, tästäpä syystä siirryn avarammille aloille, elämisen laatuin nousee, vain siä puutut.
broh... Tää on anonyymiketju. Nyt se pää ulos ikkunasta.