Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (38080)
Jos päästäisin irti sinusta, mitä tapahtuisi? Otteeni kirpoaisi ja tulisi entistä hiljaisempaa. Siinä kaikki. Entä jos pidän sinusta kiinni sillä tavalla kuin voin?
Tuulikki💙
Voisin kuolla puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Me kuollaan kuitenkin kaikki joten mitä väliä nolata itsensä?
Tänä juhannuksenakin muutama menee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä että vaikka antaa toiselle vaikka kuun taivaalta ja kohtelee hyvin niin saa palkkioksi vain jotain pelailua. Toivottavasti löydät itsellesi sopivan ihmisen etkä jää yksin. Minä se en ole.
Oikein. Ei pidä tyytyä vähempään kuin itse antaa.
Jos ei osaa antaa toiselle mitä hän tarvitsee, jos olet aina ottajan tai vastaanottajan roolissa antamatta takaisin mitään, et ole ketään vierellesi ansainnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Me kuollaan kuitenkin kaikki joten mitä väliä nolata itsensä?
Nolaaminen ei ole ensimmäisenä mielessä, eikä kiinnosta, vaikka nolaisin itseni. Jos tuo olisi pahinta, mitä voisi sattua, en miettisi hetkeäkään, otanko yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt varmuudella miten koet minut ja toisaalta minulla on tehtävä ja velvollisuuksia. Nyt on vain huono aika.
Aina on. Tärkeille asioille on aikaa.
Perinteiseen juhannukseen sopisi vaakatanhu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Iltaa mammoille. Toivottavasti mammat on poikkeuksellisesti selvinpäin tämän juhannuksen.
Mulla on mies kutina että ootko pian laittamassa viestiä? Ja entistäkin enemmän kutkuttelee kun mietin miten ihanaa olis jälleennäkeminen. Ja mihin kaikki johtais...😍 Nyt olis oiva mahdollisuus tavata jos vain olet maisemissa
no nyt ei oo mtn hyvää kellon aikaa
Hyvää yötä anonyymisti. Näkymättömyys on tässä ilmeisesti se pointti.
Vierailija kirjoitti:
Perinteiseen juhannukseen sopisi vaakatanhu.
Joo mutta siihen kuuluu myös teltta ja jäätävä känni 😂
sivusta muistelee
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä anonyymisti. Näkymättömyys on tässä ilmeisesti se pointti.
Ei mitään järkeä.
Öitä 😘🖤 Anteeksi epäröinti! Siirryn kirjoittamaan nämä muualle vastaisuudessa.
En ymmärrä mitä haluat minusta. Arvostelet, tuomitset jne. Kerrot rasittavan typerän kontrolloivan mielipiteesi edelleen joka asiaan vaikka sovittiin ettei olla yhdessä enää. Mitä helvettiä haluat. Suksi jo kuuseen. Mäntykin käy.
Vierailija kirjoitti:
Jos päästäisin irti sinusta, mitä tapahtuisi? Otteeni kirpoaisi ja tulisi entistä hiljaisempaa. Siinä kaikki. Entä jos pidän sinusta kiinni sillä tavalla kuin voin?
Päädymme lopulta samaan osoitteeseen, toivottavasti.
Pääsin viimein tapaamaan sinua. Kauan olin odottanut, ja tällä viikolla se tapahtui. Sain halata sinua, pitää kädestä ja supatella rakkaita. Unessa. Kauniita unia.
HLLV:tä