Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö herkkuja laihduttaessa

Vierailija
10.05.2026 |

Jos syötte niin kuinka paljon?

Itse olen syönyt 4-5 kertaa viikossa rivin suklaata, pienen jäätelöpuikon, 50 g irtokarkkeja tai kermaista marjarahkaa. Ja en ole huomannut sen pilaavan ainakaan vielä laihdutusta kun lasken sen mukaan kaloreihin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kerran viikossa mitä vaan ja 6 päivää viikossa vähemmän, eikä ollenkaan sokeria.

Vierailija
2/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kerran viikossa joko pullakahvit tai jäätelön tai suklaapatukan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna, yleensä lauantaina sallin pienen herkuttelun. Eilen meni sipsiä, popparia ja yksi jäätelöpuikko. No, tänään oli myös kakkua. Nyt sitten palataan taas ruotuun. Seuraavan kerran sitten euroviisujen finaalia katsoessa jotain herkkua.

Vierailija
4/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kerran viikossa mitä vaan ja 6 päivää viikossa vähemmän, eikä ollenkaan sokeria.

Kuinka paljon kerralla?

Vierailija
5/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En punnitse määriä. 6 päivää viikossa syön lähinnä kalaa, kanaa, vihanneksia ja juureksia ja 1 hedelmä päivässä. 1 päivä viikossa syön kaikkea mitä tekee mieli esim. pizzaa ja karkkia  ja miten paljon vaan. 

Vierailija
6/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta syökään kuin herkkuja.

Vierailija
7/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lähes päivittäin joko salmiakkia, jäätelöä, valkosuklaata, pullaa, kakkua, keksejä. Mitä nyt on. Reilut kakskyt kiloo mennyt. Mulla on toiminut ruuassa proden puolittaminen, hiilarit aika alhaalla

Vierailija
8/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pari kertaa päivässä herkkuja,muulloin  vaan raikasta salaattia.

Vierailija
9/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla kerran viikossa. Joskus suklaapatukka.

Vierailija
10/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100g irtokarkkeja(lähinnä suklaata) joka päivä. Ei haittaa laihtumista, liikun sen verran aktiivisesti että paino tippuu, hitaasti mutta varmasti.

Vierailija
11/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100g irtokarkkeja(lähinnä suklaata) joka päivä. Ei haittaa laihtumista, liikun sen verran aktiivisesti että paino tippuu, hitaasti mutta varmasti.

Oho. Aika paljon saa liikkua jos 400-500 kaloria voi ruoan lisäksi syödä...

Vierailija
12/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syön. Tänään meni 140 grammaa irtokarkkeja, eilen söin Suffelin ja Aino-jäätelöä, toissapäivänä sipsejä ja dippiä. Laihdun reilun kilon viikkotahtia, normaalipainon sisällä.

Vierailija
13/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo paljoa vaadi, puoli tuntia juoksua tai kuntopyöräilyä. Ei tarvi kieltäytyä herkuista, siinä olen huono.

Vierailija
14/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Tänään annoksen mansikkatiramisua, eilen 1/2 twixin.

Viikolla tulee ystävä luokseni ja käymme varmaan kahviloissa ja jäätelöllä.

Päivän kokonaiskalorit silti alhaalla

Vierailija
15/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo paljoa vaadi, puoli tuntia juoksua tai kuntopyöräilyä. Ei tarvi kieltäytyä herkuista, siinä olen huono.

Aika vauhdilla saa mennä, mulle 10km/h vauhti kuluttaa puolessa tunnissa vain 240kcal

Vierailija
16/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduta koskaan ja syön joka päivä herkkuja. Ylipainoa ei ole. Kitudieettiin en ikinä edes lähtisi.

Vierailija
17/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai on pizza ja olutpäivä. 

Vierailija
18/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laihduta koskaan ja syön joka päivä herkkuja. Ylipainoa ei ole. Kitudieettiin en ikinä edes lähtisi.

Komentoit silti? Minä kiitän sinua siitä: kiitos!

Vierailija
19/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vauhdilla saa mennä, mulle 10km/h vauhti kuluttaa puolessa tunnissa vain 240kcal

Meillä taitaa olla eri määrä lihasta kropassa. Hyvin on ainakin itsellä paino tippunut, -10kg kahdessa kuukaudessa. Olen oikein tyytyväinen.

Vierailija
20/34 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen syömisiä viikkotasolla, en niinkään päiväkohtaisesti. Arki menee yleensä vähillä kaloreilla terveellisesti, viikonloppuna en mässäile määrillä mutta ne on enemmän tavallisia päiviä, ei laihdutuspäiviä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä