Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37912)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä sulle pelkkää leikkiä? Siis ei palsta vaan meidän joku juttu mitä ei voi jutuksi oikein kutsua.
Palstalla on kaikki tavallaan, ellen oikeasti tunnista jostain... Muualla en leiki/pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tämä sulle pelkkää leikkiä? Siis ei palsta vaan meidän joku juttu mitä ei voi jutuksi oikein kutsua.
Ei mulle ainakaan, vaan totisinta totta. Muusta en tiedä.
Tiedän et mun videot on liian paljastavia.
Kaunkohan kestää, että virkavalta ois paikalla, jos juoksen huomenna lähipellolla kulkuset paljaana?
Hyvää Juhannusta J , melkein laitoin sulle viestin tänään. Oot hyvä mies. Parempi ku aina jaksat uskoa. Oli virkistävää tuntea mitä tunsin sun kanssa. Turvaa ja hellyyttä, erityisyyttä. Kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen rakastunut ja tiedän että en voi saada sua. Sitä on pakko keventää leikillä, jos haluaa olla jotenkin lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Leikki tuntuu kivalta, ei surulliselta. Päättele ite!
Voi olla että olet tehnyt jotain tyhmää kun voit vain ikävöidä. Hän enää pieraisee sinun suuntaan.
ajatustenvaltaaja, kamala ikävä sua💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelästyin vähän sun katsetta silloin yksi päivä 💙
Kerro tarkemmin
Oli niin intensiivinen katse. Ei huonolla tavalla, mutta sai omat epävarmuudet pintaan.
En juokse tilaisuutta karkuun, tilaisuudet juoksevat minua karkuun. Tarvitsisin hieman juhannustaikaa.
Odottanut pitkään. Tänään kävit jo lähellä, mutta et taaskaan riittävän. On suru ja ikävä enkä jaksaisi enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olehan ihmisiksi juhannuksena. 💛
Ai mä en muka oo? Älä omi kaikkea pskaa täällä.
Mun kaivattu on vähän tapaturma-altis.
Vierailija kirjoitti:
Juhannussima
Ei ole päässyt vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa turhautunutta porukkaa täällä.
Yhdellä keski iän kriisi
Yhdellä pakkoneuroottinen tapa opettaa muita
Toisella menkat
Voivoi.
Pn se elämä rankkaa
Sulla taitaa olla keski-iän kriisi.
Ei kun me jo päätettiin että sillä on noi kaikki ja se myönsi
Eipä oo sitä viestiä kuulunut mieheltä. Eikö jo pitäis kuulua jos juhannuksena haluat nähdä? Ai niin keksit taas parempaa tekemistä...
Kerro tarkemmin