Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37849)
Vierailija kirjoitti:
En millään jaksaisi lähteä juhannuksena kotoa mihinkään, mutta pakko kai se on tehdä niitä juttuja, joita olen sanonut syyksi, miksi en tule sinne tai tänne. Lauantaikin menisi erittäin mukavasti yleisurheilun ja jalkapallon parissa, mutta jos joku sattuisi huomaamaan, että olenkin kotosalla, se herättäisi suuttumusta. Yhden introverttinaisen toki ottaisin mieluusti kainaloon, mutta muuta seuraa ei nyt jaksaisi. Jotenkin kuvittelen, että hänen läsnäolonsa ei haittaisi mitenkään, eikä häntä tarvitsisi mitenkään aktiivisesti yrittää viihdyttää.
Introvertti viihtyy hyvin yksin ja hiljaisuudessa.ei kaipaa hälinää ympärilleen.Toki pystyy osallistumaan kekkereihin mutta sitten pitää päästä palautuu.Eli tuskin sun tarvitsis viihdyttää mutta kaksin on aina mukavampi.
Viimeinen pyllytreeni ennen juhannusta suoritettu.🍑 Mietin samalla sua. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pupu, kivaa päivää sulle! 🙂
Lopeta jo. Nuorison mukaan tuo emoji tarkoittaa jotain veemäistä hymyä.
No ei kai täällä nuorison pillin mukaan tarvi mennä
Sivusta
Nykyvanhemmat 🙄
Vierailija kirjoitti:
En millään jaksaisi lähteä juhannuksena kotoa mihinkään, mutta pakko kai se on tehdä niitä juttuja, joita olen sanonut syyksi, miksi en tule sinne tai tänne. Lauantaikin menisi erittäin mukavasti yleisurheilun ja jalkapallon parissa, mutta jos joku sattuisi huomaamaan, että olenkin kotosalla, se herättäisi suuttumusta. Yhden introverttinaisen toki ottaisin mieluusti kainaloon, mutta muuta seuraa ei nyt jaksaisi. Jotenkin kuvittelen, että hänen läsnäolonsa ei haittaisi mitenkään, eikä häntä tarvitsisi mitenkään aktiivisesti yrittää viihdyttää.
Viihtyisin mainiosti kun voisin vain silitellä kaivattua ja katsella jalkapalloa.
Introverttinainen
Vierailija kirjoitti:
Onpa turhautunutta porukkaa täällä.
Yhdellä keski iän kriisi
Yhdellä pakkoneuroottinen tapa opettaa muita
Toisella menkat
Voivoi.
Pn se elämä rankkaa
Sulla taitaa olla keski-iän kriisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihtyisin mainiosti kun voisin vain silitellä kaivattua ja katsella jalkapalloa.
Introverttinainen
Pääset kuvitteelliseen kainaloon. Silittelen takaisin hajamielisesti, ja aina maalipaikoissa tulisi tauko. Luultavasti puristaisin niillä hetkillä kainaloon kovemmin.
Sinunlaisesta saa joku minunkaltainen hyvän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niin paljon silmäpareja ympärillä, ettei ketjua oikein voi lukea. Halusin kuitenkin nopsasti toivottaa sulle hyvää juhannusta!
Mix ne sun puhelinta tuijjottaa🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksen jälkeen yöt alkavat viiletä. Usva on kaunis silloin. Jos näkee, niin kuvahan silloin pitää ottaa.
Ja sieltä usvan keskeltä voi olla vaikka tulossa kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introverttinainen
Pääset kuvitteelliseen kainaloon. Silittelen takaisin hajamielisesti, ja aina maalipaikoissa tulisi tauko. Luultavasti puristaisin niillä hetkillä kainaloon kovemmin.
Sinunlaisesta saa joku minunkaltainen hyvän naisen.
Niin ja mökki sellaiseen paikkaan, ettei yllätysvieraita tule.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miltä elämä voi enää näyttää ilman sinua mutta sehän selviää
Onko kaivattu kadonnut, vai etkö halua häntä elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattu kadonnut, vai etkö halua häntä elämääsi?
Tentta langassa 🤦
Vierailija kirjoitti:
Lauloitko minulle?
Osan kappaleista.
Milloin ja missähän me nähdään seuraavaksi? Ja mitä silloin tapahtuu.
Minusta on kiva olla ulospäinsuuntautunut. Ei rasita huolet eikä paina polla. On kiva lähteä juhlimaan ja sanoa kun ei huvita tai jaksa lähteä mihinkään. Ei tarvitse salata omaa elämäänsä.
Vähän veti hämilleen se yks video.
En puhu täällä videoista -Ilmoitus X:n tyylisesti :D
No tuskin ne oli sinulle, sekoitat minut...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi yhteyttä pitää?
Miksi lähdit?