Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37803)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa osuttaisiin jonnekin samaan aikaan missä olisi luontevaa aloittaa kommunikointi...
Odotan sellaista hetkeä.
Käytkö sitten kiinni?
Nyt on niin paljon silmäpareja ympärillä, ettei ketjua oikein voi lukea. Halusin kuitenkin nopsasti toivottaa sulle hyvää juhannusta!
Onkohan sullakin juhannuksen ruokalistan suunnittelu menossa vai pääsetkö ehkä valmiiseen pöytään?🤔
En millään jaksaisi lähteä juhannuksena kotoa mihinkään, mutta pakko kai se on tehdä niitä juttuja, joita olen sanonut syyksi, miksi en tule sinne tai tänne. Lauantaikin menisi erittäin mukavasti yleisurheilun ja jalkapallon parissa, mutta jos joku sattuisi huomaamaan, että olenkin kotosalla, se herättäisi suuttumusta. Yhden introverttinaisen toki ottaisin mieluusti kainaloon, mutta muuta seuraa ei nyt jaksaisi. Jotenkin kuvittelen, että hänen läsnäolonsa ei haittaisi mitenkään, eikä häntä tarvitsisi mitenkään aktiivisesti yrittää viihdyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe on minulle se tärkein. Matkat, harrastukset ja lomat heidän kanssa. Se on realiteetti.
Kuuluuko perheeseen myös puoliso..?
Keneltä luulet harhainen kyseleväsi ano palstalla yksityisasioita 🤦
Mitä harhaista siinä on, jos ihmettelee ketä tuollainen henkilö kaipaa, joka haluaa viettää aikansa perheensä kanssa 😅
Vierailija kirjoitti:
Ansku,
on kulunut aikaa, ehkä liikaakin, mutta jokin sinussa ei ole koskaan hävinnyt minusta. Se elää hiljaisina hetkinä, yössä, unien rajamailla — siellä missä sinä usein yhä olet.
Sinun silmäsi… ne siniset, kuin pohjoisen kirkas taivas pakkasaamuna. Niissä on kimallus, joka ei sammu, vaikka vuodet kulkevat ohitse. Muistan vieläkin, miten katseessasi oli joskus ilkikurinen pilke, kuin salaisuus jota maailma ei vielä tunne. Ja se hymy — niin vaivaton ja täydellinen, kuin kesäyön ensimmäinen lämmin tuuli pitkän talven jälkeen.
Ehkä siksi palaan luoksesi unissani.
Siellä me kävelemme yhdessä, sanomatta mitään, mutta ymmärtäen kaiken. Katsomme jylhää jokilaaksoa, jonka yllä valo viipyy pitkään, aivan kuin aika olisi unohtanut kiireensä. Sinä seisot siinä vierelläni, tummat hiukset tuulen liikkeessä, ja kaikki tuntuu oikealta — siltä kuin sen olisi aina pitänyt olla.
Ja sitten minä herään.
Herään hiljaisuuteen, ja hetken ajan en ymmärrä, miksi maailma tuntuu vajavaiselta. Kunnes muistan — sinä olit siinä, mutta vain unessa. Se on se hetki, jolloin kaipaus hiipii takaisin, pehmeänä mutta sitkeänä, kuin varjo joka ei katoa.
En tiedä, minne elämä on sinut vienyt. Mutta tiedän, että jokin sinussa kosketti minua silloin lähes kymmenen vuotta sitten — eikä se ole koskaan täysin hellittänyt.
Ehkä tämä viesti on vain tuulen kuiskaus menneestä, tai ehkä se on silta johonkin, mikä vielä odottaa nimeään.
Hyvää mittumaaria sinulle, Ansku.
Toivottavasti valo löytää sinut — niin kuin se joskus löysi minut sinun katseestasi.
Miksipä et ottaisi häneen yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Pillut imukuppeina 🥰
kumil peppuu
Juhannuksen jälkeen yöt alkavat viiletä. Usva on kaunis silloin. Jos näkee, niin kuvahan silloin pitää ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sullakin juhannuksen ruokalistan suunnittelu menossa vai pääsetkö ehkä valmiiseen pöytään?🤔
Valmista settiä -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus edessä. Miksi et vietä Juhannusta hänen kanssaan, ketä kaipaat? Hänen kanssa sinun kuuluisi olla jos kerran ajatuksesi ovat hänen luonaan 💖
Hän viettänee sen ihan oman kumppaninsa kanssa, miksi edes pitäisi minun kanssani se sinun mielestäsi viettää? 😅 Itse taas en edes vietä juhannusta sen kummemmin kuin muitakaan kesäiltoja, jos on hyvä ilta niin vien toki kissat valjastelemaan mutta ei mua muu meno kiinnosta.
Jos on aitoja tunteita, pitäisi olla yhdessä. Rakkaus on tärkeintä, mikään muu ei ole yhtä merkityksellistä.
On idiootteja, jotka painavat helpoiten saatavilla olevaa ja tekevät itse elämästään tyhjää. Mutta tosiasia on että vain rakkaus merkitsee ja sen mukaan pitäisi elää.
👍
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna pääsen valmiiseen pöytään 😊
Vielä yksi pirtee juhannuksen kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Syön nakkeja ja ranskanperunoita, lisukkeeksi kebablastuja ja coleslawta.
Elän aineellisesti täydellisissä oloissa mutta rakkaus puuttuu. Mitä pitäisi tehdä?
T. Täydellinen edustusvaimo
Olisi kiva, jos vaikka merkkaisitte huutomerkeillä viestin alkuun jos kyse on jostain kinastelusta ja ohisjankkauksesta. Itseä kiinnostaisi lukea vain ketjun otsikon mukaiset kaipausviestit.
Mä en käsitä miltä elämä voi enää näyttää ilman sinua mutta sehän selviää
Vierailija kirjoitti:
En millään jaksaisi lähteä juhannuksena kotoa mihinkään, mutta pakko kai se on tehdä niitä juttuja, joita olen sanonut syyksi, miksi en tule sinne tai tänne. Lauantaikin menisi erittäin mukavasti yleisurheilun ja jalkapallon parissa, mutta jos joku sattuisi huomaamaan, että olenkin kotosalla, se herättäisi suuttumusta. Yhden introverttinaisen toki ottaisin mieluusti kainaloon, mutta muuta seuraa ei nyt jaksaisi. Jotenkin kuvittelen, että hänen läsnäolonsa ei haittaisi mitenkään, eikä häntä tarvitsisi mitenkään aktiivisesti yrittää viihdyttää.
Pitääkö sun lähteä kauas kotoa? Miks et ota yhteyttä tuohon introverttinaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pupu, kivaa päivää sulle! 🙂
Lopeta jo. Nuorison mukaan tuo emoji tarkoittaa jotain veemäistä hymyä.
No ei kai täällä nuorison pillin mukaan tarvi mennä
Sivusta
Mamma on hyvä ja menee siivoamaan WC:n