Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37416)
Tämä piti sit poistattaa.. laitetaan siis uudelleen:
S-miehelle kaipaavat terveiset ja hyvää yötä. Olet rakas ja mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Perhe on minulle se tärkein. Matkat, harrastukset ja lomat heidän kanssa. Se on realiteetti.
Tiedän. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Olet periaatteessa valmis etenemään mutta käytännössä et.
Käytännössä hyppäisin kaivatun syliin jos hän levittäisi kätensä. Ei tarvisi edes sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole liikkunut piireissä, joissa leuhkitaan munan koolla. Kaiken lisäksi isomunaiset eivät ainakaan todennäköisemmin leuhki.
Miehet eivät tätä kerro koska ovat neitejä, mutta lähes jokainen mies kavereiden kesken vertailee munaansa.
En ole ikinä verrannut penistäni kavereiden kesken, enkä tule vertaamaan, mutta pidänkin itseäni tervejärkisenä ihmisenä. Koska lauseesi on jotain huuhaan ja mutun välillä, leimaan sut trolliksi saman tien.
Veikkaan ihan vaan tavallista debiiliä. Näitähän tulee eteen tavan takaa. He itse tekevät jotain tyhmää tai epäilyttävää ja dunninkrugeroivat koko maailmalle kovaan ääneen että kaikkihan sitä tekee.
Minä veikkaan taas että asian ja ilmiön olemassa olon kieltävät palsta-chad debiilit taas, ovat sen verran alfoja vain palstalla että heidän on pakko pitää imagoa yllä vaikka oikeassa maailmassa nämä tuijottavat vanhan papan säkkejään ja sitä surkastunutta matoaan samalla kun vertaavat muiden miesten vehkeitä.
Entä sitten? Sinä et ole kiinnostunut niin miksi pitää vääntää puukkoa haavassa?
Eipä tunnu nuorilla miehilläkään hyvin menevän.Jos löytää rakkautta ,jalkojen välillä ei ole mitään merkitystä.Jos etsii seksiä,ehkä sillä on joillekin merkitystä silloin.
sivupielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olis mies niin hyvä sauma tavata jos laittaisit sen viestin. Ja jos sattuisit oleen täällä. 6 vuotta vanhemmalle
Niinpä. Sinähän et itse laita.
Olis hänen vuoronsa tällä kertaa olla se joka aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet periaatteessa valmis etenemään mutta käytännössä et.
Käytännössä hyppäisin kaivatun syliin jos hän levittäisi kätensä. Ei tarvisi edes sanoa mitään.
Onnistuisi paremmin, jos avaisit kädet, jotka olet sitonut selkäni taakse.
Pelkään, että luulet liikoja meidän jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko palata takaisin omaan elämääsi
Ymmärrän. Ihan turhaan olen puolitiessä odottanut, että vastaan tulisit. Et tule.
Pyytäisitpä puolitiehen. 😊😘
T. Eri
Eei hitto meil on ikäeroa 16 vuotta. Melkonen puuma.
Kullanmuruseni! Laittaisit viestiä.
Ollaan kohta hetken aikaa saman ikäisiä. Hyvää yötä, ihanuus. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helille terkut, toivottavasti nähdään vielä tässä elämässä.
Muille: 30 sivua jankkaamista jankkaamisesta... Olette henkisesti aika lailla kakaroita.
Tarkoittaisitpa minua. Olisitpa hän. Jos, niin tottakai nähdään. Jo tänä kesänä, siinä yhdessä paikassa🥰
Hirveä ikävä!
t. Heli
Enpä usko tarkoittavani sinua, sillä kaivattuni ei kaipaa minua. Hän on varattu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole mitään juttua. Se, että viihdyn seurassa ja annan sen näkyä ei tarkoita mitään ihmeempiä. Ja Btw, en ole ollut ketjussa moneen päivään. Nyt tulin. T. Naisen nainen
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu auttaisi. Pystytkö siihen?
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että ajattelet noin
Osaat tulla itsekin, jos ja kun haluat.