Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37416)
Vierailija kirjoitti:
Työsähköpostisi on, tiedä sitten kyylääkö joku turvallisuuskyylä tahi pääkäyttäjä sitä. Sama työpuhelinnumerosi suhteen.
Tottakai kaikki kyylää mun työmailia ja työpuhelinta, sehän nyt on selvää 😂😂😂🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä mikä sun sukunimi on nykyään 🙄
Sama kuin ennenkin
Vierailija kirjoitti:
Samahan se, mutta osaan käyttää myös muita nimiä tarvittaessa. En käytä mitään gmaileja.
En edes tiedä koko nimeäsi ja itse olin kuin avoin kirja selattavaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko odottaa niin kauan, että meistä on jäljellä enää huojuvat ja hauraat hahmot?
Odotan kun olen luvannut odottaa! -sivusta olen
Vierailija kirjoitti:
Työsähköpostisi on, tiedä sitten kyylääkö joku turvallisuuskyylä tahi pääkäyttäjä sitä. Sama työpuhelinnumerosi suhteen.
Kyylää
Nyt olis mies niin hyvä sauma tavata jos laittaisit sen viestin. Ja jos sattuisit oleen täällä. 6 vuotta vanhemmalle
Sulla on tärkeämpiä asioita eikä ihme. Hyvää yötä.
En ole täällä. En odota mitään enkä pyydä odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaivata sitten.
Kyllä mä sua kaipaan. Mut jos pyydät johonkin aikaan, ni laita ite tunniste pyyntöön.
Voisitko palata takaisin omaan elämääsi
Nuku hyvin rakas. Suukko ja silityksiä. Ihana oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole liikkunut piireissä, joissa leuhkitaan munan koolla. Kaiken lisäksi isomunaiset eivät ainakaan todennäköisemmin leuhki.
Miehet eivät tätä kerro koska ovat neitejä, mutta lähes jokainen mies kavereiden kesken vertailee munaansa.
En ole ikinä verrannut penistäni kavereiden kesken, enkä tule vertaamaan, mutta pidänkin itseäni tervejärkisenä ihmisenä. Koska lauseesi on jotain huuhaan ja mutun välillä, leimaan sut trolliksi saman tien.
Veikkaan ihan vaan tavallista debiiliä. Näitähän tulee eteen tavan takaa. He itse tekevät jotain tyhmää tai epäilyttävää ja dunninkrugeroivat koko maailmalle kovaan ääneen että kaikkihan sitä tekee.
Minä veikkaan taas että asian ja ilmiön olemassa olon kieltävät palsta-chad debiilit taas, ovat sen verran alfoja vain palstalla että heidän on pakko pitää imagoa yllä vaikka oikeassa maailmassa nämä tuijottavat vanhan papan säkkejään ja sitä surkastunutta matoaan samalla kun vertaavat muiden miesten vehkeitä.
Entä sitten? Sinä et ole kiinnostunut niin miksi pitää vääntää puukkoa haavassa?
On tämäkin touhua. Mä olen vieläkin täällä! Hyvää yötä, nappikselle.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakas. Suukko ja silityksiä. Ihana oot.
Ja tää siis multa. En näköjään saa enää kirjauduttua.
-Mangusti