Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37416)
Vierailija kirjoitti:
Sua vaan. Oot ainoa jota ajattelen. En aio hyväksyä sitä että tämä olis tässä kun selkeästi muutakin on. Jos ei ole sano se suoraan niin voin jatkaa matkaani.
Ei kukaan saa kiinni tunnisteettomasta viestistä. Voi olla about kenelle vaan.
..hellä hipaisu poskellesi, sinua
Iltaa mammoille. Juhannus lähestyy ja niin moni mamma hukkuu miesten valheisiin. Pysykää kovana ja ottakaa esimerkiksenne Filippuksen 4 tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
💖🐥
💖
🐥
Kauan siinä menikin ennen kuin joku kysyi
Alkaa väsyttää tämä sairastelu. Piristäisi, jos soittaisit ja lukisit iltasadun. 😵
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Ikävä sinua. 🥺
Mulla on tuolla mielen perällä sellainen ajatus että en ansaitse rakkautta.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko palata takaisin omaan elämääsi
Ymmärrän. Ihan turhaan olen puolitiessä odottanut, että vastaan tulisit. Et tule.
Pyytäisitpä puolitiehen. 😊😘
Vierailija kirjoitti:
Työsähköpostisi on, tiedä sitten kyylääkö joku turvallisuuskyylä tahi pääkäyttäjä sitä. Sama työpuhelinnumerosi suhteen.
No, tässä vähän arkijärkeä voi soveltaa. Harvassa firmassa on edes resursseja kytätä jatkuvasti kenekään sähköposteja tai puheluita ja vielä vähemmän intressejä siihen. Kaikista vähiten ketään kiinnostaa lemmenluritukset sen enempää kuin penislaajenninmainoksetkaan. Jos viesti ei liity mitenkään firman hommiin eikä vaaranna sitä niin tuskin kukaan siihen reagoi. Käytännössä näitä aletaan kaivella lokitiwdostoista jälkeenpäin jos joku rikos tapahtui ja nimenomaan firman asioita koskien esim. tietovuotoja. Työntekijän aviorikos tms. ei aiheuta toimenpiteitä.
Ehkä jos on jossain valtilllisen turvallisuuden ydintoiminnossa, joku analyytikko varmuuden vuoksi lukee työsähköpostit ja niistä hwnkilökohtaisetkin viestit havaitakseen vaikka hunaja-ansan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olis mies niin hyvä sauma tavata jos laittaisit sen viestin. Ja jos sattuisit oleen täällä. 6 vuotta vanhemmalle
Niinpä. Sinähän et itse laita.
Perhe on minulle se tärkein. Matkat, harrastukset ja lomat heidän kanssa. Se on realiteetti.
Kiireinen päivä ollut. Nyt vielä matkalaukun pakkaamista. Mitähän sun juhannukseen kuuluu? Näyttäisit olevan vielä kotikonnuilla. Terkkuja.
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Ymmärrän. Ihan turhaan olen puolitiessä odottanut, että vastaan tulisit. Et tule.