Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37334)
Vierailija kirjoitti:
Halusin oikeasti laittaa sulle, että hyvää juhannusta sydämen kera
Sitten laitat ja minä vastaan takaisin.Ei sen vaikeampaa ole👍
Vierailija kirjoitti:
Huoh, mitä täällä on tapahtunut? Yksi keskiviikko ja miljoona viestiä.Ei tätä viestimäärää voi mitenkään selvin päin käydä läpi.😔
Yks yritti ohistella eikä tykänny kun siitä ei tykätty 😁 ei mitään lukemisen arvoista ennen tätä tuntia siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole liikkunut piireissä, joissa leuhkitaan munan koolla. Kaiken lisäksi isomunaiset eivät ainakaan todennäköisemmin leuhki.
Miehet eivät tätä kerro koska ovat neitejä, mutta lähes jokainen mies kavereiden kesken vertailee munaansa.
En ole ikinä verrannut penistäni kavereiden kesken, enkä tule vertaamaan, mutta pidänkin itseäni tervejärkisenä ihmisenä. Koska lauseesi on jotain huuhaan ja mutun välillä, leimaan sut trolliksi saman tien.
Et välttämättä ole keskustellut asiasta, mutta olet varmasti saunaillassa katseella katsonut. T. Jorma
En ole. Olen hetero, en homppa. Kaikki kaverini ovat myös heteroita.
Olet kyllä selvästi homppa, tosimies ei alkaisi jankata ja hompitella ja selittää asiasta ettei näin ole.
Ei minua kiinnosta mitä ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole liikkunut piireissä, joissa leuhkitaan munan koolla. Kaiken lisäksi isomunaiset eivät ainakaan todennäköisemmin leuhki.
Miehet eivät tätä kerro koska ovat neitejä, mutta lähes jokainen mies kavereiden kesken vertailee munaansa.
En ole ikinä verrannut penistäni kavereiden kesken, enkä tule vertaamaan, mutta pidänkin itseäni tervejärkisenä ihmisenä. Koska lauseesi on jotain huuhaan ja mutun välillä, leimaan sut trolliksi saman tien.
Veikkaan ihan vaan tavallista debiiliä. Näitähän tulee eteen tavan takaa. He itse tekevät jotain tyhmää tai epäilyttävää ja dunninkrugeroivat koko maailmalle kovaan ääneen että kaikkihan sitä tekee.
Onhan se niin että tosimiehiä on harvassa. Enemmän on pelkureita, jotka puhuvat, vaikka tulos on sutta ja sekundaa. Monille miehille tulisi ostaa hamekangasta.
Ikinä en ole verrannut mun penistä puutarhatontun kanssa sateisessa puutarhassa täynnä avautuvia juhannusruusuja. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo toi pelkkä neidittely vei kaiken uskottavuuden sen tekstistä.. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Homo piireissä ihan yleistä.
T.homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän toisten pienimunaisensi haukkuminen indikoi sitä että haukkuja samalla leuhkii omansa koolla.
Sam kuin vaikka köyhäksi haukkuminen on varallisuudella leuhkimista.
Yhtä ällöttäviä molemmat. Rumasieluisia.Kyllä kyllä. Ja jankkarilla on kaunis sielu. Mitäpä muutakaan.
Sulla jäi nyt levy päälle. Jankkari ei liity tähän mitenkään.
Liittyy. Sä jankkaat. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole verrannut mun penistä puutarhatontun kanssa sateisessa puutarhassa täynnä avautuvia juhannusruusuja. 😌
🏻🍤🎅🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän toisten pienimunaisensi haukkuminen indikoi sitä että haukkuja samalla leuhkii omansa koolla.
Sam kuin vaikka köyhäksi haukkuminen on varallisuudella leuhkimista.
Yhtä ällöttäviä molemmat. Rumasieluisia.Kyllä kyllä. Ja jankkarilla on kaunis sielu. Mitäpä muutakaan.
Sulla jäi nyt levy päälle. Jankkari ei liity tähän mitenkään.
Liittyy. Sä jankkaat. Eri.
Mitä ihmettä? Miten yksi viesti voi olla jankkaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin ihastunut suhun 🤎💙
Kerro se mulle, en mee rikki.
Lupaan.
Niin, mutta mä saattaisin mennä.
Tunnet mut varmaan jo sen verran hyvin, että tiedät.
En anna sun mennä rikki.
Ainiin. Ihana 🤎💙
Sinä myös.
Kuinka voisinkaan antaa sun mennä rikki.
Ei kuulu herrasmiehen repertuaariin.
Oon huomannut kyllä, mutta ehkä menen eri syistä rikki, niin kuin vähän olenkin.
Onko meillä sellainen keskusteluyhteys, että voisit avata tätä minulle?
Ei
Näetkö että voisi joskus olla?
Näen. Ehdottomasti.
Mukava kuulla, tehdään yhdessä töitä asian eteen.
Joo 😊🥰
Heti maanantaina aloitetaan?
Joo, kunhan ei ala liiaks jännittää 🤭👍
Kumpaa meistä?
Varmaan molempia uskoisin?
Oot kyllä oikeassa.
Aloitetaanko aamukahvilla?
Vierailija kirjoitti:
Olisi taas sauna lämpeemässä, tuletko lämmittelemään?
En tule kutsumatta.
Vierailija kirjoitti:
Voin askarrella mitalin sille, joka ekana lopettaa tämänpäiväisen väittelyn.
Minä ansaitsen mitalin, koska en ikinä ole väitellyt täällä, mutta tosi elämässä olen omalla naamallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lopetatte joka iikka ja sassiin siitä !
Se on sama ja kkari edelleen ;) yksi ja sama eikä osaa antaa olla, aamusta asti pyydetty
Huom. kaksi jankkaria on pitänyt jankutusta yllä, sinä kaiketi toinen heistä. Joten älähän toki noin räikeästi kaunistele osuuttasi palstan tämänpäiväiseen masentavaan ilmapiiriin. Olisit itsekin saanut jankkauksen loppumaan milloin vain lopettamalla sen omalta osaltasi. Kukaan ei pysty yksin väittelemään.
Kyllä muuten pystyy :D
No niillähän oli molemmilla omat teemat, mitä ne tuntitolkulla ihan hiilenä toisteli. Ei kukaan yksin tuota tuollaista keskustelua.
Siis vielä kerran: kyllä siinä oli useampia mukana kuin kaksi. Mistä tää käsitys tuli ettei olis ollut? :D
Osallistuin siihen itsekin aamupäivällä, sit kävin harrastuksessa ja sen jälkeen täällä vielä jaksettiin jankuttaa oikeudesta ohikseen. Jopa perustuslakia siteerattiin, että kaikki varmana tajuaa, kuinka ohista on oikeus tänne suoltaa :D
EriGalluppi kyselyn mukaan kuusi osallistui ja kuusi ei osallistunut, kun viimeksi näin kyseisen gallupin peukut
No niin, varmaan pitää ihan paikkaansa :D lohduttaakohan tota ohistelijaa jotenkin ajatella, että vain yksi oli eri mieltä sen kanssa, vai mistä toi käsitys pelkästään kahdesta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin että tosimiehiä on harvassa. Enemmän on pelkureita, jotka puhuvat, vaikka tulos on sutta ja sekundaa. Monille miehille tulisi ostaa hamekangasta.
Mikäs vika hameessa sitten taas on?
Mietittekö ikinä millaisia stereotypioita ylläpidätte näillä sanavalinnoillanne?
Vierailija kirjoitti:
Kuten minulle jonka tunteet ei mene pois vaikka sain pakit. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ihan vaan tavallista debiiliä. Näitähän tulee eteen tavan takaa. He itse tekevät jotain tyhmää tai epäilyttävää ja dunninkrugeroivat koko maailmalle kovaan ääneen että kaikkihan sitä tekee.
Minä veikkaan taas että asian ja ilmiön olemassa olon kieltävät palsta-chad debiilit taas, ovat sen verran alfoja vain palstalla että heidän on pakko pitää imagoa yllä vaikka oikeassa maailmassa nämä tuijottavat vanhan papan säkkejään ja sitä surkastunutta matoaan samalla kun vertaavat muiden miesten vehkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Tietää totuus ja kertoa totuus ei ole synonyymejä.
Toisen totuus on toiselle vale.
Miksiköhän? Tehän mietitte sanan ihan väärin. Eihän kukaan ole niin pystyvä kuin neiti.