Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (37416)
Kiva kuulla, että muutat kohta parin tunnin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin että tosimiehiä on harvassa. Enemmän on pelkureita, jotka puhuvat, vaikka tulos on sutta ja sekundaa. Monille miehille tulisi ostaa hamekangasta.
Mikäs vika hameessa sitten taas on?
Mietittekö ikinä millaisia stereotypioita ylläpidätte näillä sanavalinnoillanne?Se voi olla mikä mikä maassa stereotypia, mutta kyllä edelleen kutsutaan tietynlaisissa tilanteissa miestä neidiksi.
Ei kukaan fiksu kyllä kutsu. Mutta sun jutuilla nyt ei loisteta muutenkaan, joten varmasti sun piireissä näin tosiaan tehdään edelleen.
Mitä sukua toisilleen joulupukki ja puutarhatonttu ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin että tosimiehiä on harvassa. Enemmän on pelkureita, jotka puhuvat, vaikka tulos on sutta ja sekundaa. Monille miehille tulisi ostaa hamekangasta.
Mietittekö ikinä millaisia stereotypioita ylläpidätte näillä sanavalinnoillanne?Se voi olla mikä mikä maassa stereotypia, mutta kyllä edelleen kutsutaan tietynlaisissa tilanteissa miestä neidiksi.
Ja näin sait kehittyä uuden ja kutusaihewn! Onnittelut
Vierailija kirjoitti:
Ihminen hyvä. Tämä on yksi keskiviikko muiden seassa skitsofrenia potilaiden kesken. Et sinä ole menettänyt etkä menetä mitään. Et vaikka jättäisit palstan etkä ikinä palaisi.
Niinpä. Keskiviikkoisin minulla on ollut ihan muuta seuraa. Tänään olimme liikennepuistossa. Se on ollut mukava paikka käydä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan fiksu kyllä kutsu. Mutta sun jutuilla nyt ei loisteta muutenkaan, joten varmasti sun piireissä näin tosiaan tehdään edelleen.
En ottaisi kantaa kenenkään fiksuuteen, jos käyttää ilmaisua jolla on tietty merkitys. Haiskahdat punavihervasemmistolaiselta. Jos ei sinun pienessä piirissä tapahdu, ei tarkoita, etteikö tapahtuisi muualla.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki suukon sai jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin ihastunut suhun 🤎💙
Kerro se mulle, en mee rikki.
Lupaan.
Niin, mutta mä saattaisin mennä.
Tunnet mut varmaan jo sen verran hyvin, että tiedät.
En anna sun mennä rikki.
Ainiin. Ihana 🤎💙
Sinä myös.
Kuinka voisinkaan antaa sun mennä rikki.
Ei kuulu herrasmiehen repertuaariin.
Oon huomannut kyllä, mutta ehkä menen eri syistä rikki, niin kuin vähän olenkin.
Onko meillä sellainen keskusteluyhteys, että voisit avata tätä minulle?
Ei
Näetkö että voisi joskus olla?
Näen. Ehdottomasti.
Mukava kuulla, tehdään yhdessä töitä asian eteen.
Joo 😊🥰
Heti maanantaina aloitetaan?
Joo, kunhan ei ala liiaks jännittää 🤭👍
Kumpaa meistä?
Varmaan molempia uskoisin?
Oot kyllä oikeassa.
Aloitetaanko aamukahvilla?
Aloitetaan vaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi kantaa kenenkään fiksuuteen, jos käyttää ilmaisua jolla on tietty merkitys. Haiskahdat punavihervasemmistolaiselta. Jos ei sinun pienessä piirissä tapahdu, ei tarkoita, etteikö tapahtuisi muualla.
En ole vasemmistoa enkä mitenkään punavihreä. Vastustan vain piilotettua misogyniaa. Kieli luo kulttuuria ihan koko ajan ja siksi tuollaisista vanhentuneista asenteista pitää kouluttaa itseä pois. Lakkaa siis kutsumasta miehiä neideiksi, koska sanonta on oxymoron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko sen maagisen hetken kun meidän katseet kohtasi? Silloin tiesin. Töja silloin tiesin että sinäkin tiesit. 🤎
Mulle kävi vähän samalla tavalla. Näin hänet ja ajattelin vain moikata. En tiennyt, että yksi pieni moikkaus voi laittaa oman elämän uuteen asentoon.
Mitä siitä moikkauksesta sitten seurasi?
Monta kurkkupastillia tarvitsee syödä, jotta ruuansulatusjärjestelmä alkaa toimia ilmatyynyaluksen tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin ihastunut suhun 🤎💙
Kerro se mulle, en mee rikki.
Lupaan.
Niin, mutta mä saattaisin mennä.
Tunnet mut varmaan jo sen verran hyvin, että tiedät.
En anna sun mennä rikki.
Ainiin. Ihana 🤎💙
Sinä myös.
Kuinka voisinkaan antaa sun mennä rikki.
Ei kuulu herrasmiehen repertuaariin.
Oon huomannut kyllä, mutta ehkä menen eri syistä rikki, niin kuin vähän olenkin.
Onko meillä sellainen keskusteluyhteys, että voisit avata tätä minulle?
Ei
Näetkö että voisi joskus olla?
Näen. Ehdottomasti.
Mukava kuulla, tehdään yhdessä töitä asian eteen.
Joo 😊🥰
Heti maanantaina aloitetaan?
Joo, kunhan ei ala liiaks jännittää 🤭👍
Kumpaa meistä?
Varmaan molempia uskoisin?
Oot kyllä oikeassa.
Aloitetaanko aamukahvilla?
Aloitetaan vaan 😊
Sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tiedä. Mut tiedän et puutarhatonttu vahtii joulupukille et milloin on joulu. Tietää pukki lähtee matkaan.
Vierailija kirjoitti:
🤎👩🏫💞👨🏼🏫💙
Kulta, oliko tää mulle?
Yks pukki mulle kiitos. Ennen joulua jo 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vasemmistoa enkä mitenkään punavihreä. Vastustan vain piilotettua misogyniaa. Kieli luo kulttuuria ihan koko ajan ja siksi tuollaisista vanhentuneista asenteista pitää kouluttaa itseä pois. Lakkaa siis kutsumasta miehiä neideiksi, koska sanonta on oxymoron.
Hienot sanat eivöt tee vaikutusta minuun, enkä itse mielestäni kirjoittanut käyttäneeni sitä, joten kiihkossasi menetit kyvyn ymmärtää lukemaasi. Viimeksi olen kuullut käytettävän noin kuukausi sitten ihan tavallisen suomalaisen miehen toimesta ihan tavallista suomalaista miestä kohtaan melko normaalissa suomalaisessa ympäristössä.
Piste.
Se sun punastelu on ihan älyttömän söpöä 🤔
Se voi olla mikä mikä maassa stereotypia, mutta kyllä edelleen kutsutaan tietynlaisissa tilanteissa miestä neidiksi.