Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (36402)

Vierailija
36281/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sen kertoakin sille ihmiselle itselleen, jos ei ole kiinnostusta, haluja nähdä jne. Ei jättäisi turhaa toivetta toiselle mahdollisuudesta. Eikö?

Eiköhän niille joille on tarvetta kertoa ole se kerrottu selväsanaisesti irl, mutta ymmärtämään ei voi pakottaa.

Mulle ei ole kerrottu. Roikotetaan vaan löysässä hirressä.

Vierailija
36282/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sua shortsipoika! Mietin sulle viestin laittamista, mut sit mietin, et mitä siitä seurais. Ahdistaisinko taas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36283/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kaveruus on vaikeaa naisten kanssa. Ennemmin tai myöhemmin sitä alkaa miettiä, että minkähänlaista olisi naida hänen kanssaan - ja siinä sitten taas ollaan. Jos nainen haluaa miehestä kaverin, kannattaisi ensin mennä sänkyyn ja sitten olla jotenkin niin mahdoton, että mieskin sanoisi, että mitä jos oltaisiin vain kavereita. Sitten paneskelee vielä muutaman kerran niin, että se uutuudenviehätys ja millaistahan se olis, jos oltais pantu -fiilis häviää. Sen jälkeen voidaan olla hyvillä mielin kavereita, kun ei tarvitse jossitella. 

Jos nainen haluaa miehestä kaverin, niin silloin se mies ei kiinnosta eroottisesti. Miksi pitäisi sellaisen miehen kanssa panna.

No tämä. Enkä tajua mitä väliä sillä on, mitä se mies alkaa mielessään miettiä. Jos kerran on sovittu ystävyydestä niin niissä rajoissa pysytään kunnes mahdollisesti muusta sovitaan, ihan sama mitä äijä haaveilee. 

Miehenä ymmärrän, et kaikki miehet ei tohon pysty. Tosin mä oon löytäny aina naisista parempia kavereita, ni miksi pilaisin kaiken.

Vierailija
36284/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä sittenkään taida olla täällä?

Ns. ”lurkkaan” eli lähinnä luen viestejä, harvoin kirjoittelen. Tää on toinen viesti tässä muutaman kk aikana. Et ikinä ei tiedä kuka näitä silloin tällöin lukee (ei sillee pahaenteisesti vaa 🥺🐶)

Vierailija
36285/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kaivattuni n. 25 cm pidempi? No hän on pitkä.

Vierailija
36286/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sen kertoakin sille ihmiselle itselleen, jos ei ole kiinnostusta, haluja nähdä jne. Ei jättäisi turhaa toivetta toiselle mahdollisuudesta. Eikö?

Eiköhän niille joille on tarvetta kertoa ole se kerrottu selväsanaisesti irl, mutta ymmärtämään ei voi pakottaa.

Mulle ei ole kerrottu. Roikotetaan vaan löysässä hirressä.

Jos se häiritsee niin kannattaa sitten lähestyä jotta saat sen "ei tämä nyt vaan mitenkään toimi välillämme"-keskustelun, tai sitten lähestyminen onkin toivottua.

Vierailija
36287/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä sittenkään taida olla täällä?

Käymässä olen vaan, kun ikävä taas iski.  Yritän saada vihiä tai jopa vainua kaivatustani.

Vierailija
36288/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut miehiä kavereina. Seksikaverit oli sitten erikseen. Mutta joskus on ollut vähän epämääräisiä tilanteita noiden pelkkien mieskavereiden kanssa, mutta niistä on selvitty.

Vierailija
36289/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kaveruus on vaikeaa naisten kanssa. Ennemmin tai myöhemmin sitä alkaa miettiä, että minkähänlaista olisi naida hänen kanssaan - ja siinä sitten taas ollaan. Jos nainen haluaa miehestä kaverin, kannattaisi ensin mennä sänkyyn ja sitten olla jotenkin niin mahdoton, että mieskin sanoisi, että mitä jos oltaisiin vain kavereita. Sitten paneskelee vielä muutaman kerran niin, että se uutuudenviehätys ja millaistahan se olis, jos oltais pantu -fiilis häviää. Sen jälkeen voidaan olla hyvillä mielin kavereita, kun ei tarvitse jossitella. 

Jos nainen haluaa miehestä kaverin, niin silloin se mies ei kiinnosta eroottisesti. Miksi pitäisi sellaisen miehen kanssa panna.

No tämä. Enkä tajua mitä väliä sillä on, mitä se mies alkaa mielessään miettiä. Jos kerran on sovittu ystävyydestä niin niissä rajoissa pysytään kunnes mahdollisesti muusta sovitaan, ihan sama mitä äijä haaveilee. 

Miehenä ymmärrän, et kaikki miehet ei tohon pysty. Tosin mä oon löytäny aina naisista parempia kavereita, ni miksi pilaisin kaiken.

No sellaiset miehet ei sit ala kavereiksi naisten kanssa. Aivan älytön ajatus että naisen pitäisi miehen tunteita säästelläkseen panna täysin epäeroottista ja epäkiinnostavaa tapausta. Koska te miehet alatte ottaa vastuuta omista tunteistanne?

Vierailija
36290/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lempparileffa alkoi just telkusta

Vierailija
36291/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut miehiä kavereina. Seksikaverit oli sitten erikseen. Mutta joskus on ollut vähän epämääräisiä tilanteita noiden pelkkien mieskavereiden kanssa, mutta niistä on selvitty.

Vaikeaa naisenakin on olla miehelle kaveri, jos on liikaa kiinnostusta. Ystävät ovat ystäviä. 

Vierailija
36292/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lempparileffa alkoi just telkusta

Bond-fani?

Vierailija
36293/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehen ei pitäisi peittää päätään, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta nainen on miehen kunnia."

Tämän kirjoittaja puhui läpiä päähänsä.  Toora ilmoittaa aivan selkeästi, että sekä mies että nainen on Jumalan kuva.😌

Vierailija
36294/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi ketään. Perheeni muutti niin tiuhaan, etten saanut luotua ystävyyssuhteita. 

Vierailija
36295/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän välillä on vetovoimaa josta haluaisin ottaa selvää. 

Kun pääsiskin sitä vetovoimaa testaamaan. 

Vierailija
36296/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on aktiivisempi ja johtavampi rooli, hän mm. nimeää eläimet ja naisen

Luvussa 2 kerrotaan, kun ihminen nimeää eläimet. Tarkemmin sanottuna mies, koska tämä tapahtuu ennen kuin nainen on luotu. On kuitenkin tärkeää pohtia, mikä jakeiden 18-20 sanoma pääasiallisesti on. Pointti näyttää olevan ennenkaikkea se, että miehelle ei löydy sopivaa kumppania. Juuri ennen jaetta 19, jossa mies nimeää eläimet, Jumala on sanonut, että miehen ei ole hyvä olla yksinään. Tämä on ikään kuin johdanto seuraaville jakeille. Miehen eteen tuodaan eläimiä, jotka hän nimeää, mutta joista kukaan ei ole hänelle sopiva. Tarvitaan jotakin muuta.

Kun nainen luodaan, mies on passiivinen eikä tee mitään. Jumala nukuttaa hänet ja sillä aikaa Hän muovailee naisen. Mies ei siis ole mukana luomassa naista. Kun nainen tuodaan miehen eteen, samalla tavalla kuin kaikki eläimetkin on tuotu hänen eteensä kun on etsitty sopivaa kumppania, mies riemastuu: ”Luu minun luustani, liha minun lihastani”. Mies siis ymmärtää, että tämä kumppani on todellinen kumppani, koska mies on naisen kanssa samaa olemusta. He ovat samanlaiset ja sopivat täydellisesti yhteen. Lause ei viittaa siis alamaisuuteen, vaan sukulaisuuteen/samanlaisuuteen.[4]

Vierailija
36297/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehen ei pitäisi peittää päätään, koska hän on Jumalan kuva ja kunnia; mutta nainen on miehen kunnia."

Hyvä nainen on miehen kunnia. 

Jos tätä kunniaa ei osaa arvostaa niin lähtee koko pää mieheltä.

Vierailija
36298/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ne misogyniset patriarkaaliset löpinät nyt loppua, kiitos. 

Vierailija
36299/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. 

Vierailija
36300/36402 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies on Jumalan kuva, ei kuka tahansa mies. Sama pätee kyllä naiseenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän