Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (36463)
Se joka leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön.
Nää uhkailut tällä palstalla on aina hauskoja.
On rohkeaa tunnustaa kun kohtaa vahvempansa. Tämä pitää onnellisten polulla ja kehittää pelisilmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuilu on välittämistä.
Jota täytyy sitten itsekin kestää tai loppuu oikeudet vittuilla.
Hyvin harvoin "vittuilu on välittämistä" huutelijat kestävät saman tasoista vittuilua takasin. En itse ainakaan tunne tuntemattoman ihmisen vittuilua välittämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitin, tulet esiin altavastaajan asemassa. Ei sinulle tässä kukaan uhkaile, kerron vain elämän realiteetteja. En halua sinulle mitään pahaa, olen turvallinen ihminen.
Kun kirjoittaa vaan totuuden, vaikka väärään paikkaan, niin voi seistä sen takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitin, tulet esiin altavastaajan asemassa. Ei sinulle tässä kukaan uhkaile, kerron vain elämän realiteetteja. En halua sinulle mitään pahaa, olen turvallinen ihminen.
Sä käsität mut aina väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä käsität mut aina väärin.
Enkä käsitä ja minä puhun rehellisesti koska se on sinunkin parhaaksesi. Rehellisyys ja puhuminen auttaa meitä ymmärtämään toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin "vittuilu on välittämistä" huutelijat kestävät saman tasoista vittuilua takasin. En itse ainakaan tunne tuntemattoman ihmisen vittuilua välittämiseksi.
Olet oikeassa. Minä taas olen jo tottunut tuntemattomienkin vittuiluun ja useasti se kertoo kiinnostuksestakin, toki tilannetajua täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Kun kirjoittaa vaan totuuden, vaikka väärään paikkaan, niin voi seistä sen takana.
Mitä tarkoitat väärällä paikalla? Aina voi seistä totuuden takana tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat väärällä paikalla? Aina voi seistä totuuden takana tottakai.
Noi esim. tää on ihan kaikelle väärä mesta.
Eipäs ongita. Erikseen koska kommentointi suoraan kommenttiin estyi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa teidät vihaan kaivattuanne tai entistä kaivattua? Mulla ainakin jää vaan hyviä muistoja vaikka mitään ei ikinä tapahtunu. Eikä olis ikinä tullu mieleenkään vitTuilla hänellE.
Täyttymätön himo tekee ihmisen kiukkuiseksi. Täyttymätön rakkaus ehkä surulliseksi, mutta tuskin vihaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa teidät vihaan kaivattuanne tai entistä kaivattua? Mulla ainakin jää vaan hyviä muistoja vaikka mitään ei ikinä tapahtunu. Eikä olis ikinä tullu mieleenkään vitTuilla hänellE.
No tämä! Sama ihana tyyppi hän on, vaikka tulisi pakit tms. Jotkut oikein velloo vihassa, vaikka pitäisi ehkä jotain muuta tunnetta käsitellä siellä vihan taustalla.
Joidenkin tunne-elämä on vielä aikuisenakin taaperon tasolla. Kiukutellaan samaan tyyliin, jos vaikka saadaan pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep yleensä nuo on just niitä jotka eivät kestä yhtään itseensä kohdistuvaa kritisointia tai vttuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä! Sama ihana tyyppi hän on, vaikka tulisi pakit tms. Jotkut oikein velloo vihassa, vaikka pitäisi ehkä jotain muuta tunnetta käsitellä siellä vihan taustalla.
Joidenkin tunne-elämä on vielä aikuisenakin taaperon tasolla. Kiukutellaan samaan tyyliin, jos vaikka saadaan pakit.
Miespuolisia taaperoita riittää.
Ei kannata kieltää totuuksia, kaikki on vielä vastassa.