Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (36463)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää mammoille. Onko kaikki hyvin?
Tylsää.
Elämä on. Syytä vain tottua.
No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri
Ilman miestä nainen on kaaoksessa ja vailla suuntaa.
Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉
Fiksunainen menee makuuhuoneen puolelle vasta vuoden seurustelun jälkeen.
Miksi? Pitäähän se seksuaalinen kemia nyt testata.
Ei tarvi. Jos kaksi ihmistä on ihan villinä ja hulluna toisiinsa rakastuneita ja kokevat suurta vetovoimaa ja intohimoa toisiaan kohtaan, niin seksi toimii VARMASTI. Himo vain yltyy kun sitä ei heti kiiruhda toteuttamaan.
Totta. Testaaminen on vain tekosyy. Väsynyt ja kulunut (pun intended) sellainen.
Höpö höpö. Jos kiihottuu kokonaan eri asioista, ei himo riitä. Toiseksi, saatte vapaasti haluta pidättäytyä, mutta ymmärtäkää, että se on vain teidän ratkaisunne. Kukaan muu ei kaipaa teiltä ohjeita, koettakaa käsittää se.
Tämä!!! Mieltymysten täytyy natsata tai seksi on tyydyttävää vain toiselle, oltiin sitä kuinka hulluina toisiinsa tahansa. Tapahtunut itsellenikin monta kertaa.
Pelkkä himo ei missään nimessä riitä, enkä sen vuoksi ikinä tapailisi kovin pitkään ilman seksiä.
Eri
Mustikoita puuroon, ja treenit.
Vierailija kirjoitti:
Mustikoita puuroon, ja treenit.
Pidä hauskaa!
Jos mä olisin tiennyt, niin en olisi ikinä kirjoittanut mitään tänne. :/
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en olisi edes aloittanut tutustumista kaivattuun jos olisin tiennyt.
Ihminen voi näköjään olla yhtä aikaa onnellinen ja surullinen.
Mä en kerenny kunnolla tutustumaan, mut sen mitä kerkesi, niin täytyy sanoo et on mahtava tyyppi. En kaipaa romanttisesti, mut tuskin unohdankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en olisi edes aloittanut tutustumista kaivattuun jos olisin tiennyt.
En minäkään. Mutta olen varma, että niin piti silti tapahtua. Aika näyttää, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiennyt mitäh
Sä oot harjotellu niin paljon, et tästä meet yli niin et heilahtaa, tai luultavasti olet jo mennyt aikoja sitten. :)
Vierailija kirjoitti:
Pi***a haluu sua
Ihanaa!
Mulla on itellä aika paska fiilis, ollut jo pitkään. En mä muuten täällä notkuis niin paljoa, mut ei oikeen mikään kiinnosta, ni tää menee täs sivussa. Onneksi en pahemmin kirjottele mitään...
Poistin sen viimesenkin, ku aloin kelailee et otat senkin vittuiluna, vaikka ei se sitä ollu.
Vierailija kirjoitti:
Poistin sen viimesenkin, ku aloin kelailee et otat senkin vittuiluna, vaikka ei se sitä ollu.
Niin otinkin. Koko ajan vaan vittuilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt tuu sivusta huutelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt tuu sivusta huutelee.
Silti vittuilet koko ajan.
Vielä sivumpaa
Sori jos häiritsin sun treenaamista eilen.