Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35917)
Taidanpa tilata pari ihmettä tässä taas. Tn777
Monelle Terkkuja, miten on niinkuin omasta mielestä mennyt duunit?
Vierailija kirjoitti:
Puolessa vuodessa ehtii tapahtua paljon, muiden silmien alla, ilman yhtään suoraa keskustelua.
Ja liikaa sekaannuksia samalla.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa sinulta joskus oikean viestin, joka olisi vain minulle.
Mä en tiedä lukeeko joku muu sun puhelinta. Sille on syynsä miksi en ole laittanut sellaista viestiä.
No ei lue, enkä ole selitys velvollinen kenellekään.
Sun pitää itse ensin laittaa se viesti jotta toinen näkee mikä on ok.
No ei sit mulle, oon kyselly priva viestillä häneltä kyllä kuulumiset pariinki otteeseen vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele mitä salaisuutta kannan tässä, tai varmaan useampaakin. Ne jotka on mun kans viikottain tekemisissä, ei mitään tietoa tai aavistusta koko asiasta.
Okei. Samoin.
Miks kaikki kaunis on nii naiivia
Vierailija kirjoitti:
Ajattele mitä salaisuutta kannan tässä, tai varmaan useampaakin. Ne jotka on mun kans viikottain tekemisissä, ei mitään tietoa tai aavistusta koko asiasta.
Samaan aikaan töihin, tai puhelu autosta. Töistä tapaamiseen tai puhelu autosta.
Welcome welcome
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolessa vuodessa ehtii tapahtua paljon, muiden silmien alla, ilman yhtään suoraa keskustelua.
Ja liikaa sekaannuksia samalla.
Hyvää yötä.
Kerro, jos haluat selvittää niitä. Puhutaan jossain kahdestaan.
Kauniita unia.
Lähetä ohiksesi jonkun toisen ohiksen jatkoksi ja jankuta ja riitele mahdollisimman paljon ketju.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Sinua 🤍
Okei. Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Töttöröö.
K
Haluan sua. Ihan vaan jos et tajunnut vielä.
No varmasti on. Mut onhan niihin vaihtopäitä joita voi uusia milloin haluaa. Mikä lie suositus sitten onkaan ostaa uus vaihtoharja siihen.