Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35917)
Ajattelen sitä miten sanoit että haluat mua
Ja miten olet pitkään halunnut mua
Ja ajattelen sun helliä pusuja ja intohimoisia pusuja ja rajumpia pusuja ja sitten niitä ihania helliä helliä kun tulit mun viereen ja oltiin siinä vielä hetki . Tää kokemus vie pitkälle. Kiitos. Muistutit mua niin monesta asiasta
Kivahan se mun on haaveilla. Tai ei tää enää ees niin kivaa oo. Tosielämässä et varmaan jaksais mua hetkeäkään. Oon ihan hemmetin tylsä tyyppi. Oon ainaki rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua. Ihan vaan jos et tajunnut vielä.
Minäkin sua. Voitaisko tehdä asian hyväksi viimein jotain?
Tylsyys ei haittaa, tarkotat todnäk rauhallisuutta. Enemmän kuormittaa jos toinen on jotenkin äärimmäisen ehdoton tai draamanhakuinen koko ajan.
Ähh. Pidän jatkossa sut etäämpänä.
Toi welcome viesti oli siis eräältä joka on viikoittain tekemisissä. Ei sen sanojalta.
mullaki on yks salaisuus kannettavana ja siinä olis kyllä useammallekin pureskeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyhä henki on kaikki henki. Minä tiedän.
"Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa."
Nuku hyvin. Tarvit paljon hyvää unta.
Joko me tavataan tällä viikolla? Laita mulle viestiä. Miehelle
84-nainen
Viestissä oli kesän toivotukset ja kommentti kuvaan. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolessa vuodessa ehtii tapahtua paljon, muiden silmien alla, ilman yhtään suoraa keskustelua.
Ja liikaa sekaannuksia samalla.
Hyvää yötä.
Kerro, jos haluat selvittää niitä. Puhutaan jossain kahdestaan.
Kauniita unia.
Lauantaina viimeistään.
Vierailija kirjoitti:
mullaki on yks salaisuus kannettavana ja siinä olis kyllä useammallekin pureskeltavaa.
Pieniin päin🤣
God natt svenskspråkiga fru speciallärare från Helsingfors 😚
Vierailija kirjoitti:
😁🤣 mullakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites normaalit naiset?
Naisissa paljon parempi taso kuin miehissä. T. Bi-nainen
Niin on. Harva nainen on creepy tai pelottava.
t. toinen bi nainen
eikö videot enää näy