Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35927)
Vierailija kirjoitti:
Ota luutasi ja tule!
Sun pitää vähän väläyttää majakan valoa, jotta tiedän mihin suunnata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää mammoille. Onko kaikki hyvin?
Tylsää.
Elämä on. Syytä vain tottua.
No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri
Ilman miestä nainen on kaaoksessa ja vailla suuntaa.
Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉
Fiksunainen menee makuuhuoneen puolelle vasta vuoden seurustelun jälkeen.
Miksi? Pitäähän se seksuaalinen kemia nyt testata.
Ei tarvi. Jos kaksi ihmistä on ihan villinä ja hulluna toisiinsa rakastuneita ja kokevat suurta vetovoimaa ja intohimoa toisiaan kohtaan, niin seksi toimii VARMASTI. Himo vain yltyy kun sitä ei heti kiiruhda toteuttamaan.
No miksei saisi toteuttaa heti kun molemmista tuntuu siltä?? Kuka nyt jotain vuotta odottelee jos kokee kauheaa intohimoa ja kemiaa :D
Te odotatte, koska me uskovaiset niin käskemme.
Jepjep. Asiat on kyllä uskovien piireissä erilailla. Sänkyyn mennään himosta jo viikossa kun jonkun tapaa ja hommaa jatketaan. Asiaa salaillaan tietyiltä uskovilta. No kaikilta paitsi parilta kaverilta. Ja sit rynnistetään alttarille parissa kk että kaikki olis sallittua jne. Ja aika nopeesti ongelmat alkaa kun on nainut tuntemattoman ja avioero tulee. Toiset tulee mm nuoret maha pystyssä kirkkoon. Ja voi sitä häpeää. Tätä teettää lakihenkisyys. Aivan liian paljon kirkot keskittyy sääntöihin ja kieltoihin. Järkyttävää syyllistämistä ja painostusta. Armon alla eletään eikä lain alla.
Koko uskon perusta on syntiinlankeemus Paratiisissa, jota ei varmuudella ole edes ollut olemassa, joten koko uskonnon pohja putoaa pois. Riepoo, että minua kiinnostava nainen uskoo tuollaista soopaa, enkä siksi tule koskaan nostamaan kissaa pöydälle. Uskovainen ei kelpaa, sillä minä en suostu elämään mielikuvitusolennon sääntöjen mukaan.
Ihan omia valintoja. Ette sopisikaan yhteen.
Emme tosiaan. Kaikilla on pääsu tietoon, kuinka ihminen on kehittynyt ja sen tiedon todisteihin myös. Se vastaansanomattomasti poissulkee mahdollisuuden Paratiisin olemassa olon ja jos joku on niin aivopesty, ettei ymmärrä sitä tai muita uskontonsa typeryyksiä, ei ole sopiva minulle.
Ottamatta kantaa tuohon paratiisi-asiaan, onko sun mielestä pahuutta olemassa?
Siinä mielessä ei, että pahuus olisi jokin voima tai persoonallinen olemus, joka ohjaisi tuottamaan vaikeuksia. Pahuus on meidän ihmisten termi asioille, jotka tuottavat kärsimystä. Kuitenkin universaalius puuttuu ja pahuuskin on yleensä riippuvainen kokijasta. Tiikereille olisi hyvä, jos kaikki Intian ihmiset kuolisi tai tonnikaloille, jos kaikki kalastajat kuolisi. Voit helposti löytää miljoonia esimerkkejä, jos olet kykeneväinen ajattelija. Ja minä tiedän kyllä uskonnollisuuden perinpohjin, minut kasvatettiin uskontoon. Sen typeryys vaan hakkasi aina päin näköä ja lopulta poistuin siitä remmistä.
Kun puhutaan toisiin ihmisiin ja miksei eläimiin kohdistetusta tarkoituksellisesta julmuudesta, mistä silloin on kyse? Ajatellaan vaikka lapsiin kohdistuvaa sadistista toistuvaa väkivaltaa. Mikä tässä on taustalla?
Ketju on väärä näille, mutta pohjimmiltaan yksilö toteuttaa taipumustaan, joka tuo itselleen iloa ja toiselle tuskaa. Kaikki lajit kilpeilevat toisiaan kohtaan ja armottomuus ja julmuus on vähintäänkin piilevä ominaisuus kaikessa. Kuten kissa leikkii hiirellä tai haukka syö pikkulinnun elävänä. Yhteiskunnan kannalta ehdottomasti sitä tulee pitää pahana, mutta vaikka et luultavasti kykene sitä ymmärtämään, siinäkin on kyse vain yksilöiden kokemuksesta. Kiduttaja tietää tekevänsä sellaista, mikä on yleisesti pahana pidettyä, mutta hänelle itselleen on kyse voimasta ja vallasta, mitä pitää hyvänä. En oleta, että ymmärrät, joten jääkön tähän, ohista kun on.
Miten kaikki ohistelijat, riitelijät ja jankkaajat on löytäneet tähän ketjuun?
Kaikki kivat ja kauniit kaipausviestit jäävät noiden varjoon.
Lukekaa ketjun otsikko!
Terveiset hänelle 💗
Vierailija kirjoitti:
Muistatkohan että meillä on tällä viikolla mahdollisuus nähdä.
Voi, kun oliskin jo mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä kirjoittaisin sulle suoraan näistä korjoituksista täällä, kieltäisitköhän kaiken?
Lottoan tässä kohdin että ei kieltäis, saattais kysyä vaan et mikä himputin vauva palsta? Mitkä kirjoitukset? Missä?
Vierailija kirjoitti:
Muistatkohan että meillä on tällä viikolla mahdollisuus nähdä.
En kyllä nyt tiedä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voisit tulla sisälle
Jaa ilman kumia?
Sitähän sä halusit
Tuu kattoon mun kanssa Sinkkuelämää 🥰
Asioita joita ajattelen niin en tunne oloani parisuhteessani niin yksinäiseksi: se kun sanoit, miten paljon haluut mua. En ollut muistanutkaan, miten paljon kaipaan sellaisia sanoja. Niiden hyvän yön toivotusten lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Eletään jänniä aikoja.
Kerro ihmeessä. Onkin tylsää, pieni jännä olisikin paikallaan.
Pilkkakerho kokoontuu, mutta se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa 😘
Vierailija kirjoitti:
Täytyy peittää muuten näyttää kiimaiselta.
Kateellisten puhetta🤣
Vierailija kirjoitti:
En ehdi vastailla viesteihisi, koska teen juuri palstalle muita avauksia.
Elämän prioriteetit. Kuka minkäkin kokee tärkeäksi, sen asettaa etusijalle. Ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Oli luonnollista laskeutua viereesi ja suudella sinua. Olet ajatuksissa.
Oli kyllä. Liian luonnollista. Tunsin sen jo viime kesänä sun kanssa. Harmittelin silloin mielessäni et sulla oli jo joku.
Alan ihan tosissani epäillä, oonko enää normaalin kirjoissa. Syy siihen löytyy yllättävän läheltä, mutta silti liian kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oikein teen sun kanssas? Pitäskö sut laittaa pulloon talteen, ettei muut vie?🤔😉
En ole niin pieni. Raajat on liian pitkät.
"Katson kauas kaukaisuuteen, tulet uniin uudestaan."
Hyvää unta ja yötä, kaipaamalleni.
Olipa todellakin virkistävää ja ihanaa piiiiiitkästä aikaa katsoa sua silmiin kunnolla. Harmi, että siinä samalla aivotoimintani lakkaa - tai siirtyy ainakin kyseenalaisemmille toimialoille - joten mun on vaikea saada ulos suustani mitään järkevää näissä tilanteissa. Mieheltä naiselle tämä.
PS. joskus vielä vahingossa suutelen, kun sitä kuitenkin aina ajattelen.