Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (78885)
Vierailija kirjoitti:
En ehdi vastailla viesteihisi, koska teen juuri palstalle muita avauksia.
Elämän prioriteetit. Kuka minkäkin kokee tärkeäksi, sen asettaa etusijalle. Ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Oli luonnollista laskeutua viereesi ja suudella sinua. Olet ajatuksissa.
Oli kyllä. Liian luonnollista. Tunsin sen jo viime kesänä sun kanssa. Harmittelin silloin mielessäni et sulla oli jo joku.
Alan ihan tosissani epäillä, oonko enää normaalin kirjoissa. Syy siihen löytyy yllättävän läheltä, mutta silti liian kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oikein teen sun kanssas? Pitäskö sut laittaa pulloon talteen, ettei muut vie?🤔😉
En ole niin pieni. Raajat on liian pitkät.
"Katson kauas kaukaisuuteen, tulet uniin uudestaan."
Hyvää unta ja yötä, kaipaamalleni.
Iltaa ihmiset. Luoja ei halua laittaa meitä nirhaamaan toisiamme, hullu ajatus. Pidetään sisäisestä maailmastamme hyvää huolta. Halutaan tehdä hyvää. 🖤
Vierailija kirjoitti:
JV
Niinkö? Se oli luonnollista.
Ei jukra, alan lisätä mun profiileihin sanaparin normaalin kirjolla. 😀
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi niistä vuoden kiireisimmistä viikoista. Työpöytä pitäisi saada tyhjäksi, mutta silti ehdin tänäänkin miettiä, mitä sulle kuuluu. Terveisiä!
Hajoa kiireisiisi. Tekosyitähän ne ovat.
Mua hävettää että herkkänä ihmisenä olet huomannut varmaan jo kauan sitten miten paljon haluan sinua.
Puren vaikka kieltäni tai laitan laastaria sormenpäihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota luutasi ja tule!
Sun pitää vähän väläyttää majakan valoa, jotta tiedän mihin suunnata.
Ei tarvi kyllä se tietää oikean suunnan😍
Ympärillä kaikki sortuu, mietimme jo, keneen enää voi luottaa. Kaiketi luotamme toisiimme yhä ja ehkä jopa enemmän kuin koskaan. Mutta mullistukset ehkä ajavat meitäkin suuriin muutoksiin. Kun tämän kaaoksen pöly laskeutuu, voiko käydäkin niin, että kävelemme raunioista yhdessä, käsi kädessä, kohti omaa tulevaisuuttamme? Sitä en voi olla miettimättä, samalla vienosti myhäillen.
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää että herkkänä ihmisenä olet huomannut varmaan jo kauan sitten miten paljon haluan sinua.
Miksi ihmiset häpeää tämmösiä asioita?? Sitä on tän "tiukkapipon" vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset häpeää tämmösiä asioita?? Sitä on tän "tiukkapipon" vaikea ymmärtää.
Yhtäkkiä tajuaa että toinen näkee jotain jonka kuvitteli olevan yksityistä.
Sinä olet minulle unohtumaton ja viimeisin viestisi viilsi syvältä. Antaisitko minun nyt vain olla, pyytäisin, jos voisin. Vaikka kosketat sisintäni syvemmältä kuin kukaan muu. Tai ehkä juuri siksi.
Vierailija kirjoitti:
Alan ihan tosissani epäillä, oonko enää normaalin kirjoissa. Syy siihen löytyy yllättävän läheltä, mutta silti liian kaukaa.
Yritetään saada sut takaisin kirjoihin.
Kateellisten puhetta🤣