Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35546)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit halunnut minut, olisit valinnut minut, järkeilen päivittäin.
Löydät vielä kaltaisesi naisen, sinulle sopivan 😘
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit halunnut minut, olisit valinnut minut, järkeilen päivittäin.
Aivan oikein. Ei kannata keksiä monimutkaisia selityksiä sille mikä on ilmiselvää.
Vierailija kirjoitti:
Tein just puukaupat, joista valtio saa yli 60 000 euron verotulot. Saa useampikin palsta-asukki ensi vuoden elatuksen siitä. :)
Puukaupoista kyllä meneekin ihmeen paljon veroja. Kaadatin kerran metsää, ja siitäkin vielä oma veronsa. Käteen jääneestä summasta ei ole kehumista.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tein just puukaupat, joista valtio saa yli 60 000 euron verotulot. Saa useampikin palsta-asukki ensi vuoden elatuksen siitä. :)
Tai ehkä se raha menee ilmaiseen peruskouluun, neuvolajärjestelmään, alaikäiste ilmaiseen hammashoitoon tai lapsilisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamani, suostuisitko poseeraamaan alasti minulle (kameralleni) sellaisen 500 motin kuusitukkipinon edessä? Kauniita kuvia eikä mihinkään digitaalisena. Ihan vaan itselle iloksi.
Juu, häiden jälkeen. Kuvia ei saisi löytyä mistään muualta. Tai itse asiassa en, koska koskaan ei voi tietää varmaksi.
Mitä järkeä olisi poseeratakaan jos kerran häpeää itseään eikä kukaan saisi nähdä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää mammoille. Onko kaikki hyvin?
Tylsää.
Elämä on. Syytä vain tottua.
No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri
Ilman miestä nainen on kaaoksessa ja vailla suuntaa.
Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉
Fiksunainen menee makuuhuoneen puolelle vasta vuoden seurustelun jälkeen.
Miksi? Pitäähän se seksuaalinen kemia nyt testata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kaivattu ei osaa oikein keskustella. Tai luultavasti ei vaan halua. Ehkä ahdistuu kun minä yritän keskustella ja menee lukkoon. Mikä syy onkin, niin ei tästä taida tulla mitään. Pitää etsiä joku toinen.
Kannattaa aina etsiä sellanen joka oikeasti sopii sinulle. Sen huomaa puolessa tunnissa kun juttu luistaa ja toinen tuntuu "tutulta". Oikean henkilön kanssa ei ikinä tunnu epämukavalta tai vaikealta tutustua.
No voi se aluksi tuntua hankalalta jos molemmat on vaikka ujoja, kovia jännittämään ja ylianalysoimaan kaikkea. En minä ainakaan osaa olla rennosti heti, varsinkaan jos olen ihastunut. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puukaupoista kyllä meneekin ihmeen paljon veroja. Kaadatin kerran metsää, ja siitäkin vielä oma veronsa. Käteen jääneestä summasta ei ole kehumista.
Sivusta
Mitään en ole myynyt, mutta silti tienannut vuosikausia metsilläni. Sivusta.
Teidän puukaupat kiinnostaa kuin kilo 💩
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän kanssa heittäytyä kuin lastu laineille 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamani, suostuisitko poseeraamaan alasti minulle (kameralleni) sellaisen 500 motin kuusitukkipinon edessä? Kauniita kuvia eikä mihinkään digitaalisena. Ihan vaan itselle iloksi.
Toki! Sellutuotantoa, tavalla jos toisella 💋
Näin sussa pelkkää lämpöä ja valoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki! Sellutuotantoa, tavalla jos toisella 💋
Selluliittia? Sillekin kysyntää ja kilohinta hyvä. Sivusta
Tuu jäätelöautolle, ostan sulle herkkuja 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä se raha menee ilmaiseen peruskouluun, neuvolajärjestelmään, alaikäiste ilmaiseen hammashoitoon tai lapsilisiin.
Tai Petteri Orpon pulleaan tilipussiin.
Vierailija kirjoitti:
Näin sussa pelkkää lämpöä ja valoa.
Millon hänet oot viimeks nähny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää mammoille. Onko kaikki hyvin?
Tylsää.
Elämä on. Syytä vain tottua.
No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri
Ilman miestä nainen on kaaoksessa ja vailla suuntaa.
Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉
Fiksunainen menee makuuhuoneen puolelle vasta vuoden seurustelun jälkeen.
Miksi? Pitäähän se seksuaalinen kemia nyt testata.
Seksuaalinen kemia testataan aivan muulla lailla.
Et olisi kestäny minua viikkoakaan.