Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (34927)

Vierailija
34721/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kenenkin mielestä on aloite. 

Aloitteen ei tarvitse välttämättä olla kuin yksi viesti, joka alkaa kasvaa pikkuhiljaa keskusteluksi ja lähentymiseksi. 

Vierailija
34722/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti sähköä ilmassa kun ollaan oltu samassa tilassa, hämmentävää. 🤍 n>m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
34723/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitteen ei tarvitse välttämättä olla kuin yksi viesti, joka alkaa kasvaa pikkuhiljaa keskusteluksi ja lähentymiseksi. 

Tai lähelle hakeutuminen. Yhteisen kävelyn ehdottaminen. Kysymys jostakin, joka kasvaa keskusteluksi..

Vierailija
34724/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, mitä skeidaa sivutolkulla 👎

No tää yks nostelee niitä aamuisia provojaan koko ajan takaisin ylös ja aina joku idiootti vastaa niihin, niin ei ikinä päästä eroon ohiksesta

Nämä kaksi ovat kymmeniä eri henkilöitä. Taso vain on tätä luokkaa että yksi voi ottaa kapulan toiselta ja jatkaa samaa sontimista. :I

Eivät ole. Se vain tekeytyy eri henkilöiksi

Päivän harhaisin ponkattu, tseck!

Oon lueskellu tätä ketjua 10 vuotta. Riitelijä komppaa ja kannustaa ja nostaa aina omia juttujaan, helppoa anonyymissä ketjussa

Oisko aika hankkia elämä? Ei jumalauta 10 vuotta 🤣 Ja sori nostosta, oli vaan niin sairas kommentti.

Sivu

Eikai tuossa mitään ole, vuos tai kymmenen sinne tänne, JOS arki rullaa normaalisti, eli käy kaupassa, hoitaa asiansa, tekee ruokaa, siivoaa ja peseytyy. Plussaa jos näkee välillä muita ihmisiäkin ettei ihan pääse pää leviimään 🤣 toisin sanoen on muutakin elämää. Sivusta

Miksi luulette, että täällä lueskelu = täällä kaiken aikansa viettäminen? Olen käynyt täällä kymmenen vuoden ajan, mutta en nyt tietenkään edes joka päivä välttämättä.

Edelleen: annatte ketjulle jotenkin ihan massiivisen painoarvon elämässä. Ihan kuin tämä olisi koko maailma.

Vierailija
34725/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena jaksaisi itse miestä jonka kanssa ei olisi yhteenkuuluvuutta ja ymmärrystä. 

Kuka jaksaa "nalkuttaa" joka asiasta, kuunnella jatkuvaa "nalkutusta" ja riidellä? Ei kukaan.

Vierailija
34726/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En naisena jaksaisi itse miestä jonka kanssa ei olisi yhteenkuuluvuutta ja ymmärrystä. 

Kuka jaksaa "nalkuttaa" joka asiasta, kuunnella jatkuvaa "nalkutusta" ja riidellä? Ei kukaan.

Amen.

Vierailija
34727/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen ei koskaan elämässään ole tarvinnut tehdä yhtään aloitetta eikä hän siksi ole sellaiseen tottunut. Aloitteen tekeminen ei käy edes mielessä vaikka olisi kuinka ihastunut. Oletteko tätä tulleet ajatelleeksi.

Ei kai tuollaista edes tarvitse ajatella? Itsestäänselvyys. 

On siinä ajateltavaa. Kaunis nainen ei siis välttämättä ole ”nirso” tai ei välitä susta, hän ei vaan osaa ottaa aloitetta omiin käsiinsä.

Mikä se sitten on?

No vaikka läpeensä

rakastunut siihen mieheen, jonka suuntaan ei kuitenkaan tee aloitetta. Ja tästä syystä se mies luulee, että nainen vain nirsoilee eikä hän kelpaa tälle.

Eli, kyse ei ole nirsoilusta vaan siitä, että nainen ei ole tottunut tekemään aloitteita koska hänen ei ole tarvinnut.

Uskokaa tai älkää, on olemassa myös naisia, jotka syttyvät vain aloitteellisista miehistä. Silloin nainen ei tule ikinä tekemään aloitetta, vaikka kyseessä olisi viimeinen mies maailmassa. Eikä se harmita häntä lainkaan. Jos miestä harmittaa, hän voi tehdä asialle jotain tai olla tekemättä. Ei kaada naisen maailmaa. 😘

Eli nainen on joko tunnekylmä, tai ei halua miestä. Todella helppoa. Miksi väännät tuollaisesta asiasta noin vaikean? Nainen ei tee ikinä aloitetta, koska hän ei halua jotain tarpeeksi. Siihen on turha sotkea jotain periaatteellista lässynläätä. Yhdenkään naisen tunteet ei syty mistään aloitteista, tai ei ainakaan vie pitkälle suhdetta. Siihen vie ihan muut asiat. 

Kommenttisi on virheellinen ja osoittaa ettet ymmärtänyt lukemaasi. Kyse oli siitä, mistä kukakin syttyy. Jos täällä saa kertoa syttyvänsä ulosteesta, niin aivan varmasti saa myös sanoa, jos aloitteelliset miehet ovat kiinnostavia. 

Vierailija
34728/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä jäkätys liittyy 🤣

Vierailija
34729/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sytynkö aloitteellisista ihmisistä, mut kyllähän suhde syntyy helpommin semmoisen kanssa, varsinkin jos itse ujostelee.

Vierailija
34730/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin pidän siitä, jos mies on aloitteellinen ja vie tilanteita. Pysty tähän itsekin, mutta sydäntä sulattavaa on aloitteellinen mies.

Meitä on paljon ja sekös vasta ärsyttää niitä miehiä, jotka haluaisi päästä aina helpolla. Turha siitä on miekkosen suutahtaa, luultavasti joku jaksaa heidänkin perässään kipittää. Ei ole keneltäkään pois, jos aloitteellinen mies kohtaa naisen, joka pitää siitä aloitteellisuudesta.

Vierailija
34731/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä jäkätys liittyy 🤣

Sopivuus, yhteensopivuus on tärkeää. 

Vierailija
34732/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono suhde on kuin yrittäisi sovittaa neliön muotoista palikkaa kolmion muotoiseen reikään.

Vierailija
34733/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan ujouskin voi olla syynä siihen ettei ole saanut tehtyä aloitetta...

Mutta mistä se toinen osapuoli tietää, onko henkilö ujo vai eikö sitä vain kiinnosta? Jos itse miettii aloitteen tekemistä.

Ehkä hän voi tehdä aloitteen sitten ja selvittää asian jos toinen on ujo.

Tekis mieli omalla kohdalla kysyä kaivatulta, et etkö huomaa, miten sinulle on tehty aloitteita? 

Kysy ihmeessä.

ja tee samalla sellainen aloite joka ei jätä arvailujen varaa!

Tein viimeksi kyllä sellaisen aloitteen, ettei sitä voinut ymmärtää väärin..

Oletko varma? Itse olen töpännyt tuollaisessa tilanteessa... Siis ymmärtänyt väärin miehen aloitteen

Ei sitä voinut ymmärtää väärin. 😕

Kerroit siis selvin sanoin että olet kiinnostunut romanttisessa mielessä? 

No en ehtinyt niin pitkälle, kun mut torjuttiin jo sitä ennen.

Millainen tilanne se oli? 

Vierailija
34734/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono suhde on kuin yrittäisi sovittaa neliön muotoista palikkaa kolmion muotoiseen reikään.

Tai keitettyä spagettia nenään

Vierailija
34735/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🐠🦞

Tuo näyttää kuin ois rapu napannut kalan pyrstöstå kiinni

Vierailija
34736/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kiinnittänyt huomioni häneen. Meillä ei ollut mitään silmäpeliä tms., mutta olin huomannut hänet.

Hän sitten sopivan tilaisuuden tullen kirjaimellisesti juoksi perääni ja tuli juttelemaan. Mielestäni aika täydellinen!

Meillä on ollut silmäpeliä kaivatun kanssa, mutta en tiedä miten tästä etenee. Sen tiedän että kumpikin on huomannut taatusti toisensa vaikka ei tunnetakaan sen enempää.

Vierailija
34737/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin pidän siitä, jos mies on aloitteellinen ja vie tilanteita. Pysty tähän itsekin, mutta sydäntä sulattavaa on aloitteellinen mies.

Meitä on paljon ja sekös vasta ärsyttää niitä miehiä, jotka haluaisi päästä aina helpolla. Turha siitä on miekkosen suutahtaa, luultavasti joku jaksaa heidänkin perässään kipittää. Ei ole keneltäkään pois, jos aloitteellinen mies kohtaa naisen, joka pitää siitä aloitteellisuudesta.

Hirveä halu ainakin selittää asiaa rivitolkulla. Sivusta

Vierailija
34738/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kiinnittänyt huomioni häneen. Meillä ei ollut mitään silmäpeliä tms., mutta olin huomannut hänet.

Hän sitten sopivan tilaisuuden tullen kirjaimellisesti juoksi perääni ja tuli juttelemaan. Mielestäni aika täydellinen!

Meillä on ollut silmäpeliä kaivatun kanssa, mutta en tiedä miten tästä etenee. Sen tiedän että kumpikin on huomannut taatusti toisensa vaikka ei tunnetakaan sen enempää.

Mulla oli aiemmin tuollainen ihastus, jonka kanssa lähinnä katseltiin eikä mitään tapahtunut. Siitä sai ihanasti energiaa, vaikka en minä häntä kaivannut vaan otin juurikin piristyksenä ja energiana päiviin ne kohtaamiset. :)

Vierailija
34739/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai keitettyä spagettia nenään

😂😂😂

Vierailija
34740/34927 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aiemmin tuollainen ihastus, jonka kanssa lähinnä katseltiin eikä mitään tapahtunut. Siitä sai ihanasti energiaa, vaikka en minä häntä kaivannut vaan otin juurikin piristyksenä ja energiana päiviin ne kohtaamiset. :)

Joskus tälläisistä jää parempi muisto, kuin että olisi mennyt pidemmälle. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi